Geweldig mailtje!:kus:
Ze rijdt vast een een golfje, kan niet anders!;)
Liefdesmailtjes via Contact Formulier op site
Moderator: Pieten
-
bomijani
miss2 wrote: ik heb ook nog ns 1 maand in n magazijn gewerkt![]()
dan word het tijd voor een mr2;D , enne.... ook ik ben aanwezig in een magazijn:*(
-
mag
Missch weet hij/zij ( =straffe stoot ( lees travestiet)????:lach:
) nog niet wat ze wil worden nl. een meisje of jongen
en reageert daarom wat frustratie af op echte mannen en vrouwen die wel stijl genoeg hebben om een tweetje te rijen hihi8)
-
miss2
zullen we het uitnodigen op n meeting, kan het eens kijken hoe lelijke magazijnwerkers er in het echt uitzien 
dan rijd de leliev het er wel uit. al kan ik niet meer schakelen met mijn emmer, ik rij het er toch wel uit..
- Peerke
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: ZZW30
miss2 wrote:nah ik rij ook in n golf hooren ik heb ook nog ns 1 maand in n magazijn gewerkt
![]()
Hoe lang rijd jij al Golf?
Trouwens ik heb lang geleden ook nog een half jaar in een heel interessant magazijn gewerkt.
-
BlackMR2
wat een ongelooflijk achterlijk ding/het/zij, wat het ook is
jaloezie dat wij wel een MR2 hebben, en diegene niet
kan hij/zij/het vast niet betalen
heb je al weer reactie gehad Melle
jaloezie dat wij wel een MR2 hebben, en diegene niet
kan hij/zij/het vast niet betalen
heb je al weer reactie gehad Melle
-
roald
haha prachtig hoe het hier gaat
van een "zij" naar een "hij" naar een "travestiet" naar een "het"
ik denk niet dat ze nog reageert na het lezen van dit topic:P
mij een lelijke magazijnmedewerker noemen die wil flitsten in een mr2 grrrrrrrr ik werk in een metaalfabriek en niet in een magazijn
van een "zij" naar een "hij" naar een "travestiet" naar een "het"
ik denk niet dat ze nog reageert na het lezen van dit topic:P
mij een lelijke magazijnmedewerker noemen die wil flitsten in een mr2 grrrrrrrr ik werk in een metaalfabriek en niet in een magazijn
- SpeedDevil
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
wel leuk dat het wel over DE mr2 praat.
proef daar toch wel jaloezie
proef daar toch wel jaloezie
-
MR2_SW20
ik ben sloten spaaier..... of putjes scheppen doe ik ook .... van da ongeschoold werk .... voel me er niet minder om .... mischien juist wel meer ....
denk dat het meest herkenbareis dat mr2rijders werken voor hun geld. en van dar zuurverdiende geld proberen wij een geweldige wagen rijdend te houden met onze aandachttrekkerijtjes erbij.
denk dat dat persoon de frustraties uit dat het niet de mogelijkheid heeft tot het aanschaffen van een mr2...
denk dat dat persoon de frustraties uit dat het niet de mogelijkheid heeft tot het aanschaffen van een mr2...
-
BlackMR2
leliev wrote:denk dat het meest herkenbareis dat mr2rijders werken voor hun geld. en van dar zuurverdiende geld proberen wij een geweldige wagen rijdend te houden met onze aandachttrekkerijtjes erbij.
helemaal mee eens;D
-
mag
Als dierenarts zou ik zegge : geef het een spuitje en verlos het uit de miserie van jaloezie haha:P