Heb jij de originele krant waar dat artikel in staat? Mag ik daar een kopietje van?mrgeel wrote:Krantje is binnen hoor.![]()
Leuk voor het archief.
Mijn hartelijke dank gaat uit naar onze PR-Piet (Erikmr):applaus-smiley:![]()
![]()
Groetjes, MRGEEL8)
Reacties Duderstadt 2008/Duderstadt 2009
Moderator: Pieten
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
vis inpakken?
Zo.. na weer ff hard gewerkt te hebben en geen tijd te hebben gehad voor de pc.. weer 30 mailtjes verder enz enz.. ga ik toch ook maar een keer posten..
Het was weer een zeer geslaagd weekendje.. Volgend jaar zeker weer..
En dan ook weer met die extra dag in Schmallenberg, heerlijk geslapen, heerlijk gegeten, en heerlijk van het übermooie uitzicht genoten:D
Barra heeft al een aantal foto's geplaatst dus daar heb ik niet veel aan toe te voegen..
nou vooruit, ééntje dan
de avondse gezelligheid:

en dan nog wat commentaar op de eerdere geplaatste posts;)
Dat is 1 van de ongeveer 60 duckies in mijn kamer..
tja sorry,, dat blijft een lang verhaal;)
Het was weer een zeer geslaagd weekendje.. Volgend jaar zeker weer..
En dan ook weer met die extra dag in Schmallenberg, heerlijk geslapen, heerlijk gegeten, en heerlijk van het übermooie uitzicht genoten:D
Barra heeft al een aantal foto's geplaatst dus daar heb ik niet veel aan toe te voegen..
nou vooruit, ééntje dan
de avondse gezelligheid:

en dan nog wat commentaar op de eerdere geplaatste posts;)
Hmm.. had ik maar niks gezegd::)ROB-E wrote:en om het in een ander woord samen te vatten...
Vibroduck;D![]()
![]()
Dat is 1 van de ongeveer 60 duckies in mijn kamer..
tja sorry,, dat blijft een lang verhaal;)
-
Hextrasher
Ondertussen heb ik mijn bekeuring ontvangen
maar omdattie in het duits is begrijp ik er geen zak van wat ik moet doen .. dus ja .. iemand een idee, die ook zo'n mooie brief heeft ontvangen (met foto !)
Ik heb na correctie 96 km/u gereden op een 70 km/u weg, maar de kosten van dit papiertje staan er niet bij ..
Ik heb na correctie 96 km/u gereden op een 70 km/u weg, maar de kosten van dit papiertje staan er niet bij ..
- Green Goblin
Scan hem eens in...
- Surferdude
Was die prent van tijdens de nachtrit Matthijs? Dan heb ik hem nog tegoed denk ik, of die kentekenplaatsticker heeft z'n geld inmiddels opgebracht.. 
Wanted: MRTIN;DMR-tin wrote:Mijn MR-tin plaat heeft z'n werk ook gedaan
Zit er een WB kentekenplaathouder aan de voorkant?
- Surferdude
Blijkbaar is m'n kentekensticker genoeg reflecterend geweest..
Post uit Duitsland dus. Geen idee wat ik hier mee aan moet, ik reageer maar niet denk ik, het lijkt op een enveloppe van één of andere Klasseloterie, maar dan anders... Ik had de enveloppe zo weggegooid. Het verschuldigde bedrag staat ook niet vermeld

- Dokter Rob
Wel netjes dat ze mij afgeplakt hebben in het wit...
Zou anders verwarring kunnen ontstaan met de PR Piet...
- Green Goblin
hmmmmm....26 km te hard...
Blijkbaar moet je dus eerst verklaren of jij de bestuurder was. Verklaar je niets, kun je dus een geldboete krijgen.
Zeg je dat iemand anders gereden heeft, kunnen ze de foto vergelijken met je foto op je paspoort......
Ik denk dat je de lul bent....
Blijkbaar moet je dus eerst verklaren of jij de bestuurder was. Verklaar je niets, kun je dus een geldboete krijgen.
Zeg je dat iemand anders gereden heeft, kunnen ze de foto vergelijken met je foto op je paspoort......
Ik denk dat je de lul bent....
- Green Goblin
Doet me een beetje denken aan die sukkels in wegmisbruikers: nee meneer, het boetebedrag wordt bepaald door de officier van justitie, ik kan u niet vertellen wat het kost...
- Dokter Rob
Green Goblin wrote:hmmmmm....26 km te hard...
Ik denk dat je de "sigaar" bent....
Snel Melvin, laat een snor en een baard groeien, neem een piercing door je wenkbrauw en een neusring, tattoo op je voorhoofd... vervang je paspoort of vlucht het land uit... (nee, niet naar Dld...)
Dokter Rob wrote:Wel netjes dat ze mij afgeplakt hebben in het wit...
maar art doktor rob is toch helemaal niet mee geweest met de nachtfahrt
- Surferdude
En Hexie? Zo'n zelfde frotje gekregen? Je reed vlak achter me daar..maar art doktor rob is toch helemaal niet mee geweest met de nachtfahrt
- Green Goblin
Lijkt me hetzelfde. Wel kanp dat jullie allebei precies 96 hebben gereden..
Hextrasher wrote:Ondertussen heb ik mijn bekeuring ontvangenmaar omdattie in het duits is begrijp ik er geen zak van wat ik moet doen .. dus ja .. iemand een idee, die ook zo'n mooie brief heeft ontvangen (met foto !)