www.autobandenmarkt.nl
Daar komen de mijne vandaan. Worden thuis bezorgt. Ik heb ze er dan zelf opgelegd en gebalanseerd, maar je kan voor een paar euro ook bij Sjon terecht.
Wat voor Toyo's zitten er onder? T1-R? T1-S? Welke maat?
mr2
Moderator: Pieten
oke. ik heb toyo proxis 215/40 achter en 205/40 voor.
Had ook nog even een vriend van me gesproken die bij profile tyrecenter werkt, die zei dat onder me mr2 zowieso niet breder dan 215/40 kon en anders moeten me wielkasten worden uitgerold..
maar volgens mij rijden er best veel hier met achter 240/40 ofzo?
Had ook nog even een vriend van me gesproken die bij profile tyrecenter werkt, die zei dat onder me mr2 zowieso niet breder dan 215/40 kon en anders moeten me wielkasten worden uitgerold..
maar volgens mij rijden er best veel hier met achter 240/40 ofzo?
Toyo Proxes is het merk
Je hebt dan nog eens verschillende types, zoals T1-R en T1-S. Zelf vind ik de S waardeloos in de regen. Maargoed.
Ik heb 215/40/17 voor en 235/40/17 achter en dat past prima zonder het uitrollen van de wielkasten.
Maar als jouw bandjes nog zo goed als nieuw zijn zou ik die lekker op rijden en daarna een setje bredere kopen.
Ik had Wanli's 205 breed rondom en die heb ik ook opgereden (wel een handje geholpen met wat driftwerk
)
Je hebt dan nog eens verschillende types, zoals T1-R en T1-S. Zelf vind ik de S waardeloos in de regen. Maargoed.
Ik heb 215/40/17 voor en 235/40/17 achter en dat past prima zonder het uitrollen van de wielkasten.
Maar als jouw bandjes nog zo goed als nieuw zijn zou ik die lekker op rijden en daarna een setje bredere kopen.
Ik had Wanli's 205 breed rondom en die heb ik ook opgereden (wel een handje geholpen met wat driftwerk
Zo vandaag weer ff wat gedaan, carbon dashboardje gemaakt. best een precisieklusje maar tog best netjes geworden al zeg ik het zelf.

En ik ben ook nog op zoek naar dit dingetje:

Dus als iemand wat heeft hoor ik het graag, anders naar de dealer ofzo?

En ik ben ook nog op zoek naar dit dingetje:

Dus als iemand wat heeft hoor ik het graag, anders naar de dealer ofzo?
netjes, hoe heb je dat gedaan, kun je gewoon van de losse vellen halen ofzo en die er omheen wikkelen?
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Jap_DMM wrote:inderdaad carbon folie, en je kan het fohnen in de hoekjes.
Ga het ook doen met me voorkap, alleen nog even groot vel carbon folie bij jp bestellen
Ziet er zeker netjes uit ja! Heb je de delen van tevoren helemaal glad geschuurd of zo rechtstreeks er overheen 'gekrompen'? In dat laatste geval ga ik er vanuit dat je de bestaande structuur van het onderliggende materiaal nog wel ziet?
Wat betreft de voorkap: ga je dat dan wel houden met enkel opgefohnde folie (mbt. de barre weersomstandigheden alhier)?
eerst gewoon goed schoongemaakt en daarna er overheen gedaan ja. veel 'structuur' zit er niet egt onder, alleen tussen de ventilatie roostertjes bij dat draaiknopje wel. Moet ik nog ff netjes afmaken.
Het carbon folie voor de kap is in principe weerbestendig:
Foliedikte 0,07mm
Gegoten folie
Kan “nat” verwerkt worden
Kan in scherpe hoeken verwerkt worden
Kan in geföhnd worden
UV-bestendig
Benzine bestendig
Weersbestendig
Waterbestendig
Kan door de wasstraat
Houdbaarheid ongeveer 5 jaar
De folie is 0,07mm dik en is bestand tegen alle invloeden van buitenaf.
Om de folie perfect te kunnen verwerken is het mogelijk om deze folie in te föhnen. De mogelijkheid tot föhnen geeft aan dat je hier met een hele professionele folie te maken hebt.
Dus ik neem aan dat dat wel goed zit:P
Het carbon folie voor de kap is in principe weerbestendig:
Foliedikte 0,07mm
Gegoten folie
Kan “nat” verwerkt worden
Kan in scherpe hoeken verwerkt worden
Kan in geföhnd worden
UV-bestendig
Benzine bestendig
Weersbestendig
Waterbestendig
Kan door de wasstraat
Houdbaarheid ongeveer 5 jaar
De folie is 0,07mm dik en is bestand tegen alle invloeden van buitenaf.
Om de folie perfect te kunnen verwerken is het mogelijk om deze folie in te föhnen. De mogelijkheid tot föhnen geeft aan dat je hier met een hele professionele folie te maken hebt.
Dus ik neem aan dat dat wel goed zit:P
- masterpivo
Jap_DMM wrote:Dus ik neem aan dat dat wel goed zit:P
Daar heb je een punt
- masterpivo
Ben het volledig met Gerben eens 
- FreshPrince
- Ik lul al aardig mee !
Alleen jammer dat het geen echt carbon is 
-
Demo
even tussendoor, moet dit ding niet gewoon bij foto's van mijn mr2 staan ipv projecten?
nieuwe audio en een bumper kitje heeft de helft hier van het forum.
Don't wanna be a bitch 'n all..
nieuwe audio en een bumper kitje heeft de helft hier van het forum.
Don't wanna be a bitch 'n all..