MarcoTwo wrote:Nee, dat bericht ging over een aantal auto's die ik graag weer zou willen hebben als ik de ruimte, mogelijkheden e.d. ervoor zou hebben.
Ah, ok.... gelukkig, zal ik de psycholoog weer naar huis sturen!!
Moderator: Pieten
MarcoTwo wrote:Nee, dat bericht ging over een aantal auto's die ik graag weer zou willen hebben als ik de ruimte, mogelijkheden e.d. ervoor zou hebben.
Heb je bij Mitsibushi gewerkt?MarcoTwo wrote:Ja, maar wel erg klein:
Dit is trouwens een 1.3-16V Xplod die ik zelf gehad heb (1.6 was er eind 2002 niet meer helaas).
Wel als demo een paar van die 1.6 GLXi's (eerdere versies) gereden: 1995 wit, 1996 rood, 1996 paarsblauw metallic. Superkarretjes!
Ricardos wrote:Heb je bij Mitsibushi gewerkt?
TOY-ota wrote:Zijn er nog mensen met ideeen voor auto's die al wel binnen het budget passen maar dit vanwege praktische redenen uitstellen tot de mr2 weggaat?

Hratt Bíll wrote:Als ik bij Toyota blijf dan de Tundra, maar dan gaat ook de Verso de deur uit.
ThomasK wrote:Bij ons staat er nu ook een 2002 MX5 voor de deur en ik moet zeggen dat, hoewel het slechts een 1.6 motortje heeft, wel onwijs lekker stuurt.
Vergeleken met mijn zwaardere SW20 heb je in de bochten een veel 'veiliger' gevoel wat me erg bevalt. De sw20 is wel sneller overigens.

Ewoud wrote:Nou sorry, hoor, maar MX-5'en roesten lang niet zo erg als AW11jes.......