ik weet niet wat voor een dopsleutel je nodig hebt voor de kopbouten
maar ik heb hier ook nog wel wat liggen, scheelt jou weer kopen
Moderator: Pieten
BlackMR2 wrote:erg goed bezig Wouter, hij zal na revisie weer een stuk beter gaan lopen (als je het goed doet tenminste) of vraag je je broer, de superPUNT
![]()
ik weet niet wat voor een dopsleutel je nodig hebt voor de kopbouten,
maar ik heb hier ook nog wel wat liggen, scheelt jou weer kopen
brum wrote:Heb al meerdere motoren gereviseerd (alleen deze waren iets groter) dus zal wel goed gaan.En Punt heeft meerdere oude brikken staan die nog klaar moeten, dus heeft daar waarschijnlijk geen tijd voor.
![]()
![]()
Heb al een dop gekocht, maar het ging om eem 3/8 10mm 12 kants dop.
Maar de kop is er al af, maar in ieder geval bedankt voor het aanbieden.![]()
brum wrote:Heb al meerdere motoren gereviseerd (alleen deze waren iets groter) dus zal wel goed gaan.En Punt heeft meerdere oude brikken staan die nog klaar moeten, dus heeft daar waarschijnlijk geen tijd voor.
![]()
![]()
En daar komt bij hij doet alles met vloeibare pakking.![]()
![]()
Heb al een dop gekocht, maar het ging om eem 3/8 10mm 12 kants dop.
Maar de kop is er al af, maar in ieder geval bedankt voor het aanbieden.![]()
Bijrijder heet die toch?Wiki_Maaike wrote:Ach je hebt toch al een geweldig klusmaatje...
Die zorgt er tenminste voor dat alles vernieuwd moet worden
Effe foto's zichtbaar gemaakt.brum wrote:Even weer een update.
Ben bezig geweest met het schoonmaken en spuiten van motor onderdelen.
Ik wil deze week de cilinderkop wegbrengen voor vlakken en controle.
Ik heb van Green Goblin een complete '86-er motor overgenomen. Hiervan ga ik de kabelboom(en misschien sensoren) en ECU gebruiken om van de emissie onderdelen af te komen.
Hier een paar foto's:
Inlaat spruitstuk
Hitteschild uitlaatspruitstuk
Kleppendeksel
Zo komt het er in totaal uit te zien. De letters op de kleppendeksels moeten nog in de kleur.
Dat kan 1 euro 50 per minuut. Telefonische helpdesk is nog te bereiken tot 2300 uurbrum wrote:Ja dank je.
Snap er niets van heb de vorige foto's ook zo gedaan.![]()
Moet je me maar een keer uitleggen.
mr2PUNTfreak wrote:Dat kan 1 euro 50 per minuut. Telefonische helpdesk is nog te bereiken tot 2300 uur
The Elementz wrote:Ziet er weer spik en span uit. Helaas groeit geld niet aan bomen. Het zou wel verdomd makkelijk zijn.
GreetZ