Begin eerst met de vraag wat wil je uitgeven ervoor dat is toch belangrijkste.
Is mischien meteen tot de punt maar dan weet je wel of niet of je er aan kan beginnen
Turbo of supercharger MR2 1.8VVT-I
Moderator: Pieten
2ZZ-GE met 6 bak conversie 
- Quadc@msix
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
KIT wrote:De TTE supperscarger in de spider lukt echt niet,
er is gewoon geen plaats voor omdat...
de motor hiervoor verkeerd zit (andersom)
De TTE turbokit kan (in Nederland) wel nog.
Kostprijs incl. montage çà 6700€
Er zijn ook niet TTE Turbokits te koop voor doehetzelvers toestanden voor çà 3000€
Ik zou het wel weten en niet "experimenteren" het is een boel centjes, maar je hebt dan wel iets wat werkelijk goed is met garantie enzo, is met zo'n jonge auto en betrekkelijk weinig KM's ook best belangrijk. Ik weet dat er namaak-rommel kitjes op de markt zijn, maar die brengen wel risico's met zich mee....De mannen van TTE weten wel waar ze over praten en wat er binnen de "grenzen" allemaal mogelijk is...
zoals ik al zei: ik zou het wel weten.....
maar het is natuurlijk een kwestie hoe diep je in de buidel wil en kan.....
John / TettjeTRDtw8)
-
legal r
Is hier nog niemand in nl die een 2zz swap heeft gedaan?
ik ben nu de spullen bij elkaar aan het zoeken, zoek nu alleen nog een 6 bak, en kan ik deze winter beginnen met de swap:)
ik ben nu de spullen bij elkaar aan het zoeken, zoek nu alleen nog een 6 bak, en kan ik deze winter beginnen met de swap:)
-
legal r
dat is aan 1 kant mooi dat ik misschien de 1e ben, aan de andere kant moet ik wel alles zelf uitzoeken.......een uitdaging:adhd:
- Quadc@msix
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
legal r wrote:dat is aan 1 kant mooi dat ik misschien de 1e ben, aan de andere kant moet ik wel alles zelf uitzoeken.......een uitdaging:adhd:
Ik weet alles van uitdagingen, kijk maar naar mijn project.....je wordt er aan de ene kant heel erg wijs van.......aan de andere kant heel erg arm, want je wil absoluut niet weten wat er allemaal op je af komt in de periode van de swap, en ik spreek dus uit eigen ervaring! Je kan eens op de site van woodsport kijken ( www.woodsport.com) Paul woods heeft al een keer een 3VZ-FE (3.0 V6) in een ZZW-30 gebouwd, dat is ook erg apart.......
Veel suc6 er mee!
J8) hn / Quadc@msix
-
legal r
Ik heb op het spyderchat forum al de nodige informatie en how to topics gevonden, dus denk dat het wel gaat lukken, het is bijna een plug and play swap, alleen het uitlaatsysteem moet een beetje creatief aangepast worden.
-
Plumbum
Ja ik heb een superchargerkitRoadster wrote:Is er iemand die weet waar je een turbo of supercharger kit kunt kopen voor een MR2 1.8 VVT-I uit 2000?