infinity performance geen zaken mee doen die wouter heeft mij een uitlaat verkocht maar ben noch steets op mijn rekening aan het wachten.
hij laat gewoon niks meer van zich horen en als ik hem bel neempt hij gewoon niet eens zijn telefoon op.
dat vind ik niet echt nette zaken doen tewijl hij wel had gezecht dat hij me de rekening zouw opsturen.
ik heb ook de uitlaat moeten laten aanpassen omdat een ijnd stuk niet helemaal netjes zat . toen ik hem daar na noch eens vriendelijk heb verzocht om mijn rekening die ik noch tegoed had op testuren zij hij kompt goed.
maar ben tot heden noch altijd aan het wachten erop.
maar is niet erg ik weet iniedergeval wel dat ik er nooid meer iets koop.
ik zoek liever wel op het net kom toch wel aan spulletjes die ik zoek.
en anders is er altijd noch jp die weet wel wat zaken doen is heeft ook alles wat je wil hebebn en als hij het niet heeft regeld hij het voor je.
dat is teminste iemand waar je iets aan hebt en je hoeft ook niet eens om een bon te vragen krijg je er gelijk bij.
groeten chris mr2.
tubben tubben what to do! Mr2 opknappen
Moderator: Pieten
- Surferdude
EBAY Weatherstrips, voor € 161,= liggen ze op je deurmat.
-
Demo
Nice surfer!
En surfer, de bouten zijn gewoon kapot.....helemala kapot van de roest. u can't imagine
maar als dat de weatherstrips zijn.. wat zijn de targa rubbers dan
?
En lightning.. ik heb wel goede ervaring met Wout, nog nooit iets bij hem besteld maar nooit problemen mee gehad tot zover hoor
verder Punt
.. apekop!
het gaat echt langszaam ja, en ze liggen beetje los lijkt wle.
pfffff 1 ruit zit niet eens goed, die heb ik vervangen maar met geen mogelijkheid krijg ik hem er nog goed in.
Hij zakt als ik hem omhoog die aan de linkerkant gewoon weer half in de deur..zit niet vast dus. Een ramp..
En surfer, de bouten zijn gewoon kapot.....helemala kapot van de roest. u can't imagine
maar als dat de weatherstrips zijn.. wat zijn de targa rubbers dan
En lightning.. ik heb wel goede ervaring met Wout, nog nooit iets bij hem besteld maar nooit problemen mee gehad tot zover hoor
verder Punt
het gaat echt langszaam ja, en ze liggen beetje los lijkt wle.
pfffff 1 ruit zit niet eens goed, die heb ik vervangen maar met geen mogelijkheid krijg ik hem er nog goed in.
Hij zakt als ik hem omhoog die aan de linkerkant gewoon weer half in de deur..zit niet vast dus. Een ramp..
-
white lightning
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
ok ik dus wel heb verder ook geen probleem met wouter vind het alleen niet zo netjes dat hij gewoon zijn afspraken niet na kompt .
het gaat ja alleen om een kut bon maar zo als gezecht koop ik gewoon nooid meer iets bij hem als het op deze manier gaat.
ik haal het wel via jp die doet wel alles netjes.
daarbij heeft hij ook een maat van me het zelfde gelapt en toen hij hem op jaf tegen kwam deed hij net of hij van niks wist.
maar ga hem hier ook verder niet belachelijk maken hoor dat doet hij zelf wel als hij op deze manier zaken wil doen .
voor mij is het opgelost heeft me wel geld gekost maar ik vind het verder wel goed zo ik heb mijn lesje geleerd.
het gaat ja alleen om een kut bon maar zo als gezecht koop ik gewoon nooid meer iets bij hem als het op deze manier gaat.
ik haal het wel via jp die doet wel alles netjes.
daarbij heeft hij ook een maat van me het zelfde gelapt en toen hij hem op jaf tegen kwam deed hij net of hij van niks wist.
maar ga hem hier ook verder niet belachelijk maken hoor dat doet hij zelf wel als hij op deze manier zaken wil doen .
voor mij is het opgelost heeft me wel geld gekost maar ik vind het verder wel goed zo ik heb mijn lesje geleerd.
-
Demo
hier geen gezeik over wouter aub 
dat hoort hier niet in thuis
en ik heb goede relaties met Wouter, niet dat ik hem dagelijks spreek
dus ik kan er weinig mee ..sorry
dat hoort hier niet in thuis
en ik heb goede relaties met Wouter, niet dat ik hem dagelijks spreek
dus ik kan er weinig mee ..sorry