Onthulling The Stig!

Ouwehoer hier een end weg

Moderator: Pieten

Bonzaiboom
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
Timo wrote:daar is het weekend voor;D lekker lui zijn;D
En ik me maar afvragen wat ik toch fout deed:huh:
BlackMR2
Ewoud wrote:Oh vandaar dat je mr2-project ook zo lang duurt...

Je bent gewoon lui... ;D

dat heeft een andere reden :P
Timo wrote:daar is het weekend voor;D lekker lui zijn;D

dan ben ik dus elke dag lui ;D :X
Surferdude
[youtube]_LPLJT3zkDc[/youtube]
Melle
Zere vingers van het typen..
I don't buy it....
BST
Type MR2: SW20/21/22
Ik vind het ook een beetje lastig te geloven, maar qua afmetingen klopt het wel en het zou natuurlijk kunnen..
tweakmaster
Ik denk dat t een afleiding is ;)
Ravager
wat een kutmuziek op de achtergrond of beter gezegt voorgrond...
Surferdude
Ik denk het ook. Die "Schumi" op de bank bij die lange is niet de echte, das een kloon of een Wannabee. Qua uiterlijk lijkt hij me een beetje jong voor de echte Schumacher.

Kijk en vergelijk:

Image

Image

En trouwens... Die neppert kon niet rijden ook...:
[youtube]hUHgA0F8lRc[/youtube]
ruud1337
Ik lul al aardig mee !
Surferdude wrote:Ik denk het ook. Die "Schumi" op de bank bij die lange is niet de echte, das een kloon of een Wannabee. Qua uiterlijk lijkt hij me een beetje jong voor de echte Schumacher.

Kijk en vergelijk:

Image

Image

En trouwens... Die neppert kon niet rijden ook...:
[youtube]hUHgA0F8lRc[/youtube]
dat is wel schumacher die daar op de bank zit, hij is wel de echte, precies trekjes in het gezicht etc dat engels/duits van hem.. alleen geloof ik niet dat hij de stig was sinds 2002
johnwoo
Ik geloof nooit dat hij altijd de witte Stig is geweest, ik blijf erbij dat het Collins was, er zijn teveel aanwijzingen die daarop duiden. Sterker nog, ik denk zelfs niet dat Schumacher het de laatste paar seizoenen was, ik denk dat hij er was om de FXX te demo'en met het bij de auto horende Ferrari team, en dat de crew van Top Gear van de gelegenheid gebruik heeft gemaakt om er een publiciteitsstuntje van te maken.
ruud1337
Ik lul al aardig mee !
inderdaad!
Wiki_Maaike
de kijkcijfers van deze aflevering zullen vast wel hoger geweest zijn dan normaal...
BlackMR2
het zal idd een publiciteitsstunt zijn voor Schumacher,
ik geloof niet dat hij al die jaren "The Stig" is geweest :-/

dan geloof ik eerder dat Robke het is geweest ;D :P
Mr2-wouter
johnwoo wrote:Ik geloof nooit dat hij altijd de witte Stig is geweest, ik blijf erbij dat het Collins was, er zijn teveel aanwijzingen die daarop duiden. Sterker nog, ik denk zelfs niet dat Schumacher het de laatste paar seizoenen was, ik denk dat hij er was om de FXX te demo'en met het bij de auto horende Ferrari team, en dat de crew van Top Gear van de gelegenheid gebruik heeft gemaakt om er een publiciteitsstuntje van te maken.

+ 1, toen hij op de bank ging zitten zag je duidelijk dat schumacher een stuk dikker is dan de echte stig. Daarnaast, is er al eerder gezegd dat er meerdere Stig's zijn :)
SpeedDevil
maar de fxx ging wel snel :D
Christopher
Schumacher was daar alleen omdat er in de FXX werd gereden. Maar lekker boeiend wie The Stig is.. het is juist cool om niet te weten wie er in dat pak zit! Ik vind die stigquotes ook altijd cool: Some say that he cut of his testicles for weight reduction.. etc :P
Green Goblin
Christopher wrote:Schumacher was daar alleen omdat er in de FXX werd gereden. Maar lekker boeiend wie The Stig is.. het is juist cool om niet te weten wie er in dat pak zit! Ik vind die stigquotes ook altijd cool: Some say that he cut of his testicles for weight reduction.. etc :P
Hm....dat zou inderdaad op Robke wijzen....;D
BlackMR2
BlackMR2 wrote: dan geloof ik eerder dat Robke het is geweest ;D :P
Green Goblin wrote:Hm....dat zou inderdaad op Robke wijzen....;D

dat zeg ik :P
Melle
ruud1337 wrote:dat is wel schumacher die daar op de bank zit, hij is wel de echte, precies trekjes in het gezicht etc dat engels/duits van hem.. alleen geloof ik niet dat hij de stig was sinds 2002
Hahaha, weet wanneer je moet happen ;););)
renso
Ik lul al aardig mee !
er is inderdaad een nep schumacher en hij liet zich verhuren voor diverse activiteiten. er is zelfs een rechtzaak tegen deze knaap gespannen van de manager van de echte schumacher wegens bedorven inkomsten.
Post Reply