Net als jij in de sint gelooft.
v
Stock bov
Moderator: Pieten
Nah jaloers niet als je ook sneller was dan wel.UndaGrwnD wrote:Jaloers? Doet dat maar na met je grote mond....prutser
Maar
Goed we hebben het vaker er
Over gehad. voor de het draadje weer opslot gaat
Volgend week staat er een dyno sheet van 400hp
In dit draadje
- Surferdude
Even snel quoten voor het bericht veranderd wordt... Ben benieuwd wie er een uitdraai met 400 hp heeft volgende week..
1998mr2 wrote:Nah jaloers niet als je ook sneller was dan wel.
Maar
Goed we hebben het vaker er
Over gehad. voor de het draadje weer opslot gaat
Volgend week staat er een dyno sheet van 400hp
In dit draadje
-
Edje Turbo
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
mag je ook 2 runs bij elkaar optellen????;D
je vergelijkt je auto op de weg, met een andere auto die zowel het tegenovergestelde qua aandrijving heeft van die van jou...
ik denk dat jij nog een flink blauwtje (als hij niet al snel paars kleurt) zal slaan op de dyno. De Celica van Ritesh verliest met optrekken grip bij een sprint, jou mr2 knalt het gewicht op de achterbanden, de Celica trekt het gewicht er vanaf...
met zulke uitspraken moet je het zeker durven om die kar van je op de bank te zetten!
Ik vind het sowieso onsportief van je dat je andermans auto kleineert, ik denk dat je behoorlijk wat respect mag hebben voor een celica met 300+ pk (en ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek).
Groetjes,
Sherwin
ik denk dat jij nog een flink blauwtje (als hij niet al snel paars kleurt) zal slaan op de dyno. De Celica van Ritesh verliest met optrekken grip bij een sprint, jou mr2 knalt het gewicht op de achterbanden, de Celica trekt het gewicht er vanaf...
met zulke uitspraken moet je het zeker durven om die kar van je op de bank te zetten!
Ik vind het sowieso onsportief van je dat je andermans auto kleineert, ik denk dat je behoorlijk wat respect mag hebben voor een celica met 300+ pk (en ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek).
Groetjes,
Sherwin
Dus zoo een onzin
fwd kunnen goed optrekken als je
De tractie maar goed tunned..
Gaf hem een site waar dat haar fijn is beschreven
Dat op te lossen.
En als een een massa in beweging is zou je al helemaal profeit
Hebben van het vermogen.
er zijn zat vd van honda's fwd die dik in de 10sec rijden
fwd kunnen goed optrekken als je
De tractie maar goed tunned..
Gaf hem een site waar dat haar fijn is beschreven
Dat op te lossen.
En als een een massa in beweging is zou je al helemaal profeit
Hebben van het vermogen.
er zijn zat vd van honda's fwd die dik in de 10sec rijden
- Masacur
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: SW20/21/22
Massa beweegt naar achteren tijdens acceleren.....
Mid Engine Rear wheel drive > Front Engine Rear wheel drive > Front Engine Front wheel drive - in adhesion/tractie/grip tijdens acceleren
En ik dacht dat 1998mr2 en Unda maten waren
Mid Engine Rear wheel drive > Front Engine Rear wheel drive > Front Engine Front wheel drive - in adhesion/tractie/grip tijdens acceleren
En ik dacht dat 1998mr2 en Unda maten waren