Goedemorgen.....
Moderator: Pieten
Gaan we ook zeker doen. Vind het heerlijk in Zeeland. Voor het vierde jaar nu op een camping in Zeeuws-Vlaanderen. Nu blijft de caravan vier maanden staan dus zo goed als elk weekend feest....uuuhhhh rust want dat heb je daar zeg...heerlijk. Af en toe visje eten in Terneuzen, Griekje in Hulst, vrienden in Axel:adhd:
Met z'n kop vastgezeten onder de zonnebank?
Mooooor.. MR2 runs... barnfindlook is nu weer superlook.
Vanavond proefrondje gemaakt naar de turk. Morgenvroeg stofzuigen en dan 300 km karren. Forever Young en hopelijk zonnebrandweer!
Vanavond proefrondje gemaakt naar de turk. Morgenvroeg stofzuigen en dan 300 km karren. Forever Young en hopelijk zonnebrandweer!
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Goedemorgen !
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Wederom een goede morgen. Lekker geslapen iedereen ? Eerst eens even wakker worden met een Extra Dark Roastje...
Gooooodmeurning.....
Vandaag een mooie dag om.....misschien maar eens internet wat afstruinen. Zou wel van de facelift achterlichten willen....en ja....met dit weer ook niet verkeerd....spatlappen:idea8:
Mocht iemand iets weten...toevallig....ik houd me
Voor de rest....echt djinglebell weer weer.
Vandaag een mooie dag om.....misschien maar eens internet wat afstruinen. Zou wel van de facelift achterlichten willen....en ja....met dit weer ook niet verkeerd....spatlappen:idea8:
Mocht iemand iets weten...toevallig....ik houd me
Voor de rest....echt djinglebell weer weer.
Tuus vandaag? Als het goed is, heb je dan ineens 3 rode 1.8's staan.
Zou best eens kunnen (zijlichtjes in bumper), verder geen verschil.
Japanese wel>>> RHD.
Japanese wel>>> RHD.