Leliev's Bucket..
Moderator: Pieten
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Als het zolang duurt is het meestal niet goed...
Nog geen nood. Hij werd vanmorgen opgehaald. Ik krijg m zo terug.
- Dokter Rob
Had een reactie verwacht van:
"Joepie, maandag afmelden, hij is weer voor een jaartje goedgekeurd"...
Elke andere reactie is negatief...
"Joepie, maandag afmelden, hij is weer voor een jaartje goedgekeurd"...
Elke andere reactie is negatief...
Goed, volledig nagekeken, en er zijn 3 afkeurpunten. (hij zou nog niks direct repareen)
Ophanging van de uitlaat. Gaat om 1 boutje uitboren en vervangen.
Accu vastzetten.
blokkering van de gordels werkt niet. Dus moet ik snel blauwe gordels ergens vandaan halen of en setje zwarte lenen tijdelijk (tot de blauwe er zijn)
Verder is ze prima in orde.
Blij.
Accu vastzetten.
blokkering van de gordels werkt niet. Dus moet ik snel blauwe gordels ergens vandaan halen of en setje zwarte lenen tijdelijk (tot de blauwe er zijn)
Blij.
Mag hij straks eindelijk de weg op en kun je van je aw genieten.
Gefeliciteerd paul!!:dux-blij_thumb-up:
Gefeliciteerd paul!!:dux-blij_thumb-up:
- Quadc@msix
- Ik lul al aardig mee !
Leliev wrote:Goed, volledig nagekeken, en er zijn 3 afkeurpunten. (hij zou nog niks direct repareen)
Accu vastzetten.
Blij.
Die blokkering werkt bij mij dus ook niet (dacht ik), maar toen de keurmeester even een proefritje ging maken en de deur dicht was werkte het wel ( hij moest een noodstop maken) en dat heeft weer te maken met US emmers, die hebben in het gordelmechanisme iets zitten dat de blokkering uitschakeld als de deur open staat. Wijs de keurmeester daar even op of test het zelf even. Het is zonde om geld in nieuwe of andere gordels te steken als het gewoon wel werkt.
Accu vastzetten is niet echt schokkend moeilijk of duur. Boutje bij de uitlaat ? heb niets gezien tijdens monteren, maar kan door warmte spanning ondertussen een keer zijn afgebroken..........ben benieuwd!
J8) hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]
Is aan de linker kant. Die hangt iets meer naar beneden.
Was niet veel moeite.
Was niet veel moeite.
- Quadc@msix
- Ik lul al aardig mee !
gordel wel geprobeerd?
Nog eens proberen met de deur dicht dan 
-
Brum
tettjetwo wrote:Die blokkering werkt bij mij dus ook niet (dacht ik), maar toen de keurmeester even een proefritje ging maken en de deur dicht was werkte het wel ( hij moest een noodstop maken) en dat heeft weer te maken met US emmers, die hebben in het gordelmechanisme iets zitten dat de blokkering uitschakeld als de deur open staat. Wijs de keurmeester daar even op of test het zelf even. Het is zonde om geld in nieuwe of andere gordels te steken als het gewoon wel werkt.
Accu vastzetten is niet echt schokkend moeilijk of duur. Boutje bij de uitlaat ? heb niets gezien tijdens monteren, maar kan door warmte spanning ondertussen een keer zijn afgebroken..........ben benieuwd!
J8) hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]
Klopt wat je zegt john, bij die van mij zit er aan elke kant een plastic hendeltje die aangedrukt word als de deur dicht is.
Die breken wel eens af.(bij mij ook)
Is er nog nooit op afgekeurd.
En de gordels doen t ook 
Hij Is Goedgekeurd!!
- Metal_Carnage
Hmm, heerlijk legaal cruisen met open dak.