mijn vuurflits

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

Timmo Wijker
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
ImageImage me MR2 Vuurflits in het zonnetje met de zwarte velgen.
siep wokkel
Hij ziet er nog goed uit!
Mr2-wouter
Nette wagen... je moet alleen minder drinken.. bij mij is vuur rood ;)
Timmo Wijker
hahahha, ja ik heb hem van een gek gekocht die hem compleet verwaarloosd heeft(koppakking lek,geen koelvloeistof, te weinig olie,interieur gesloopt,banden versleten, velgen niet bijgehouden, cilinderkop gesloopt,enz, en ik heb dit er nog van kunnen maken, heb nog wel wat kleine roestplekjes onder aan de deuren enzo, maar technisch is hij wel goed!! alleen de uitlaat ramelt omdat het flexibele deel stuk is.
BlackMR2
als ik zo lees wat er allemaal mis mee was, en als ik zie hoe die er nu bij staat
erg netjes hoor :dux-blij_thumb-up:
Timmo Wijker
als je hem echt helemaal perfect wil krijgen moet er nog wel wat aan gebeuren hoor, ik heb binnen mijn budget er zo veel mogelijk aan gedaan. het interieur zou nog opgelikt moeten worden, en eigelijk allemaal anders kleine dingetjes zoals electrische spiegels werken niet, de mistlampen werken niet, sommige lampjes in knopjes in het interieur werken niet enz. ik stoor me er niet echt aan, ik vind het rijden al leuk genoeg, en verkopen doe ik hem niet meer. ik blijf rijden tot de reparatie kosten het niet meer waard zijn.
Post Reply