Wide Body
Moderator: Pieten
- 13thmonkey
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Beterschap met de rug (k weet hoe verschrikkelijk irritant dat is) en de griepTRD2000 wrote: Momenteel liggen de werken weer stil wegens ernstige rugproblemen en een griep erbovenop. Ik hoop snel weer verder te kunnen met het project.
Groeten
TRD2000 (wim)
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
Pearl white van Lexus, Sunbeam white van honda CBR... 
- Christopher
- Christopher
Ligt eraan of je Mr2 je dagelijkse auto is
Ik heb een witte (dagelijkse) S13 200sx gehad. Erg mooie kleur en trekt veel bekijks.. schoonhouden is alleen maar leuk, het resultaat is iedere keer weer oogverblindend 
- Dorifto Deuce
Ok, dat word dus de kleur van mijn MR2. Thanks.
- masterpivo
Dat is idd wel een erg mooie kleur ja!
Schoonhouden wordt zo een echte hobby 
- Christopher
En dat wordt mijn volgende autoDorifto Deuce wrote:Ok, dat word dus de kleur van mijn MR2. Thanks.
- Dorifto Deuce
Moet je hem wel importeren, in NL leveren ze geen IS350 geloof ik.. Maar IS250 is ook wel leuk. 
- Mr2-wouter
Neem van de zaak wel een IS220D 
Ik ben me vandaag gaan informeren over de verfproducten die ik voor mijn project nodig heb. Hij zal volledig in de epoxy gespoten worden, dit hoop voor de zomer te kunnen doen. Daarna worden de binnenzijden ook gelakt, dan zal er gedeeltelijk terug opgebouwd worden (motor ed) en dan zal pas de buiten zijde gespoten worden wat waarschijlijk pas na de zomer zal zijn.
De lak zal in meerdere lagen gespoten worden en afgewerkt worden met 5 lagen blanke lak. De blanke lak zal van zeer hoge kwaliteit zijn.
Het prijskaartje van de grondverf (epoxy), de lak, vernis en alle verdunners en verharders zit rond de €1500 zonder aan brengen (wat ik zelf ga doen).
Ik heb ook de cabine bekeken waar dit gaat gebeuren. Deze huur ik voor €95 per dag.
Met mijn rug gaat het iets beter, daarom dat ik vandaag mijn benen even gestrekt heb en achter deze info ben gegaan. Ik kan nog steeds niet lang staan of gaan, maar dat komt wel (ik heb dit probleem al bijna 10 jaar).
Groeten
TRD2000 (wim)
De lak zal in meerdere lagen gespoten worden en afgewerkt worden met 5 lagen blanke lak. De blanke lak zal van zeer hoge kwaliteit zijn.
Het prijskaartje van de grondverf (epoxy), de lak, vernis en alle verdunners en verharders zit rond de €1500 zonder aan brengen (wat ik zelf ga doen).
Ik heb ook de cabine bekeken waar dit gaat gebeuren. Deze huur ik voor €95 per dag.
Met mijn rug gaat het iets beter, daarom dat ik vandaag mijn benen even gestrekt heb en achter deze info ben gegaan. Ik kan nog steeds niet lang staan of gaan, maar dat komt wel (ik heb dit probleem al bijna 10 jaar).
Groeten
TRD2000 (wim)
- mr. toyota
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: SW20/21/22
Met zoveel blanke lak krijg je wel een hele mooie diepe glans8) !
Maar ga je hem zelf spuiten?? Ben je spuiter van beroep?
Na mijn idee is goed spuiten toch een apart beroep en het zou zonde zijn als de verf er niet mooi op komt na al het werk wat je nu gedaan hebt.
Na mijn idee is goed spuiten toch een apart beroep en het zou zonde zijn als de verf er niet mooi op komt na al het werk wat je nu gedaan hebt.
Ik ben van opleiding schadehersteller en spuiter. Ik heb jaren in de spuitcabine gewerkt, maan het is wel al een hele tijd geleden. Daarom dat ik ook eerst ga beginnen met de kleine onderdelen in de lak te zetten om daarna pas aan de deuren en de body te beginnen. Kwestie van de handeling terug goed te pakken te krijgen.mr. toyota wrote:Met zoveel blanke lak krijg je wel een hele mooie diepe glans8) !
Groeten
TRD2000 (wim)