Onbepaalde tijd, maar ik wil in het Nederlandse deel wonen dus maar 1.5 uur van Rotterdam af.
Zat ik ook al aan te denken Sherwin , kan ik tenminste V6 blijven rijden daar.
Zal eens een account aanmaken op het Belgische Wildbunch, daar zullen ze wel meer van verzekeringen etc. af weten.
V6 in Belgie
Moderator: Pieten
- MMaddict
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1867
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
- Type MR2: AW11
Zijn emmer heeft al Nederlands kenteken.yellowmr2 schreef:Wij hebben een tijd terug 1x supra en 1x rx7 uit engeland gehaald, je moet ze hier laten keuren( je voorlampen worden afgesteld) je moet naar de rdw, en dan wachten op je platen. Het lijkt allemaal veel gedoe maar t valt reuze mee.greetz
Don't shoot the messenger!
- corollaWRC
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 20 dec 2007, 18:50
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Voor een verzekering voor een 24 jarige, mag je rond de 1000€ per jaar rekenen. Wordt wel na een x aantal tijd zonder schade te rijden goedkoper, maar je bent nog een "jonge" bestuurder, en daar betaal je voor in België.
Je kan hem ook verzekeren als classic bij sommige verzekeringen (150€ per jaar), maar dan ben je beperkt tot 5000km per jaar en meestal verplicht om een andere autoverzekering te hebben bij die maatschapij.
Om te homologeren en te keuren in Be voor een niet Belgisch voertuig, mag je al gauw rekenen tss de 1000 en 2000€ en veel geduld hebben;D
Beste is zoals Sherwin zegt, lekker op NL platen laten staan, is gwn de beste oplossing volgens mij!8)
Je kan hem ook verzekeren als classic bij sommige verzekeringen (150€ per jaar), maar dan ben je beperkt tot 5000km per jaar en meestal verplicht om een andere autoverzekering te hebben bij die maatschapij.
Om te homologeren en te keuren in Be voor een niet Belgisch voertuig, mag je al gauw rekenen tss de 1000 en 2000€ en veel geduld hebben;D
Beste is zoals Sherwin zegt, lekker op NL platen laten staan, is gwn de beste oplossing volgens mij!8)
Nejezděte rychleji než anděl může létat!!!
- Masacur
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 647
- Lid geworden op: 22 sep 2008, 12:44
- Type MR2: SW20/21/22
- Locatie: Japan
Had een tijd geleden (zal wel half jaar ondertussen zijn.......) een account aangemaakt op belgische wildbunch, maar nog niet geactiveerd. Dus probeer het maar hier.
Hoe zit het met tuningonderdelen in Belgie en dan doel ik met name op een MR2 Turbo. In Engeland zijn er vele Turbo's te koop die (motorisch) niet meer origineel zijn, bijv: boostcontroller, downpipe, uitlaat, ic en ga zo maar door. Is dat nog goed op Belgisch kenteken te krijgen of zijn alleen originele onderdelen aanvaardbaar?
Hoe zit het met tuningonderdelen in Belgie en dan doel ik met name op een MR2 Turbo. In Engeland zijn er vele Turbo's te koop die (motorisch) niet meer origineel zijn, bijv: boostcontroller, downpipe, uitlaat, ic en ga zo maar door. Is dat nog goed op Belgisch kenteken te krijgen of zijn alleen originele onderdelen aanvaardbaar?
De collectie:
1992 MR2 SW20 Targa
2002 S2000 Type-V
1991 Eunos Cosmo 20B
2017 C-HR
1974 Honda SS50
1992 MR2 SW20 Targa
2002 S2000 Type-V
1991 Eunos Cosmo 20B
2017 C-HR
1974 Honda SS50