Vandaag via wouter besteld:
- TRD Radiator cap
- TRD Oilcap
Frank's Turbo
Moderator: Pieten
-
franksmits
-
franksmits
Even een update:
It Has Begun
De auto is gisteren bij Joshma neer gezet nadat hij een tijdje in benschop heeft gestaan bij de "Spuiter". Deze man heeft een grote financiële tegenvaller gehad waardoor mijn project dus een tijd stil heeft gelegen. Gelukkig wil Joshma mijn mr2 nog op het nippertje klaarmaken voordat zijn Mr2 terug komt!
Ik heb dus de auto weg gehaald uit benschop, zonder resultaat. Wim (trd2000) wil mij uit de brand helpen door de gaten van de spoiler dicht te lassen zodat ik in iedergeval even kan rijden. De auto gaat daarna dan weer terug naar de spuiter (wanneer deze in zijn nieuwe pand zit).
Fotos komen wanneer de motor er gepimpt en wel in zit!
It Has Begun
De auto is gisteren bij Joshma neer gezet nadat hij een tijdje in benschop heeft gestaan bij de "Spuiter". Deze man heeft een grote financiële tegenvaller gehad waardoor mijn project dus een tijd stil heeft gelegen. Gelukkig wil Joshma mijn mr2 nog op het nippertje klaarmaken voordat zijn Mr2 terug komt!
Ik heb dus de auto weg gehaald uit benschop, zonder resultaat. Wim (trd2000) wil mij uit de brand helpen door de gaten van de spoiler dicht te lassen zodat ik in iedergeval even kan rijden. De auto gaat daarna dan weer terug naar de spuiter (wanneer deze in zijn nieuwe pand zit).
Fotos komen wanneer de motor er gepimpt en wel in zit!
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Balen van de spuiter, maar wel leuk dat je een stukkie eerder kunt rijden!
- frankie-turbo
goed en slecht nieuws dus.. maar komt allemaal goed
-
franksmits
rmmr2 wrote:hmm dat blauw van een 350Zis ook wel super netjes!!!!! al hoewel ik het zelf liever bij orginele toyota kleuren zou houden....
Erg zitten twijfelen tussen de caribean blue van toyota.. Maar toch ga ik voor de nissan kleur...
- Green Goblin
Maar als ik het goed begrijp ga je dus nu eerst het blok in laten bouwen en daarna de auto laten spuiten.
Terwijl je nu net zo mooi de motorruimte mee had kunnen laten spuiten.
-
franksmits
Green Goblin wrote:Maar als ik het goed begrijp ga je dus nu eerst het blok in laten bouwen en daarna de auto laten spuiten.
Dat zie je goed inderdaad. We gaan hem als nog mee spuiten tot een bepaalde diepte c.q. zo ver mogelijk afplakken.
-
franksmits
Joshma heeft de motor al uit elkaar liggen, ik kan iet wachten
. De 20ste kan hij als alles goed gaat naar de spuiter. Op contract staat dat hij er direcht aan begint met 3 man sterk.
Helaas is de pijlstok-koker verdenen van mijn Halfcut, helaas dus weer een tegenvallertje, maar wel 1 die opgelost kan worden zonder al te veel problemen (hoop ik).
Helaas is de pijlstok-koker verdenen van mijn Halfcut, helaas dus weer een tegenvallertje, maar wel 1 die opgelost kan worden zonder al te veel problemen (hoop ik).
- Surferdude
De stok niet nee.. kan je ook een breinaald of fietsenspaak voor gebruiken..
-
franksmits
De pijlstokken zijn niet zo duur nee, maar het gaat om de koker waar de pijlstok in zit. Gelukkig wil frankie-turbo me matsen op korte termijn! Thnx dude.
-
franksmits
kan een Fujitsubo Legalis R overgenomen van Vincent of toch een nieuwe Berk? Alles is nu compleet om te rijden. Joshma gaat hard met het ombouwen! hij is snel klaar!
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
Jammer dat het spuitwerk vertraging heeft opgelopen...maar natuurlijk wel fijn dat je nu ff kunt rijden
Kun je de motor niet eerst volledig klaar maken voor inbouw en er pas inhangen als ook de gehele motorruimte gespoten is? Naar mijn mening wordt de afwerking daar wel een stukkie beter van. En natuurlijk met het spuiten een stuk makkelijker als er geen blok in hangt ipv alles af te gaan plakken.
Maar iig weer succ6 met het vervolg!
Maar iig weer succ6 met het vervolg!
Legalis R ! Gelijk doen. Vind het zelf een veel beschaafdere uitlaat dan de Berk.
-
franksmits
Ik heb de legalis R genomen, zit al onder de auto.
Ik post zometeen een sneak preview van de motor die er in zit en bijna klaar is
De Qualiteit is poor. Door mijn gsm. Hij glimt echt super mooi, is super schoon. Ik ben dik tevreden. Er moet nog wel een en ander aangepast worden, dus ongeveer nog een weekje en dan is hij klaar en kan hij naar de spuiter

Ik post zometeen een sneak preview van de motor die er in zit en bijna klaar is
De Qualiteit is poor. Door mijn gsm. Hij glimt echt super mooi, is super schoon. Ik ben dik tevreden. Er moet nog wel een en ander aangepast worden, dus ongeveer nog een weekje en dan is hij klaar en kan hij naar de spuiter

Hee Frank...Dat wordt mooooi