NSX "gepakt"
Moderator: Pieten
Nikko wrote:Die NSX komt uit Hardenberg; heb de eigenaar wel eens gesproken toen hij hem net had, was een collega van een kennis; is een automaat,vind ik niet echt bij zo'n auto passen maar past wel goed bij de eigenaar
ik bedoelde de zwarte NSX uit het filmpje
rsevo6 wrote:Klopt, de NSX-T is zeker niet ruim, ik pas er met mijn 1,81 m precies goed in. Met helm op voor op het circuit zit ik klem![]()
De coupe is stuk ruimer, maar die is vanaf 1995 toen de NSX-T kwam, alleen nog in zeer beperkte aantallen, volgens mij alleen nog op bestelling geleverd, coupe is dus super zeldzaam.
Kun je na gaan als het in een coupé (was een 1991 waar ik jaren geleden in gepast heb) al helemaal niet te doen is.
Een NSX automaat is echt zo lame, idem voor een Supra automaat
@rsevo6
Ben jij met die NSX ook in Hoogezand-Sappemeer geweest?
Er staat me vaag iets bij dat mn broer iemand op zn werk destijds had ontmoet met een NSX zilver.
@rsevo6
Er staat me vaag iets bij dat mn broer iemand op zn werk destijds had ontmoet met een NSX zilver.
MarcoTwo wrote:Kun je na gaan als het in een coupé (was een 1991 waar ik jaren geleden in gepast heb) al helemaal niet te doen is.
Tsja,
Ik denk dat de NSX ook niet is ontworpen met wat lomp uitgevoerde hollanders in gedachten:064:
Sjerief wrote:Een NSX automaat is echt zo lame, idem voor een Supra automaat
@rsevo6
Niet dat ik weet.
Wel recent samen met die vriend en onze beide NSX-en (dus de zilveren en de rode) op bezoek geweest bij een NSX kennis in Almelo die ook een rode NSX heeft
-
miss2
Die knakker ken ik ook wel, is een kennis van mn vriend.Nikko wrote:ik bedoelde de zwarte NSX uit het filmpje
Kom je zelf ook uit H'berg?
rsevo6 wrote:Niet dat ik weet.
Wel recent samen met die vriend en onze beide NSX-en (dus de zilveren en de rode) op bezoek geweest bij een NSX kennis in Almelo die ook een rode NSX heeft
Hmm ok, heb er ooit namelijk ook 1 gespot in H'zand, zilveren.
Overigens stond er ca 4 jaar terug ook altijd 1 (rode) in de oosterparkwijk in Groningen
rsevo6 wrote:Tsja,
Ik denk dat de NSX ook niet is ontworpen met wat lomp uitgevoerde hollanders in gedachten:064:![]()
![]()
Kan ik me aan de ene kant voorstellen (Japjes), maar aan de andere kant zijn er ook veel lompe Amerikanen wat een enorme markt is.
En tijdgenoot MR2 heeft daar (beide modellen plus de MR-S) helemaal geen last van en in eigen huis is de S2000 ruimschoots ruim genoeg.
Mazda doet het minder, MX-5 Roadster is alleen voor kleine mensjes (of je moet altijd open rijden en niet dicht in willen stappen (RC is fractoneel beter).
Hoe Ronny L. Het trouwens met zijn oranje NSX-T gedaan heeft, is mij een grote vraag (altijd dakpaneel eruit?).
Dirk wrote:Stoel half in de slaapstand en een nekverkorting bij de plastische chirurg
Krijg je alleen maar minder ruimte, net als bij de MR2.