03-07-2011. Japan Classic Sunday 2011.

Moderator: Pieten

MarcoTwo
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
De afgelopen week zijn we weer overspoeld met aanmeldingen (ook uit de MR2 wereld).

Wie nog meer wil komen (hopelijk lukt het om ook dit jaar weer rond de 260 auto's op het terrein te zien), graag een berichtje hieronder én naar het genoemde mailadres.
bond
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Denk dat ik ook aanwezig ben.
la_fusion
Ondanks dat ik hier vrijwel niets post ben ik ook te vinden in Gemert op 3 juli tesamen met mijn AW11.
robbie
Ik lul al aardig mee !
Ik ben er ook met de aw11. Heb me via de mail al aangemeld bij tacn.

Groeten Robbie
dubbeledraaideur
Ik ben niet aanwezig. mn MR2 is nog steeds niet rij-baar helaas.
MarcoTwo
Inmiddels schieten we aardig op richting de 150 aanmeldingen (als het weer zo loopt als de afgelopen jaren, kunnen we weer rond de 250-260 auto's verwachten).

Heb je nog geen aanmelding gestuurd naar JCS2011@tacn.nl, doe dit dan graag alsnog, zodat we een goede inventarisatie kunnen maken voor wat er nodig is.

De toerrit is voor 90% nieuw en volgt vooral veel groene binnendoor wegen, dus zeker de moeite waard. Ook verwachten we weer enkele unieke topauto's die net klaar zijn na een bijzonder uitgebreide restauratie.

Voor wie nog twijfelt: in 2012 zal er geen Japan Classic Sunday plaats gaan vinden i.v.m. een groot Internationaal Toyota Weekend en jubilea van de 3 grootste Nederlandse Toyotaclubs (onderdeel van TCEA Benelux).

Japan Classic Sunday 2011 willen we opdragen aan Yvon Schüchner.

Helaas is zij op veel te jonge leeftijd (47) de afgelopen week overleden.

Robbert & Yvon zijn (forum)lid (geweest) van diverse clubs en trouw
deelnemer aan de rijtrips (motor en sportwagen) van Theo Peters/Wing.

Naast de diverse dagelijkse Toyota's, Mazda en Daihatsu's, hebben zij ook alle generaties MR2 gehad en tot voor kort ook een Celica Convertible (TCCN). De laatste aanwinst was de speciaal aangeschafte nieuwe Mitsubishi ASX.
Yvon zal vlak voor het (JCS) weekend gecremeerd worden. We zullen haar nooit meer vergeten.
Bonzaiboom
Ik lul al aardig mee !
Edit: helaas kan ik toch niet komen. Beetje verkeerd gepland :(
Voor de mensen die wel gaan: veel plezier en hopelijk wordt het mooi weer!
Mightyzap
Ik lul al aardig mee !
ik kom met de deuken emmer :D

r34 staat nu (30-6) nog zonder nieuwe jas en terug in elkaar zetten is niet bepaald een klusje van n uurtje :P
goed werk heb tijd nodig zullen we maar zeggen...

best vervelend toch om met een deukenbak er te zijn ipv blinkende r34 maar niet klaar is niet klaar he :P
MarcoTwo
OK, afspraak R34 gaat dus ook naar later moment? Komt me wel erg goed uit!

Er lijken ook een flinke rits NSX-en te komen (nieuwe aanwas).
rsevo6
MarcoTwo wrote:OK, afspraak R34 gaat dus ook naar later moment? Komt me wel erg goed uit!

Helemaal geen nieuwe aanwas ::), zijn enkele NSX kennissen/vrienden van mij. Toevallig is een amerikaanse NSX eigenaar voor werk in NL en die wilde wel contact met NL NSX bezitters.
Er is bedacht dat de JCS wel een aardige plek was om als doel voor een klein NSX groepsritje met de US gast te nemen ;).
Dus CU zondag met een stuk of 3-4 NSX-en 8)
Mightyzap
Ik lul al aardig mee !
MarcoTwo wrote:OK, afspraak R34 gaat dus ook naar later moment? Komt me wel erg goed uit!

ja lijkt me wel he ;)
men is er wel mee bezig dus ik verwacht dat ie volgende week gespoten is...alleen in elkaar bouwen ga niet lukken in 1 of 2 avondjes he...veel plastiek op zon r34. is geen mr2 die je in een middagje in elkaar zet :D

maar ik kijk ook graag naar een rits nsnix ::)
MarcoTwo
rsevo6 wrote:Helemaal geen nieuwe aanwas ::), zijn enkele NSX kennissen/vrienden van mij. Toevallig is een amerikaanse NSX eigenaar voor werk in NL en die wilde wel contact met NL NSX bezitters.
Er is bedacht dat de JCS wel een aardige plek was om als doel voor een klein NSX groepsritje met de US gast te nemen ;).
Dus CU zondag met een stuk of 3-4 NSX-en 8)

Uiteindelijk zitten er inderdaad een paar eerder bekenden bij plus wat 'verse', er schijnen ook een paar Belgen op standby te staan?

De oranje met Flip zat daar nog niet bij.
dubbeledraaideur
Ik ben wel waarschijnlijk ff aanwezig om te komen kijken. Mn mr2 is helaas afwezig :(

Of iemand moet hem slepen, zodat ik daar verder kan knutselen ><
Ricardos
Ik kom ook nog even langs, maar kom wat later ;)
Post Reply