Whaaahahaahaaaaa, valt ie weer door de mand... het houdt ook nooit op... wat is jullie wijs gemaakt? Ik wil het na deze uitspraak van jou echt weten....Grieper wrote:H
Ik heb deze van mijn oom gekocht, welke hij 1,5 jaar geleden heeft gekocht van de directeur (of iets dergelijks) van de andere NL mr2 club. Zijn naam is Twan?
Even voorstellen! Mit pic's natuurlijk :)
Moderator: Pieten
-
Melle
- Zere vingers van het typen..
Welkom Grieper bij de leukste autoclub van de hééle wééreld....
;D
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
op mr2club.be; "The Wild Bunch" na dan natuurlijk...hoofdpiet wrote:bij de leukste autoclub van de hééle wééreld....;D
-
mag
welkom to the DARKside;D
wij gaan heeeel regelmatig shoppen in maastricht +-40km van bij ons uit
wij gaan heeeel regelmatig shoppen in maastricht +-40km van bij ons uit
- Peerke
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: ZZW30
Proficiat met je nieuwe aanwinst en veel plezier bij onze club.
Enne die directeur is in werkelijkheid, een gewoon vertegenwoordigertje in brandblussertjes........een zwetsertje dus.
Hij had zijn MR2 verkocht omdat ie een Ferrari gekocht zou hebben..............bleek achteraf een caravan te zijn.
Maar daar kun jij niks aan doen.
Nogmaals welkom bij de club!!
Enne die directeur is in werkelijkheid, een gewoon vertegenwoordigertje in brandblussertjes........een zwetsertje dus.
Hij had zijn MR2 verkocht omdat ie een Ferrari gekocht zou hebben..............bleek achteraf een caravan te zijn.
Maar daar kun jij niks aan doen.
Nogmaals welkom bij de club!!
hallo iedereen, ben net terug van werk......heel erg bedankt voor jullie warme welkom!!! 
Dus die twan is nix geweldigs geweest dus......achjah ik ben blij dat de auto in een goede staat is en ik er een paar jaar tegenaan kan! (heb gelukkig wel overal de factuurtjes van! )
Hopelijk zie ik een vele van jullie bij de meeting op 21-maart!!! verheug me er nu al op!
Dus die twan is nix geweldigs geweest dus......achjah ik ben blij dat de auto in een goede staat is en ik er een paar jaar tegenaan kan! (heb gelukkig wel overal de factuurtjes van! )
Hopelijk zie ik een vele van jullie bij de meeting op 21-maart!!! verheug me er nu al op!
Hoi Grieper, welkom!!
Je hebt een mooie MR2 gekocht, lekker niets aantrekken van wie ie geweest is, dat was iemand die te veel uit zijn nek lulde.. maar daar heb jij niets mee te maken, veel plezier met je MR2!!
Je hebt een mooie MR2 gekocht, lekker niets aantrekken van wie ie geweest is, dat was iemand die te veel uit zijn nek lulde.. maar daar heb jij niets mee te maken, veel plezier met je MR2!!
heey welkom op t forum:)
ik ga ook nog ff een meeting promoten;)
kom 17 mei ook ff langs in venray bij de zenith is toch vlakbij en je steunt er het ronald macdonald fonds mee;)
dat is een dag helemaal voor de chronisch zieke kinderen:)
@ peerke jij hebt ook van alle 2-tjes in nederland foto's is t niet?
ik ga ook nog ff een meeting promoten;)
kom 17 mei ook ff langs in venray bij de zenith is toch vlakbij en je steunt er het ronald macdonald fonds mee;)
dat is een dag helemaal voor de chronisch zieke kinderen:)
@ peerke jij hebt ook van alle 2-tjes in nederland foto's is t niet?
haha doe ik, mischien dat ik op 17 mei ook kan komen ja, had het al gelezen in het meetings gedeelte. Doe graag iets voor goede doelen, maar weet nog neit zeker of ik op die datum kan. Maar je hoort tegen die tijd nog van me 
En nog bedankt voor het welkom
En nog bedankt voor het welkom
-
miss2
ja, hij heeft me nog steeds een ritje in zn ferrari belooft... -_-"
maar goed, voor de rest een mooi huwelijkscadeau voor als je ooit nog gaat trouwen
en veel plezier ermee natuurlijk
maar goed, voor de rest een mooi huwelijkscadeau voor als je ooit nog gaat trouwen
en veel plezier ermee natuurlijk
hej kerel!!! dus jij hebt de black rose gekocht....
toemaar hoor!!! ik hoop dat je ergens een garage voor hem hebt....
En je werkt bij domino's pizza?? dan ken ik de manager en de assistent wel. vlak voordat die vestiging open ging zijn ze hier in Veldhoven in geleerd. (onderandere door mij)::)
maar weer back on-topic: IK ZIE JE IN MAASTRCHT OP DE KARFREITAG!!!;)
toemaar hoor!!! ik hoop dat je ergens een garage voor hem hebt....
En je werkt bij domino's pizza?? dan ken ik de manager en de assistent wel. vlak voordat die vestiging open ging zijn ze hier in Veldhoven in geleerd. (onderandere door mij)::)
maar weer back on-topic: IK ZIE JE IN MAASTRCHT OP DE KARFREITAG!!!;)
Hey bedankt, ik heb alleen geen garage
daar staat de Z3 van pap & mam in. Ik poets hem wel goed ieder weekend, dus ik hou hem wel bij 
En over 2 jaar laat ik opnieuw die protech lak behandeling doen. Want de lak ziet er echt goed uit! (erg flashy
)
Ik werk btw niet bij domino's maar bij "crossa", dat is een pizzaria op belfort
Tot op karfreitag!!
Verheug me erop!
En over 2 jaar laat ik opnieuw die protech lak behandeling doen. Want de lak ziet er echt goed uit! (erg flashy
Ik werk btw niet bij domino's maar bij "crossa", dat is een pizzaria op belfort
Tot op karfreitag!!
Ich zeen 't ein bitje laat mer ich wins dich prefieciat mit diene ruige kar.
Veer komme us zeker nog wel uns tege op de weeg.
Voal plezeer demit.
Voal plezeer demit.
wat zuut g'r un bitje
?
bedaank voor de feliciatie, este in mestreech woens zalle v'r elkaar zeker wel es tegekoame!
Groetjes!
bedaank voor de feliciatie, este in mestreech woens zalle v'r elkaar zeker wel es tegekoame!
Groetjes!
gidonlamboo wrote:Ich zeen 't ein bitje laat mer ich wins dich prefieciat mit diene ruige kar.Veer komme us zeker nog wel uns tege op de weeg.
![]()
Voal plezeer demit.
Ik zag de topic wat laat.
Maastrichts schrijven is niks voor mij, spreke is geen probleem.
Foto's zijn genomen vanuit de hazendans zie ik. Daar moet ik morgen ook effe zijn.
Groeten Gidon
Maastrichts schrijven is niks voor mij, spreke is geen probleem.
Foto's zijn genomen vanuit de hazendans zie ik. Daar moet ik morgen ook effe zijn.
Groeten Gidon