4 punts gordels...?
Moderator: Pieten
Nee stoelen zoek je omdat ze veilig en lekker zitten
Gordels net zo, een gordel kan wel met diamanten ingelegd zijn maar als ze bij de eerste keer aantrekken kapot zijn mag je ze houden 
-
Broekie
Ben vandaag ff op stoelen en gordels uitgeweest, maar ben toen op een probleempje gestuit.
Er zijn namelijk geen stoelframes voor de Mr2 bij stoelen die ik wil, nu wil ik dus graag ervaringen horen van mensen die kuipstoelen hebben gemonteerd, en wat voor frames er gebruikt zijn.

Er zijn namelijk geen stoelframes voor de Mr2 bij stoelen die ik wil, nu wil ik dus graag ervaringen horen van mensen die kuipstoelen hebben gemonteerd, en wat voor frames er gebruikt zijn.
Wat voor stoelen had je in gedachten dan?
-
Electric S
Tuurlijk niet!roald wrote:tuurlijk moet het ook mooi zijn
stoelen zoek je toch ook die tevens mooi zijn
Function > Form
Ik heb met de originele frame's en universele frame's gewoon 1 frame gelast naar wens:D,, en resultaat is superBroekie wrote:Ben vandaag ff op stoelen en gordels uitgeweest, maar ben toen op een probleempje gestuit.
Er zijn namelijk geen stoelframes voor de Mr2 bij stoelen die ik wil, nu wil ik dus graag ervaringen horen van mensen die kuipstoelen hebben gemonteerd, en wat voor frames er gebruikt zijn.![]()
-
Broekie
Xhermes wrote:Wat voor stoelen had je in gedachten dan?
Wou eerst Sparco's nemen, maar ben na een bezoekje Biesheuvel en wat zittend test werk toch voor de Cobra Monaco gegaan, en dan de stoffen variant. Dit i.c.m Sabelt 4 punts gordels.
J_MR2 wrote:Ik heb met de originele frame's en universele frame's gewoon 1 frame gelast naar wens:D,, en resultaat is super
Dat kan ik dan natuurlijk ook gaan doen, universele frame's krijg ik er bij...
-
roald
mij zie je toch geen lelijke stoelen monteren die fijn zittenElectric S wrote:Tuurlijk niet!
Function > Form
dan zoek ik wel verder naar mooie die fijn zitten
-
Electric S
Da's een vergelijking van niks natuurlijk!
Als alle 2 even goed zitten, dan de mooie natuurlijk!
Als alle 2 even goed zitten, dan de mooie natuurlijk!
-
Bremo
Broekie wrote:Wou eerst Sparco's nemen, maar ben na een bezoekje Biesheuvel en wat zittend test werk toch voor de Cobra Monaco gegaan, en dan de stoffen variant. Dit i.c.m Sabelt 4 punts gordels.
Heb je er al plaatjes van? ben wel benieuwd
-
Broekie
Bremo wrote:Heb je er al plaatjes van? ben wel benieuwd
Check ff topic wat heb je aangeschaft...