Je bent lekker bezig Shadowz!
Loop alles maar effe na inderdaad, je weet maar nooit wat je nog meer tegen komt... :s
Sh4d0wz Project
Moderator: Pieten
- Metal_Carnage
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
-
Sh4d0wz
gelukkig heb ik alweer een vervangd raam mechanisme gevonden van iemand hier op het forum. Ach nu kan ik er wel weer om lachen om zulke domme uitvindingen haha.
Van de week ook even een ander koelvloeistof dopje erop gedraaid, de oude was niet meer JE van het. En ik hoop dat ik vandaag de bougie kabels binnen heb, dan is dat ook weer eventjes geregeld.
Mocht ik nog meer gekkigheid tegen komen dan zal ik dat zeker posten haha..
(ps. vanavond 12" subwoofertje omruilen voor een 10" mtx 250 watt rms 700 watt max)
Van de week ook even een ander koelvloeistof dopje erop gedraaid, de oude was niet meer JE van het. En ik hoop dat ik vandaag de bougie kabels binnen heb, dan is dat ook weer eventjes geregeld.
Mocht ik nog meer gekkigheid tegen komen dan zal ik dat zeker posten haha..
(ps. vanavond 12" subwoofertje omruilen voor een 10" mtx 250 watt rms 700 watt max)
- The Elementz
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Ik vond dat deze handelaar/persoon wel crea bea is geweest met deze oplossing
. Ik ben het helemaal eens dat je gewoon de auto netjes moet onderhouden. Elke aanpassing die ik maak wil ik (indien mogelijk) zo goed mogelijk verwerken op de originele manier. Altijd makkelijk voor later.
Je bent in ieder geval lekker bezig met het opknappen. Mijn todo lijst wordt steeds maar aangevuld. Een echte never ending story
.
Een mr2 is net pringles, maar dan met het volgende motto: Once you drive, you feel alive
.
Greetz
Je bent in ieder geval lekker bezig met het opknappen. Mijn todo lijst wordt steeds maar aangevuld. Een echte never ending story
Een mr2 is net pringles, maar dan met het volgende motto: Once you drive, you feel alive
Greetz
-
Sh4d0wz
Ik heb eerst de oude rubbers ingesmeert met vaseline, dit mocht niet baten.
Vervolgens siliconen spray geprobeert, geen resultaat. Ik heb toen de targa rubbers vervangen. Dit werkte wel iets beter, helaas nog steeds 1 klein lekkage punt.
Het probleem zou opgelost zijn als me raam gewoon strakker tegen de auto aan zat, 30 mm zou denk ik al genoeg zijn. Alleen het enige punt voor zover ik gezien heb waar je je raam strakker kan stellen kan niet meer strakker anders kan het raam niet meer normaal omhoog en omlaag, zijn er nog andere punten waardoor ik het strakker kan afstellen anders dan het aangegeven punt op de volgende foto:

Vervolgens siliconen spray geprobeert, geen resultaat. Ik heb toen de targa rubbers vervangen. Dit werkte wel iets beter, helaas nog steeds 1 klein lekkage punt.
Het probleem zou opgelost zijn als me raam gewoon strakker tegen de auto aan zat, 30 mm zou denk ik al genoeg zijn. Alleen het enige punt voor zover ik gezien heb waar je je raam strakker kan stellen kan niet meer strakker anders kan het raam niet meer normaal omhoog en omlaag, zijn er nog andere punten waardoor ik het strakker kan afstellen anders dan het aangegeven punt op de volgende foto:

How to?
Jammer 
-
Sh4d0wz
Zoals op de eerste pagina al te zien is ben ik flink aan het expirimenteren met led verlichting op de mr2. Ik heb stadsledjes geinstalleerd in de heldere koplampen, maar het resultaat viel me zwaar tegen, overdag zie je ze niet eens.
Ondertussen was ik al bezig met een ander testje, kijken wat led verlichting over de gehele koplamp unit zou doen. Nu wou ik niet meteen mijn heldere lampen vernachelen dus heb ik even me oude lampen erbij gepakt. Hier vervolgens wat creativiteit op los gelaten, en het resultaat is beter dan ik zelf had verwacht. Ik verwacht met de heldere koplampen een licht opbrengst waar je u tegen zegt.
Of het ook APK goedgekeurd is, dat durf ik niet te zeggen. Bovendien weet ik op dit moment niet zeker of ik me heldere koplampen wel wil aanpassen. Feit is dat de leds de richting aanwijzer overstemmen, zou ik dan een oranje richting aanwijzer lampje moeten maken zodat je het wel ziet of moet ik me gehele led verlichting gewoon doorlinken op me richting aanwijzer... Ik weet het nog niet ik ga er over na denken.
Hier onder mijn proefje in iedergeval.

