Pagina 2 van 2

Geplaatst: 16 feb 2011, 07:16
door bond
Oke bedankt dan gaan we daar eens kijken met de tijd.

Geplaatst: 16 feb 2011, 20:40
door bonno
bond schreef:Oke bedankt dan gaan we daar eens kijken met de tijd.

Ik begin waarschijnlijk in maart aan het dashboard.
Ik zit waarschijnlijk wel ver weg voor jou.
Een van de weinige in Noord Brabant dus.

Geplaatst: 21 mar 2011, 23:44
door Kimr2tje
puur uit nieuwsgierigheid... hoe staat t er mee??

Geplaatst: 22 mar 2011, 00:02
door bonno
kimr2tje schreef:puur uit nieuwsgierigheid... hoe staat t er mee??

bedankt hoor, maar helaas.
De weerstands waarden weet ik nog steeds niet.
Lastig te meten met een goedkope multimeter.
Ik zal eens langs de radiobeurs Breda gaan.

Verder heb ik mijn complete dashboard gedemonteerd, en de meeste dingen die kapot waren gerepareerd. Nieuw vilt, nieuwe lampjes. Kachel unit is simpel maar het hele dashboard moet eruit.
Blijkt meer werk dan een dag, dus als er iemand hulp nodig heeft met een aw11 dashboard. Ik heb zo'n beetje alles nagelopen dat slijtage had.
Er blijven natuurlijk altijd dingen liggen bij zo'n aw11 bij gebrek aan kennis en onderdelen.

Locatie van ventilator weerstanden in de luchtschacht achter dashboard kastje.
Ze moeten blijkbaar gekoeld worden.
Afbeelding

Geplaatst: 22 mar 2011, 00:08
door bonno
bond schreef:Maar ik heb het over de koud/warmte hendel. Deze zet de kachel open. Dus de hendel op hot maar gaat maar voor de helft open. Dus deze heb ik voor de winter hand matig open gezet onder het dasbord. De hendel beweegt wel maar heeft niet de kracht om hem hele maal open te duwen of dicht tezeten.

Ik ben er toch maar aan begonnen gezien het mooie weer.
Jouw probleem ben ik ook tegen gekomen bij het monteren van de kachel unit omdat de afstelling niet goed was.
Het bleek aan de bevestiging van de kabel te liggen in de kabel klem.
Er staan witte kabelklem markeringen op de uiteinden van de kabels.
Deze kabel klem zit achter het luchtrooster onder het klokje.
Maar daarvoor moet dus ook je hele dashboard eruit, tenzij je die luchtschacht gedeeltelijk los kan maken, om bij de kabels te komen.
Ik heb tevens een 85-86er reserve kachel bedienings unit liggen nu. gedemonteerd omdat ie na 25 jaar niet meer de nieuwste is. (sporen van het sleepcontact, maar werkt nog goed verder.)