Ik heb de macht om jou ook eens en voor altijd van het forum te verwijderen, beetje respect zou op zijn plaats zijnMissy_Maaike wrote:Ohwjeej, heb je weer ns zo'n bui schat... tis ook altijd wat met jou he
Liefdesmailtjes via Contact Formulier op site
Moderator: Pieten
-
Melle
- Zere vingers van het typen..
-
Wiki_Maaike
haha eerst zien dan geloven... k geloof dat ik ook wel wat invloed heb... of heb ik dat fout?
-
Melle
Missy_Maaike wrote:goede feiten?? behoorlijke discussies...?? Nog nooooooit meegemaakt!!
Je moet natuurlijk wel een bepaalde diepgang hebben om een discussie met mij te kunnen hebben. De diepgang van een walnoot is mij dus niet genoeg, sorry lieverd;.....
-
Wiki_Maaike
tja weet je wat t ook is schat, je raakt gewoon veel te snel afgeleid om naar mijn argumenten te luisteren...
Ik weet t, oogcontact maken is moeilijk!!
-
Melle
Ooit een walnoot met een bril op gezien dan... ik zou niet weten waarvan ik moet worden afgeleid. ECHT NIET!!!!Missy_Maaike wrote:tja weet je wat t ook is schat, je raakt gewoon veel te snel afgeleid om naar mijn argumenten te luisteren...
hoofdpiet wrote:Ik heb de macht om jou ook eens en voor altijd van het forum te verwijderen, beetje respect zou op zijn plaats zijn
Het enige dat er dan gebeurt volgens mij is dat ze er zo weer op zit onder een andere naam
Ook daar zijn programma's voor om dit te omzeilen!;DArnie wrote:IP blok ??
-
miss2
e yhg,gfcx c
*liet hoofd op toetsenbord vallen*
asjeblieft zeg...
maaike en melle: neem iig een ander plaatje zodat je niet telkens naar de naam hoeft te kijken om te weten wie wat post
*liet hoofd op toetsenbord vallen*
asjeblieft zeg...
maaike en melle: neem iig een ander plaatje zodat je niet telkens naar de naam hoeft te kijken om te weten wie wat post
ieder zijn favo plaatje toch ? ? ...
maar jaaaa
emand nog wat zinnigs ?
maar jaaaa