MR2's vs. MX-5's

Ouwehoer hier een end weg

Moderator: Pieten

MazdaMarco
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
SuperTWO wrote:Was afgelopen zondag?

Yep. Voor mij de eerste keer op Zandvoort, dus ik was van alles onder de indruk;D . Een aantal van mijn foto's:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
roald
El Butre wrote:Ach, het is een open deur.... Als een MX-5 het al moeilijk heeft tegen een SW20 wil ik wel eens een paar AW11s en ZZW30s zien tegen een MX-5....
@ Bjorn: je moet natuurlijk wel het totaal bekijken en de tijd dat jij met de motorkap open je turbo stond te koelen meetellen! Anders is het zo sneu voor de SW20-rijders.
@ Roald: Je weet zeker niet dat de SW20 bekend staat als de dameskappers-MR2. Zeker de turkwaze versie, in een grijs verleden zijn daar zelfs mensen met een honda-shirt aan in gesignaleerd....

ach ja, ben ik ff blij dat de mijne een andere kleur wordt:P
en no offence maar van alle mr2's vind ik de spyder toch het meest vrouwen imago hebben. niet om een stom weerwoordje te hebben als nee die van jou ofzo:P
maar zo zie ik het persoonlijk echt

tijd om een nieuwe poll te openen wat een echte vrouwen MR2 is?;)
rsevo6
Zere vingers van het typen..
SuperTWO wrote:Ik weet nog iemand met een 1999 MX-5 Turbo met 225 pk (dyno) die moeite had om me bij te benen (en reed nog niet eens 'vol') tijdens de laatste Westland-Oostland toer en dit ook ruiterlijk toe gaf.:mini: :driving:

Tijdje afwezig geweest en kom dit nu tegen.
Klopt niet helemaal Marco, heb je iets verkeerd begrepen::) .
Wat ik toen zei was, dat ik behoorlijk op het gas had moeten staan om je bij te houden, een stuk meer dan ik verwacht had :::| en dus mijn conclusie was dat jouw MR2 knap snel was8).
Ik ging toen echter nog niet voluit hoor;) , gelukkig maar!:P
Had ik wel voluit moeten gaan om je bij te benen, dan had ik de volgende dag gelijk staan sleutelen om de oorzaak op te sporen bij mijn MX-5-je:donder_frown:

Ik weet uit eigen ervaring dat een standaard SW20 en een MX-5 model NA(de versie met klaplampen, die heeft nl betere wegligging dan de latere NB-serie) op circuit volledig aan elkaar gewaagd zijn: in de bochten is de MX-5 iets sneller en op de rechte stukken de SW20, waardoor ze aardig gelijk opgaan.:driving:
Post Reply