Blauwe turbo! Zie binnen voor nieuwe link.
Moderator: Pieten
- Surferdude
Welke dealer is dat?? Dan ga ik ook eens praten..
- Timmo Wijker
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
als ze idd 6500 geven zou ik het gelijk doen...........
Is wel alleen als ik daar een andere overneem natuurlijk en in die prijsklasse hebben ze niets naar mijn smaak, hebben veel goedkope rommel staan en anders veel te duur. Niets zo tussen in
Is een dealer dicht bij mij en weten wel dat alles er aan vernieuwd is aan de onderkant en heeft maar 116000 km dat moet er ook bij
De meeste kijken niet eens welke motor er in zit en geven mij ook maar 3000-4000 euro maakt niet hoeveel pk hij heeft, deze zijn ook meer op zoek naar snellere wagens of wel heel goedkope waens waar ze snel iets mee verdienen
Is een dealer dicht bij mij en weten wel dat alles er aan vernieuwd is aan de onderkant en heeft maar 116000 km dat moet er ook bij
De meeste kijken niet eens welke motor er in zit en geven mij ook maar 3000-4000 euro maakt niet hoeveel pk hij heeft, deze zijn ook meer op zoek naar snellere wagens of wel heel goedkope waens waar ze snel iets mee verdienen
- Surferdude
Ok, het is ook logisch dat als hij een hoge inruilwaarde geeft, dat hij ook hoge prijzen vraagt..
Als de auto echt zo goed en netjes is als op de foto's lijkt, dan vind ik het onbegrijpelijk dat hier niemand voor deze prijs toehapt.......
Wat ik me alleen wel afvroeg: dit is neem ik aan een auto met Turboswap, toch geen US versie? Zo ja, dan is opgave van KM van de swap (mits bekend) misschien ook van belang voor een geinteresseerde
Wat ik me alleen wel afvroeg: dit is neem ik aan een auto met Turboswap, toch geen US versie? Zo ja, dan is opgave van KM van de swap (mits bekend) misschien ook van belang voor een geinteresseerde
ThomasK wrote:Ik snap het ook niet, hij is in super staat!
Als ik mijn N/A nu niet had dan had ik het wel geweten, of wil je ruilen;D Voor 7k moet die weg kunnen:huh:
Het is nu winter. De meeste mensen kijken nu niet naar zo'n auto, hoe mooi hij ook is.
-
michiel
als er geen haast bij was had ik nog wel willen proberen eerst mijn mr2 te verkopen, maar gezien de spoed denk ik dat ik deze kans moet laten schieten.
Trouwens.... waarom koop je niet gewoon voor tussen de 1 en 2000 euro een wagentje om tussentijds mee te rijden tot de mr2 er is?
Als je 'm nu weg doet maak je dik verlies van 2000 of meer:huh:
Gewoon een oude golf of wat dan ook die niet zo duur is. Zijn prima autotjes te vinden om de tijd mee te overbruggen
Gewoon een oude golf of wat dan ook die niet zo duur is. Zijn prima autotjes te vinden om de tijd mee te overbruggen
Heeft 60000km het blok en ziet er prachtig uit
ThomasK wrote:Trouwens.... waarom koop je niet gewoon voor tussen de 1 en 2000 euro een wagentje om tussentijds mee te rijden tot de mr2 er is?
Heb redelijk diep moet graven voor deze mr2 kunnen te betalen dat is het probleem
super mooie wagen als ik het geld had liggen kocht ik em meteen van je over, ben het met veel mensen eens, een links gestuurde die er zo netjes bij staat weg doen, daar krijg je echt spijt van, heb eigen mr2 stil en geschorst staan, en een polo van 500 euries gekocht via marktplaats (zo'n gruwelijk '89 2f model
), ding rijd na 1,5 jaar nog steeds.
Ik wist het wel 10 voor betaald, ik wachte net zolang tot hij er zou zijn en een oud ruk autotje kopen!
Ik wist het wel 10 voor betaald, ik wachte net zolang tot hij er zou zijn en een oud ruk autotje kopen!
-
darkEVO
MrJhay wrote:super mooie wagen als ik het geld had liggen kocht ik em meteen van je over, ben het met veel mensen eens, een links gestuurde die er zo netjes bij staat weg doen, daar krijg je echt spijt van, heb eigen mr2 stil en geschorst staan, en een polo van 500 euries gekocht via marktplaats (zo'n gruwelijk '89 2f model), ding rijd na 1,5 jaar nog steeds.
Wat voor autotje heb jij dan?
Verkoop gestaakt, heb mij een wrak aangeschaft en ga deze bijhouden
Ga er te veel spijt van hebben sowieso !
Ga hem nu helemaal naar mijn zin maken en proberen legaal te krijgen natuurlijk in België
Dus niet meer te koop !!!
Ga er te veel spijt van hebben sowieso !
Ga hem nu helemaal naar mijn zin maken en proberen legaal te krijgen natuurlijk in België
Dus niet meer te koop !!!
Ford Fiesta Diesel bestelbusje