Zwarte SW20 van Vincent met nieuw, zelf gemaakt en t' nog in aanbouw zijnde interieur

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

Green Goblin
Type MR2: AW11
Werken ? Voor ons is het hobby hoor...;D
vinniespeed
Hahaha.. jah voor mij ook.. en een leuke hobby ook!

Leuk dat er veel mensen echt heel actief met de MR's bezig zijn.
Ik heb hiervoor een rode AW11 gehad en ben nu over gegaan op de SW20, waar nog wel wat dingetjes aan moeten gebeuren hoor. Maar eerst het leukste en dat is de binnenkant.

Ik hoop dit weekend de stoelen af te kunnen maken.

Iemand trouwens nog een paar stabilisatiestangetjes liggen??
Fermr2
Ik lul al aardig mee !
zeer net interieur Vincent! ga zo door.
BlackJax
Ik lul al aardig mee !
Inmiddels doen de foto's het bij mij ook. Ziet er goed uit hoor! En dat op een ouwe naaimachine van zolder... Je kan wel voor jezelf gaan beginnen denk.
miss2
hallo, ook nog hartelijk welkom hier! je bent wel goed creatief bezig zie ik al :O mooi hoor!!
en bij het snelle doorlezen las ik eerst dat je bisquit in je interieur ging doen en ik vroeg me al af waar dat handig voor was :P
ROB-E
Welkom!

enne naisss dat bizkit!
strak werk!8)
vinniespeed
Ja, eerst wilde ik ook gewoon op een pak koekjes gaan zitten ipv op de mooie bekleding , maar helaas kwam ik daar letterlijk geen steek mee verder! :D ..
Melle
Zere vingers van het typen..
Ik krijg honger van die kleur... o nee, laat maar, ik heb altijd honger...

Erg mooi gedaan zeg. Doe ik je niet na...
BST
Type MR2: SW20/21/22
Ziet er erg netjes uit! Mooi hoor, zo'n interieur!
BST
vinniespeed wrote:Nou, kom maar met aanvragen hoor.. ik kan best een paar opdrachtjes gebruiken hoor..!
Zie je PM 8)
Madwoody
[quote="Green Goblin"]Van je twee topics maar 1 gemaakt, in beide staat hetzelfde.quote]

Ik dacht al...die geur van het leer is naar zijn hoofd gestegen...soort van korsakov :drink: ...maar dan anders ;D

Welkom en mooi gemaakt joh!
ErikV
vinniespeed wrote:Maar eerst ff voorstellen:

Vincent, 27 jaar oud woonachtig in Zeist, komt jullie vergezellen op het forum...
Huh, he, wat?

ErikV schrikt wakker hoor. Nog een Zeistenaar hier in de club. En ik maar denken dat ik alle emmers in Zeist wel een keertje gezien had. Fout gedacht dus.

O, en welkom hier :applaus-smiley: Ziet er allemaal heel netjes uit zeg, dat interieur werk. Doe je vast niet voor het eerst.
Green Goblin
Als je ook GEEL in je assortiment hebt, weet ik nog wel een klantje voor je denk ik...;D
mrgeel
Yep, en als het kan volgende week klaar:applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley:

Groetjes, MRGEEL8)
vinniespeed
Ey ErikV,

Waar woon jij in het Zeisterse dan?

En wat rij jij dan sw20, aw11??

Anders moet er maar een keer gemeet worden bij de Gulf Zeist west ofzo..
De MR moet toch gewassen worden deze week ;)
ErikV
vinniespeed wrote:Ey ErikV,

Waar woon jij in het Zeisterse dan?

En wat rij jij dan sw20, aw11??

Anders moet er maar een keer gemeet worden bij de Gulf Zeist west ofzo..
De MR moet toch gewassen worden deze week ;)

O, nu je het zegt. Ik meen me toch te herinneren dat ik je bij de Gulf in de wasbox heb zien staan. Hogedrukspuitcabine.
Ik reed langs over de Kromme Rijnlaan. Wel in vermoming, in de Lancia geloof ik. Twee weken terug of zo.

SW20 of AW11. Tja, hangt van het weer af. Ik kan over beide beschikken ;D De AW is bang voor water, dus die komt alleen buiten als het echt heel mooi weer is. De SW eigenlijk ook hoor. Zie mijn signature. Die gele AW kan je niet over het hoofd zien, de SW staat verderop in de rij als 4e van links. Foto tijdens tussenstop naar Duderstadmeeting.

Enne, meeten bij Gulf West, nee. Ik pas niet zo tussen het volk wat daar rondhangt. En de emmer ook niet eigenlijk. Dat doen we wel anders.
BST
mrgeel wrote:Yep, en als het kan volgende week klaar:applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley:

Groetjes, MRGEEL8)
Ik had hem al gevraagd Hans ;D
Maar kuipen gaat hij nog ff niet doen nou, eerst ff verder oefenen.
Als je me nou ff het adres geeft waar jij het wou laten doen, bel ik die ff om te kijken of die wel kuipen doen, en als dat geregeld is kan je de mijne zo omwisselen naar die van jou ;)
mrgeel
U vraagt, wij draaien,:idea8:

Toets maar in op je bord;

Balk autobekleder.

Gruss, Hanz:dux-blij_thumb-up:
Surferdude
BST
mrgeel wrote:U vraagt, wij draaien,:idea8:

Toets maar in op je bord;

Balk autobekleder.

Gruss, Hanz:dux-blij_thumb-up:
Thanx! Mail aan Balk is verstuurd, met foto's van de stoelen van Robke die ik dan wil laten bekleden.. ben benieuwd waar ze mee komen..
Post Reply