Front modificatie
Moderator: Pieten
Vind het inderdaad erg netjes! Je hebt echt goede fotosoep skills! Haha had ik dat maar...! Hij ziet er erg netjes uit, zo had de bumper van de fabriek moeten zijn, de lijn die hij nu volgt past niet bij de rest vind ik
Ziet er top uit! Vast wel ergens een polyesterkoning die het zo voor je kan kleien.
Dank voor alle commentaren!zo had de bumper van de fabriek moeten zijn...
Ga denk ik eens informeren bij een schadeherstelbedrijf; die zouden het moeten kunnen lijkt me... Kan nu goed laten zien wat de bedoeling is.
Natuurlijk, ik was sarcastisch.
Ik heb ze beiden kunnen proberen: eentje uit 2000 en eentje uit 2003. De eerste reed ik, compleet conform verwachtingen, volledig in de soep.
De tweede heb ik nu een maand of 8 en die bevalt uitstekend. De zesbak is ideaal, airco hoeft voor mij niet en die lampen zijn erg handig op bochtige weggetjes als het donker is.
Dat laatste is m.i. ook waar de MR voor bedoeld is. Niet om er allerlei tupperware aan te hangen.
Ik heb ze beiden kunnen proberen: eentje uit 2000 en eentje uit 2003. De eerste reed ik, compleet conform verwachtingen, volledig in de soep.
De tweede heb ik nu een maand of 8 en die bevalt uitstekend. De zesbak is ideaal, airco hoeft voor mij niet en die lampen zijn erg handig op bochtige weggetjes als het donker is.
Dat laatste is m.i. ook waar de MR voor bedoeld is. Niet om er allerlei tupperware aan te hangen.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Wij hebben niet die verschrikkelijke smilie
Zesbak zou wel fijn zijn (al ben ik al aan de toeren gewend op de snelweg), airco in een cabrio ? Geloof niet dat ik die nodig heb, ach en mistlampen. Kan ik ook wel zonder.
En oval bore syndrome, ach dan komt er nog eens een vers blok in...
Zesbak zou wel fijn zijn (al ben ik al aan de toeren gewend op de snelweg), airco in een cabrio ? Geloof niet dat ik die nodig heb, ach en mistlampen. Kan ik ook wel zonder.
Green Goblin wrote:Wij hebben niet die verschrikkelijke smilie![]()
Ja, en Airco heb ik toch al. En als mn blok in de soep loopt heb ik wel een mooi excuus voor een 2zz;D ... Vind de lampenset veel mooier op een '00
- Surferdude
Als je nog wat voorbeeldjes zoekt om inspiratie op te doen moet je HIER even klikken.
Maar wel mooiere stoelen... ;-)Sjerief wrote:Een "vrolijke" sportwagen...neh!
6 bak? niet voor mij, leuk voor in een Lexus ...wil mn ronkende motor lekker horen!
Mistlampjes, heb grootlicht mocht ik het niet zien ... & Xenon..
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Kom van het weekend even langs Sjerief, wisselen we even de achterlichten om, die zie je toch ook niet...
- Surferdude
Ik heb deze van onze Belgische vriend KIT ook altijd erg mooi gevonden:

- whitespyder
- Ik lul al aardig mee !
Begrijp t probleem niet hoor
kan altijd nog erger? worden zo nog steeds autos ontworpen.... iedereen blij:D

kan altijd nog erger? worden zo nog steeds autos ontworpen.... iedereen blij:D