De spruitstukken wordt gewoon afwachten. Over de che spruitstukken kan ik geen (serieuse) negatieve berichten ontdekken: alle spruitstukken kunnen scheuren of vervormen, de goedkope misschien wat eerder dan de dure. Het hangt ook een beetje ervan af hoe je met de auto omgaat.
VWB de uitlaat: klopt heb ik zelf ook gehad. Oplossing simpel: daar waar de pijp splitst en naar de eindstukken gaat doorzagen, een taartpuntje uit de buis en weer aan elkaar bakken (MIGTIG = rvs) Achterkant een beetje uitzagen, geeft een erg DTM-uiterlijk! Probeer de foto's er nog op te krijgen dit weekend.Overigens is een katvervanger toepassen geen optie ivm geluid.
vrgr
Henri
Kans op schade door precat
Moderator: Pieten
De Che valt inderdaad onder de goedkopere vorm. Daar een TRD spruitstuk ongeveer 1200 euro kost. Uiteraard heeft alle waar zijn prijs maar voor dat geld zou ik zeker het risico niet lopen om de pre-cat te laten zitten.
Hier staan 3 spruitstukken die wij aanbieden :
http://infinityperformance.nl/shop/index.php?cat_id=220
Hier staan 3 spruitstukken die wij aanbieden :
http://infinityperformance.nl/shop/index.php?cat_id=220
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Dat is wel vier che's voor 1 trd. Als ie dan drie keer scheurt heb je je geld er nog uit.
Dat is met andere dingen wel anders zo 
- whitespyder
- Ik lul al aardig mee !
Hoorde laatst op de tuningbeurs dat de (hoofd)cat bij de amerikaanse zzw kleiner zou zijn. Zou een reden kunnen zijn dat de che uitlaten niet direct passen.
Waarom zouden ze de kat juist kleiner maken? Lijkt mij juist dat deze groter zou zijn voor de amerikaanse markt. Welke tuningbeurs was dat? Ik zal eens kijken of het partnumber van de cats hetzelfde is..
- Green Goblin
Toyodiy geeft dezelfde onderdeelnummers voor een europeaan en een amerikaan.
- whitespyder
- Ik lul al aardig mee !
Waarom zouden ze de kat juist kleiner maken? Lijkt mij juist dat deze groter zou zijn voor de amerikaanse markt. Welke tuningbeurs was dat? Ik zal eens kijken of het partnumber van de cats hetzelfde is..
Iemand van een tuningbedrijf vertelde dat op de laatste tuningbeurs in ahoy.
Heb zelf geen idee, leek een verklaring te zijn voor de pasvorm van de che uitlaten.
Overigens heb ik sinds vandaag een uitlaat kunnen bemachtigen.
Een TTE demper! Dit is trouwens wel een remus uitlaat, alleen de eindstukken zijn anders.
Foto's volgen z.s.m.
- whitespyder
- Ik lul al aardig mee !
Jaja eindelijk n sportuitlaat. Geeft n goed geluid!
En om t goede voorbeeld te geven hierbij ook meteen een foto natuurlijk.

En om t goede voorbeeld te geven hierbij ook meteen een foto natuurlijk.

- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
De Che spruitstukken zijn vandaag vanuit de VS vertrokken richting Nederland. Met een beetje geluk zijn ze over een week of 2-3 hier. Er komen 5 spruitstukken deze kant op, waarvan er al 2 verkocht zijn.
Mochten er mensen zijn die interesse hebben, reserveer dan snel!
Mochten er mensen zijn die interesse hebben, reserveer dan snel!
-
The Black One
Pfoeh, dat is nog even wachten. Denk dat ik de winterwielen wel alvast kan monteren...
- Mr2-wouter
Niet te hard van stapel lopen, wacht er nog maar een weekje of 3 mee. Boven de 7 graden hebben winterbanden geen toegevoegde waarde en slijten ze te hard. Zonde van het geld 
-
The Black One
Mr2-wouter wrote:Met een beetje geluk zijn ze over een week of 2-3 hier.
Mr2-wouter wrote:Niet te hard van stapel lopen, wacht er nog maar een weekje of 3 mee.
Denk dat ik wel ongeveer drie weken wacht.........
- Mr2-wouter
Strak plan 
Even een paar vragen die door mijn (warrige) hoofd spoken:
Hoe zit dat met het inbouwen van zo'n header? Ik heb al een dubbele uitlaat van TTE onder m'n Spyder zitten, past dat dan nog? Kan zoiets ook bij jullie (Infinity Performance) gedaan worden en wat zijn dan de kosten daarvan?
Wat is het verschil tussen het "schoonmaken" van de oude header; (d.w.z. het verwijderen van de troep die de ongemakken veroorzaakt) en een nieuwe Che header?
Als je zonder katalysatoren rijdt, komt een auto dan nog door de APK keuring?
Hoe zit dat met het inbouwen van zo'n header? Ik heb al een dubbele uitlaat van TTE onder m'n Spyder zitten, past dat dan nog? Kan zoiets ook bij jullie (Infinity Performance) gedaan worden en wat zijn dan de kosten daarvan?
Wat is het verschil tussen het "schoonmaken" van de oude header; (d.w.z. het verwijderen van de troep die de ongemakken veroorzaakt) en een nieuwe Che header?
Als je zonder katalysatoren rijdt, komt een auto dan nog door de APK keuring?
- Green Goblin
Ja.
Geen idee.
Geen.
Ja.
Geen idee.
Geen.
Ja.
Als er iemand hier "to-the-point" is.....Green Goblin wrote:Ja.
Geen idee.
Geen.
Ja.
- Mr2-wouter
Goed bezig Peter, zoek je nog een baan ? 
Als toevoeging op wat Peter gezegd heeft: Montage kan ook, neem hiervoor even contact op via PM.
Officieel moet er vanaf 1995 een katalysator onder je auto zitten + hij moet aan de uitstoot eisen voldoen.
Als toevoeging op wat Peter gezegd heeft: Montage kan ook, neem hiervoor even contact op via PM.
Officieel moet er vanaf 1995 een katalysator onder je auto zitten + hij moet aan de uitstoot eisen voldoen.