The Black One
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Sinds er een nieuw blok in ligt denk ik....
Overigens.....
- naar de Harz en terug rijden (het laatste stuk heenweg in de regen)
- in een vogelrijk hotel slapen
- en er achter komen dat 1 literverpakking olie lang niet zo stabiel in je voorste kofferruimte ligt als vier verpakkingen, zodat er minimaal een halve liter in de bak voor ligt, die je vervolgens met de hogedrukspuit weer er uit haalt
is allemaal niet aan te raden als je hem schoon wilt houden. Dus ik heb weer wat te doen.....
Overigens.....
- naar de Harz en terug rijden (het laatste stuk heenweg in de regen)
- in een vogelrijk hotel slapen
- en er achter komen dat 1 literverpakking olie lang niet zo stabiel in je voorste kofferruimte ligt als vier verpakkingen, zodat er minimaal een halve liter in de bak voor ligt, die je vervolgens met de hogedrukspuit weer er uit haalt
is allemaal niet aan te raden als je hem schoon wilt houden. Dus ik heb weer wat te doen.....
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Op bladzijde 3 was de Tanabe FSTB gemonteerd, en op bladzijde 4 was te lezen dat hij er weer af was.
Voornaamste reden: pasvorm van de montageplaten. Want als je een gat groot genoeg maakt, past het altijd, moeten ze bij Tanabe gedacht hebben. Dus vielen de sleufgaten van 12 mm breed netjes over de tapeinden van 8 mm. Kwam er dus op neer dat de moeren waarmee de platen gemonteerd zaten, wel een hele mm metaal aan beide kanten hadden, om vast te zitten. Met als gevolg natuurlijk, dat die mm ook erg ingedrukt werd en vervormde.
En dat zinde me niet. Dus heb ik uiteindelijk de gaten maar dicht laten lassen, zodat ik nu gaten van 8 mm had.
Ok, zoals verwacht zaten ze niet helemaal op de juiste plek, en als je een M8 moer ergens inlast, krijg je hem niet zonder te draaien op een M8 tapeind, dus er moest nog even wat gedremeld worden.
Je ziet ook dat ik als ervaren dremelaar (niet dus) wel eens uitschiet.
Maar uiteindelijk past alles dus.
En met bar. Duidelijk te zien: het deksel van de bagageruimte kun je wel vergeten en je moet ook niet een zekering willen vervangen. Maar voor dat deksel is eventueel wel een oplossing.
En ook de afdekplaat moet nog wat licht gemodificeerd worden, maar dat doe ik wel zodra ik een extra afdekplaat gevonden heb (in deze ga ik niet zagen.
Voornaamste reden: pasvorm van de montageplaten. Want als je een gat groot genoeg maakt, past het altijd, moeten ze bij Tanabe gedacht hebben. Dus vielen de sleufgaten van 12 mm breed netjes over de tapeinden van 8 mm. Kwam er dus op neer dat de moeren waarmee de platen gemonteerd zaten, wel een hele mm metaal aan beide kanten hadden, om vast te zitten. Met als gevolg natuurlijk, dat die mm ook erg ingedrukt werd en vervormde.
En dat zinde me niet. Dus heb ik uiteindelijk de gaten maar dicht laten lassen, zodat ik nu gaten van 8 mm had.
Ok, zoals verwacht zaten ze niet helemaal op de juiste plek, en als je een M8 moer ergens inlast, krijg je hem niet zonder te draaien op een M8 tapeind, dus er moest nog even wat gedremeld worden.
Je ziet ook dat ik als ervaren dremelaar (niet dus) wel eens uitschiet.
Maar uiteindelijk past alles dus.
En met bar. Duidelijk te zien: het deksel van de bagageruimte kun je wel vergeten en je moet ook niet een zekering willen vervangen. Maar voor dat deksel is eventueel wel een oplossing.
En ook de afdekplaat moet nog wat licht gemodificeerd worden, maar dat doe ik wel zodra ik een extra afdekplaat gevonden heb (in deze ga ik niet zagen.
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
En de Bama's Clear Wind Deflector.
Verschil in grootte:
Pasvorm is goed, afwerking, mwah, had net wat beter gemogen vond ik. En Bama heeft net een andere definitie van "small amount of very LIGHT surface scratches - hardly noticable" als ik heb. Maar ok, dan had ik maar niet als el cheapo de "irregular" versie moeten kopen.
Verschil in grootte:
Pasvorm is goed, afwerking, mwah, had net wat beter gemogen vond ik. En Bama heeft net een andere definitie van "small amount of very LIGHT surface scratches - hardly noticable" als ik heb. Maar ok, dan had ik maar niet als el cheapo de "irregular" versie moeten kopen.
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Dan plak je er toch folie overheen.. Jammer dat ie niet breder is.
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
kan ik mischien wel regelen
Green Goblin schreef:Dat uitlaatsierstuk was alleen omdat ik mijn nichtje naar een gala moest brengen. En die splitter zit er alleen op omdat Erik die verkeerd geleverd kreeg. Ik acht de kans dat Erik een verkeerde set verlagingsveren geleverd krijgt niet zo heel erg groot eigenlijk...
DUDERSTADT 2022 28 07 tot 31 07
-
- Berichten: 7457
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
- Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
- Contacteer:
Ewoud schreef:
Spoilerlip, uitlaatsierstuk, what's next? verlagen? 17"?
Achterspoiler.
mrgeel schreef:Staat mooi hoor Peter,
Misschien heb ik nog wel een sticker liggen van Sebering ofzo,
Mooi voor op de achterbumber!;D
Groetjes, GEEL8)
Heb ik ook nog wel ergens, of eentje van Postert.
Oh... Invidia ook nog wel.