Zandvoort 13 December Vrij-rijden
Moderator: Pieten
-
Wiki_Maaike
Wat zijn jullie allemaal weer positief...
t wordt de 13e vast een droge dag en de turbo van Roderick blijft heel en werkt perfect...
Toch??
t wordt de 13e vast een droge dag en de turbo van Roderick blijft heel en werkt perfect...
Toch??
-
Roland
Je moet met nat weer gewoon een keer rijden, dan krijg je pas echt gevoel met je auto. Zeker bij een middenmotor wagen als de MR2. Ik kan met m'n AW11 ook beter omgaan in de regen na die twee sessies op een letterlijk zeiknat circuit.Ren0W wrote:... als er de 13e neerslag is, kun je mij al sowieso afschrijven.
Wel rustig aan opbouwen, je geeft al heel snel te vroeg gas als je uit een bocht komt.
-
Ren0W
Ik denk dat ik nogal moeite zal hebben om de wagen -onder bepaalde [extreme] omstandigheden- recht te houden met droog weer, laat staan met nat weer.
En met neerslag doelde ik ook op sneeuw/ijs cq. gladder spul.
En met neerslag doelde ik ook op sneeuw/ijs cq. gladder spul.
Op het circuit maak je het zo extreem als je zelf wilt. Je hoeft niet op het aller laatste moment te remmen en verwacht niet dat je gelijk super snel bent. Ga gewoon lekker de baan op met het idee om lekker op het circuit gereden te hebben.
Met het circuit is het echt een kwestie van ervaring op doen. Op een gegeven moment je eigen lijnen rijden proberen te rijden en vooral , en dat is het belangrijkste, opletten voor de anderen.
Met het circuit is het echt een kwestie van ervaring op doen. Op een gegeven moment je eigen lijnen rijden proberen te rijden en vooral , en dat is het belangrijkste, opletten voor de anderen.
ik heb met natte sneeuw op zandvoort gereden en ook op de nurbergring
t valt allemaal wel mee het is idd gewoon zo gevaarlijk als je het zelf maakt
als je rustig rijdt dan valt het allemaal wel mee en kan ik gewoon lekker je auto leren kennen
als je rustig rijdt dan valt het allemaal wel mee en kan ik gewoon lekker je auto leren kennen
dooierick wrote:ik heb met natte sneeuw op zandvoort gereden en ook op de nurbergring
- Timmo Wijker
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
maar met gladheid heb je al tijd een debiel achter je rijden in bmw 316i uit 1981 die geen abs heeft en wel probeert zo laat mogelijk te remmen!!! omdat hij denkt dat hij gescout gaat worden door het ferrari formule 1 team!! dus let daar wel goed op!!!
- Mr2-wouter
Timmo Wijker wrote: omdat hij denkt dat hij gescout gaat worden door het ferrari formule 1 team!!
hahahahahahaha
Denk niet dat wij nog ff langskomen... Eerst Leliev zijn hok weer ff op weg helpen 
Vast wel, zaterdag gaan we stapje zetten 
- tweakmaster
zit ze klep nou al eens goed? 
zaterdag gaan we stapje zetten
- Green Goblin
pssstt....
niet verder vertellen maar het schijnt dat op die zaterdag er een scout rondloopt van het Ferrari-formule 1 team !

niet verder vertellen maar het schijnt dat op die zaterdag er een scout rondloopt van het Ferrari-formule 1 team !
-
Wiki_Maaike
ach er rijden al genoeg debielen rond zonder dat ze t idee hebben dat ze misschien wel gescout zouden kunnen worden...