13-09-2008 Drenthe-toer
Moderator: Pieten
-
Wiki_Maaike
Dit was een nieuwtje voor mij... wou t m toevallig net vragen vanavond of dit misschien leuk was om te doen...robke wrote:kreeg een pm-tje dat dooierick ook komt:D
Heb net gebeld en ik mag inderdaad mee..bijrijder wrote:gezellig komt maaike ook mee;D
Als je die toch bij je hebt mag je t haar van Dooierick ook wel ff aanpakkenbijrijder wrote:ik wil de tondeuse ook wel mee nemen hoor kost niets;)
- Surferdude
Hierbij geef ik Melle op. Toen ik deze foto zag moest ik meteen aan hem denken, gek he?

- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Die moet je trouwens niet omgooien Arthur...
- Surferdude
Je merkt dat ik daar nog steeds een beetje mee zit he? 
- Surferdude
Ja, Melle dan...
Want als hij jou met een tondeuse aan ziet komen zal hij wel enige tegenstand bieden, hij schijnt nogal trots te zijn op z'n "coupe"
Psst... Als hij nou niet op komt dagen nemen wij hem wel in Duderstadt te grazen...
Want als hij jou met een tondeuse aan ziet komen zal hij wel enige tegenstand bieden, hij schijnt nogal trots te zijn op z'n "coupe"
Psst... Als hij nou niet op komt dagen nemen wij hem wel in Duderstadt te grazen...
- Surferdude
kan niet we hebben net een dochter van een maand oud die ik nog niet naar een oppas breng voor een heel weekend
dus kan het dit jaar niet doorgaan maar volgend jaar gaan brum en ik wel mee we reserveren nu al een kamer
dus kan het dit jaar niet doorgaan maar volgend jaar gaan brum en ik wel mee we reserveren nu al een kamer
-
Wiki_Maaike
Duderstadt is eerder dan deze meeting...Surferdude wrote:Ja, Melle dan...
Want als hij jou met een tondeuse aan ziet komen zal hij wel enige tegenstand bieden, hij schijnt nogal trots te zijn op z'n "coupe"![]()
IK OOK... IK OOK... IK OOK...!!!bijrijder wrote:kan niet we hebben net een dochter van een maand oud die ik nog niet naar een oppas breng voor een heel weekend![]()
![]()
- Surferdude
Ook voor Duderstadt??? Tssss....