tja, dat is heel lekker werk... al sta je soms tot aan je ellebogen in de chocolade:P
maar het betaald genoeg om belasting en verzekering van te betalen enzo dus dat scheelt wel;)
maar dwalen volgens mij een beetje naar off-topic af;)
Nou, dit is hem dan.... Eindelijk ;)
Moderator: Pieten
-
Bremo
kimr2tje wrote: @bremo: ik weet niet of je scheel kijkt, maar t zijn nog wel wieldoppe he;) of bedoel je voor in de toekomst:P
In de toekomst ja! zal wel even loslopen als het dakje niet in orde is
zekerss ken de rond gaan met open dakkie ;)En da wasse kon er ook wel bij kunne ze mee checke of ze um wel echt droog hebbe gemaakt
och jaah eindelijk is het goed. heb in ieder geval ook weer zin met de mr2 te rijde 
1 dan had ze wel een dichte twingo gekochtrmmr2 wrote:en toch snap ik niet waarom je het dak niet gewoon dicht gelast hebt...
en
2 open dak is toch fijn met mooi weer
-
Wiki_Maaike
barra wrote:heb in ieder geval ook weer zin met de mr2 te rijde
Zou ik ook hebben als ik nu in een twingo zou rondrijden
Missy_Maaike wrote:Zou ik ook hebben als ik nu in een twingo zou rondrijden![]()
Haha ik rijd nou in een celica rond
oh en ok nog zo een ford tractor geval rij ik nog elke dag in
-
bomijani
kimr2tje wrote:tja, dat is heel lekker werk... al sta je soms tot aan je ellebogen in de chocolade:P
Let je dan wel op de weegschaal:oops: ???
Succes met je mrtwingoootje;) .
@barra: je hebt helemaal gelijk, over het dichtlassen;)
@maaike: ga je nu een beetje mijn twingo-tje afkraken?
hoe durf je?;) Hij rijd superfijn anders en daar kan barra WEL over meepraten;)
@bomijani: ben maar niet bang hoor... de weegschaal gaat niet zomaar ergens heen hoor;) laatste keer dat ik keek had hij nog geen pootjes gekregen;):P
@maaike: ga je nu een beetje mijn twingo-tje afkraken?
@bomijani: ben maar niet bang hoor... de weegschaal gaat niet zomaar ergens heen hoor;) laatste keer dat ik keek had hij nog geen pootjes gekregen;):P
*zucht*
of je hebt een nieuw dakje dat fabricagefouten blijkt te hebben.....
nu lekte die dus harder als eerst... staat weer bij de arend.. nieuw dakje komt morge binnnen....
zit wel mee, met mijn MR-Twingootje
of je hebt een nieuw dakje dat fabricagefouten blijkt te hebben.....
nu lekte die dus harder als eerst... staat weer bij de arend.. nieuw dakje komt morge binnnen....
zit wel mee, met mijn MR-Twingootje
-
bomijani
kimr2tje wrote: dak ligt er al af..
Dan wil ik toch wel een
-
BlackMR2
dat is weer een tegenslag Kim
hopen voor je dat het straks wel weer lekker droog is in je TwingoMR
hopen voor je dat het straks wel weer lekker droog is in je TwingoMR