Ondertussen was ik al bezig met een ander testje, kijken wat led verlichting over de gehele koplamp unit zou doen. Nu wou ik niet meteen mijn heldere lampen vernachelen dus heb ik even me oude lampen erbij gepakt. Hier vervolgens wat creativiteit op los gelaten, en het resultaat is beter dan ik zelf had verwacht. Ik verwacht met de heldere koplampen een licht opbrengst waar je u tegen zegt.
Of het ook APK goedgekeurd is, dat durf ik niet te zeggen. Bovendien weet ik op dit moment niet zeker of ik me heldere koplampen wel wil aanpassen. Feit is dat de leds de richting aanwijzer overstemmen, zou ik dan een oranje richting aanwijzer lampje moeten maken zodat je het wel ziet of moet ik me gehele led verlichting gewoon doorlinken op me richting aanwijzer... Ik weet het nog niet ik ga er over na denken.
Hier onder mijn proefje in iedergeval.

-
Sh4d0wz
Geen fotos ervan, maar ik heb gister het raammechanisme binnen gehad, deze gelijk gemonteerd. (na te testen) en het werkt perfect, gelijk beide ramen goed afgesteld en de auto is nu weer helemaal waterdicht! Kan ik hem eindelijk na 3 maanden eens goed wassen.
Wat heb ik dus gedaan om de lekkage te stoppen:
Targa rubbers vervangen.
Alles rubbers ingespoten met silliconen spray.
Stellingsdopjes targa bevestigingen vervangen.
Raammechanisme bestuurders kant (zat er niet in).
En tot slot ramen volledig afgesteld.
Ik ben wel blij dat het nu gelukt is, ik was wel even zeer gedemotiveerd door alle tegenslagen, en ondanks er nu nog een hele grote to-do list is om de autp uberhaupt terug in normale staat te krijgen heb ik er wel weer vertrouwen in.
Deze auto stond in iedergeval met beide poten in ze graf, maar nu leeft tie weer.
Wat heb ik dus gedaan om de lekkage te stoppen:
Targa rubbers vervangen.
Alles rubbers ingespoten met silliconen spray.
Stellingsdopjes targa bevestigingen vervangen.
Raammechanisme bestuurders kant (zat er niet in).
En tot slot ramen volledig afgesteld.
Ik ben wel blij dat het nu gelukt is, ik was wel even zeer gedemotiveerd door alle tegenslagen, en ondanks er nu nog een hele grote to-do list is om de autp uberhaupt terug in normale staat te krijgen heb ik er wel weer vertrouwen in.
Deze auto stond in iedergeval met beide poten in ze graf, maar nu leeft tie weer.
Woah! Goed bezig! Dat scheelt al een hoop plezier!
-
Sh4d0wz
Gisteren wouden we de dynamo gaan vervangen, we hadden al 2 bouten los van de 3. Auto opgekrikt en dat allemaal binnen 15 minuten... vervolgens een uur bezig geweest om bout 3 los te krijgen, maar daar zat echt geen mogelijkheid in.
Vandaag zie ik me zelf genoodzaakt om maar langs een garage te gaan vragen of hun hem los willen maken voor me, de rest kunnen we zelf wel
Dit is al de 2e keer dat ik loop te balen dat ik geen ultra gereedschap heb, want voorheen wouden we ook de voorpoot vervangen maar zonder luchtsleutel gaat dat ook never nooit lukken.
Dit zijn echt van die kleine dingetjes waar ik me aan erger hahaha,
Vandaag zie ik me zelf genoodzaakt om maar langs een garage te gaan vragen of hun hem los willen maken voor me, de rest kunnen we zelf wel
Dit is al de 2e keer dat ik loop te balen dat ik geen ultra gereedschap heb, want voorheen wouden we ook de voorpoot vervangen maar zonder luchtsleutel gaat dat ook never nooit lukken.
Dit zijn echt van die kleine dingetjes waar ik me aan erger hahaha,
-
Sh4d0wz
Net bij de garage geweest, a.s. dinsdag de auto er neer zeten ze gaan waarschijnlijk iets op die bout lassen zodat ze meer grip hebben en dan los kunnen draaien. Geen idee wat het gaast kosten, maar zal wel niet SUPER duur zijn is maar een klein iets toch voor de rest kunnen het zelf wel.
Maar mischien dat ik wel me veerpoot door hun laat vervangen, dan nog een andere radiator sensor erin en dan is het geld weer op... voor de rest van de maand die nog niet eens begonnen is... maar goed
Betere tijden in aantocht 
Maar mischien dat ik wel me veerpoot door hun laat vervangen, dan nog een andere radiator sensor erin en dan is het geld weer op... voor de rest van de maand die nog niet eens begonnen is... maar goed
Voor de hele veerpoot heb je toch geen luchtgereedschap nodig? Alleen voor de demper/veercombo los te halen. Als je een andere veerpoot met demper heb kan je die zo overzetten toch?