Be careful what you wish for..

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

Sherwin
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
is dit momenteel je enige MR2 of heb je die gele uit je sign ook nog?
Leliev
Denk dat de kip niet snel weggaat..
mr2PUNTfreak
Gefeliciteerd met je aanwinst, hoop dat je net zoveel mazzel hebt als wij met het rooie kreng, ieder jaar nog steeds weer door de keuring, en starten en lopen, kan de SW nog wat van leren....::)
ROB-E
Gefeliciteerd kerel!
BST
Type MR2: SW20/21/22
Sherwin wrote:is dit momenteel je enige MR2 of heb je die gele uit je sign ook nog?
Leliev wrote:Denk dat de kip niet snel weggaat..

De gele is er nog steeds. Is aangeschaft met de bedoeling hem heel lang te houden (heb hem nu een jaar of 4) maar ik rijd er wel wat weinig in. Daarom ben ik wel aan het nadenken of ik hem weg zal doen aan iemand die hem gewoon wat vaker uitlaat dan die 5 keer per jaar die ik er mee rij..

Dus, mocht je interesse hebben ;D
mr2PUNTfreak wrote:Gefeliciteerd met je aanwinst, hoop dat je net zoveel mazzel hebt als wij met het rooie kreng, ieder jaar nog steeds weer door de keuring, en starten en lopen, kan de SW nog wat van leren....::)

Ik hoop het, maar die rooie van jullie ziet er toch wel wat beter uit dan deze hoor. Dus vingers gekruisd..
Ewoud
Lastig..... Weet ff niet wat ik je nou voor je moet hopen....

Enerzijds natuurlijk gefeliciteerd en hoop ik voor je dat ie zonder veel mankementen door de APK komt, zodat je er een leuk project aan hebt. Anderzijds, mocht ie nou niet door de APK komen, dan heb je tenminste wel weer een reden om de kip eens te gaan gebruiken waar die voorbedoeld is: rijden!!! ;)
Surferdude
Weer zo'n typische Ewoud opmerking...:boos: Hebbie gezopen Ewoud? ;D
Ewoud
Gezopen? Dat impliceerd dat de drank al op is.... Ben nog bezig :P

Maar wat is er mis met mijn opmerking? Ik feliciteer en gun hem zijn project. Maar heb ook al diverse keren op het forum gelezen dat Bjorn zelf vind te weinig in de kip te rijden. En daar geef ik hem als medeautoliefhebber gewoon gelijk in: het is zonde om die te laten stilstaan en niet ermee te rijden!

Hence the dubio ;) Niks niet lullig bedoeld ofzo...
Surferdude
Nee natuurlijk niet eitje! Dit is één van de mooiste MR2's, veel aan opgeknapt en een perfecte onderhoudshistorie. Die moet je koesteren en vertroetelen tot je er bij neervalt!!

Afraggen en uitleven kan Bjorn beter in die blauwe AW doen als hij dan toch onbeheersbare drang krijgt.. :kus:
Ewoud
Dat is dan het grote verschil tussen jou en mij, Art, ik ben van mening dat een rijdersauto toch bedoeld is om lekker mee te rijden, daar is ie voor gemaakt en krijg je het meeste plezier van. Niet van enkel poetsen ;)

Een ander verschil tussen jou en mij is dat 1 van ons 2en kleurenblind is. Volgens mij is de AW11 van Bjorn zwart :P
BST
Surferdude wrote:Nee natuurlijk niet eitje! Dit is één van de mooiste MR2's, veel aan opgeknapt en een perfecte onderhoudshistorie. Die moet je koesteren en vertroetelen tot je er bij neervalt!!

Afraggen en uitleven kan Bjorn beter in die blauwe AW doen als hij dan toch onbeheersbare drang krijgt.. :kus:

Dat was het idee..8)
Ewoud wrote:Dat is dan het grote verschil tussen jou en mij, Art, ik ben van mening dat een rijdersauto toch bedoeld is om lekker mee te rijden, daar is ie voor gemaakt en krijg je het meeste plezier van. Niet van enkel poetsen ;)

Een ander verschil tussen jou en mij is dat 1 van ons 2en kleurenblind is. Volgens mij is de AW11 van Bjorn zwart :P

Lekker rijden in de SW doe ik ook wel, maar alleen als het mooi weer is, ik zeker weet dat ik hem niet in een parkeergarage hoef neer te zetten en genoeg tijd heb om hem na de rit te wassen.. dat hoeft met deze AW11 zeker niet, want wassen is een onbegonnen zaak, dan zie ik alleen maar nog meer roestplekken ;D

En hij is weliswaar van zichzelf zwart, maar dat begint wat te bleken hier en daar.. sommige stukken lijken inderdaad meer donkerblauw dan zwart, dus jullie hebben allebei gelijk :dux-blij_thumb-up:
Xhermes
Als het nou niks word, wilt Ewoud het blok wel kopen.
bond
En als het nou heleeeeeeeeeeeee maal niks wordt en de prijs van die gele kip is leuk. Kan ik altijd mijn vrouw nog heeeeeeeeeeeeleif aan kijken :)
miss2
Je mag de kip wel ruilen tegen mijn pug. Weet je zeker dat er heel vaak mee gereden word 8-) Maar niet met mooi weer, want dan rijd ik al met 2 wielen rond :P
BST
Xhermes wrote:Als het nou niks word, wilt Ewoud het blok wel kopen.
Blokje doet het nog aardig, vandaag weer een stukje gereden, en ik merk dat het allemaal wat minder bokkig gaat als de vorige keer. Het zal het lange stilstaan wel geweest zijn 8)
bond wrote:En als het nou heleeeeeeeeeeeee maal niks wordt en de prijs van die gele kip is leuk. Kan ik altijd mijn vrouw nog heeeeeeeeeeeeleif aan kijken :)
Tja, wat is een leuke prijs.. ik kan je in ieder geval wel verklappen dat het geen 3500 euro wordt, wat de gemiddelde prijs op marktplaats voor een SW lijkt te zijn.. eerder het dubbele..
miss2 wrote:Je mag de kip wel ruilen tegen mijn pug. Weet je zeker dat er heel vaak mee gereden word 8-) Maar niet met mooi weer, want dan rijd ik al met 2 wielen rond :P
Ik zou de kip nooit wegdoen aan iemand die geen liefhebber is ;) En in rotweer rondrijden is not done natuurlijk, daar moet je dan maar een AW11 voor bijkopen ;D
miss2
Hoezo geen liefhebber? Ben al jaren een liefhebber 8-)
ROB-E
BST wrote:En in rotweer rondrijden is not done natuurlijk, daar moet je dan maar een AW11 voor bijkopen ;D

Daar heb ik nou weer een starlet voor ;D
bond
ROB-E wrote:Daar heb ik nou weer een starlet voor ;D

Ja en ik de AW11 ;D ;D
BST
Update: het AW11 avontuurtje met deze zou wel eens van korte duur kunnen worden. Een eerste keuring laat alvast zien dat er roest zit aan de balken (slecht overheen gelast vorig jaar, dus dat moet weer overnieuw), dat de remmen achter niet lekker meer zijn en dat de handrem het ook niet goed meer doet. Allemaal punten voor een APK afkeur. Met name het gedeelte waar flink aan gelast moet worden vraag ik me af of het nog wel de moeite waard is. Ik ga natuurlijk niet 900 euro verlassen aan een auto waar ik nog geen 100 euro voor betaald heb als ik weet dat dat pas het begin is, en ik vervolgens nog veel meer moet doen..
bond
Nou doe mijn maar de achterlichten voor een zacht prijsje.
Post Reply