Frank's Turbo

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Ren0W

Bericht door Ren0W »

Zijn "beun-werk" ;D
Gebruikersavatar
frankie-turbo
Berichten: 3534
Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door frankie-turbo »

Afbeelding
franksmits

Bericht door franksmits »

Ren0W schreef:Zijn "beun-werk" ;D

Jij begrijpt hem. De beste man noemt dit nu zijn werk, vandaar.
Gebruikersavatar
The Elementz
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:45
Type MR2: AW11

Bericht door The Elementz »

Ik hoop voor je dat het goed komt kerel. Dit geneuzel is ook niets waard.

Ik had met rechtsbijstand mazzel dat ik student ben. Ik kon gewoon via de verzekering van mij alles regelen. Kan je wel alvast vertellen dat het een poost kan duren.
Ik weet niet of je het zwart laat doen, maar met facturen en dergelijk kom je een heel eind.

GreetZ
Mensen maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Gebruikersavatar
hydraMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:22
Type MR2: AW11

Bericht door hydraMR2 »

Als je een beetje betijds laat weten wanneer je hem wil ophalen dan kan ik misschien iets voor je betekenen...

Groet Joshma
Almost done building the NEW one............@Buurman;)
franksmits

Bericht door franksmits »

hydraMR2 schreef:Als je een beetje betijds laat weten wanneer je hem wil ophalen dan kan ik misschien iets voor je betekenen...

Groet Joshma

Thnx Dude, stel ik echt op prijs! Zijn tijd verloopt 11 februari. Tot die dag heeft hij de tijd.

Wbt de tijd dat dit gaat duren, we zullen zien! Ik wacht liever lang, dan dat zo'n hond met mijn geld er vandoor gaat!
Gebruikersavatar
Dorifto Deuce
Zere vingers van het typen..
Berichten: 902
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:32
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Dorifto Deuce »

Succes vandaag dude.
1994 Super White Toyota Celica GT Four WRC - ST205
franksmits

Bericht door franksmits »

Thnx man, hij zou mij gister-avond bellen.. Tot op heden niks gehoord...
subke

Bericht door subke »

frank als je hulp nodig heb laat maar weten;)
franksmits

Bericht door franksmits »

-mr2- schreef:frank als je hulp nodig heb laat maar weten;)

Zal ik doen, Thnx!
Gebruikersavatar
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 633
Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
Type MR2: AW11

Bericht door masterpivo »

En ben je er ondertussen toch geweest/heeft hij nog iets van zich laten weten?
franksmits

Bericht door franksmits »

Ja, hij heeft mij vanmiddag om half 2 gebeld of ik kon komen helpen. Ik er naartoe, sta ik met een andere leeftijds genoot de auto te demonteren.. En hij deed niks... Gaat hem niet lukken voor 11 februari.

Hier wat foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De auto is nu gedemonteerd, op de deurhendels & voorruit na. De achterkant is nu 'strak?'.
Gebruikersavatar
TRD2000
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1154
Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
Type MR2: AW11

Bericht door TRD2000 »

Hij heeft mooie lijntjes met de grondverf gespoten, zie dat het maar niet gaat aftekenen.
En zie ik water op de grondverf staan? Hij heeft zo toch niet buiten gestaan he want grondverf is ook wel wat poreus.
Groeten
TRD2000 (wim)
Afbeelding
franksmits

Bericht door franksmits »

Ik heb er eerlijk gezegd niet op gelet. Die water druppels zijn van het schuren.

Het 1e stukje staat in de grondverf omdat dat grof was geschuurd ivm het dichten van de spoiler gaten. Ik denk dat dat overnieuw gaat.

Alhoewel ik denk dat hij 11 feb niet gaat halen.... Kom jij nog een keer in nederland tegen die tijd? Misschuien kun je even een kijkje komen nemen/advies geven tegen betaling wanneer het zover is..
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

ziet er niet best uit Frank, gaat die beste man nooit halen voor 11 februari

erg zonde voor je
Gebruikersavatar
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 633
Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
Type MR2: AW11

Bericht door masterpivo »

Eerlijk gezegd vind ik hem er ook maar een beetje belabberd bij staan... :(
decipherer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 684
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:10

Bericht door decipherer »

Zo op de foto's te zien staat die er inderdaad niet al te best bij, maar de foto's zijn nou ook niet van geweldige kwaliteit ;)

Succes met de afhandeling hiervan want dit gaat zo te zien nog wel even duren..
franksmits

Bericht door franksmits »

Zijn inderdaad niet de beste kwaliteit foto's met mijn 1.3 mpx. De auto is al een keer eerder over gespoten geweest. Hij staat nog steeds erg goed in de lak en er is geen roest te bekennen, ook niet achter de raamlijsten... Dus over de staat van de mr2 ben ik te spreken. Zo lang die mafkees hem maar niet buiten zet...
TychoMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 118
Lid geworden op: 28 jul 2007, 19:17

Bericht door TychoMR2 »

hmmm, die werkvloer komt niet echt netjes of profi over.... Ik hoop echt voor je dat het goed gaat komen. Veel succes met de afhandeling!
eaglez_mr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:21

Bericht door eaglez_mr2 »

Neem aan dat dit een beun is en geen spuiterij..... wat een klere bende daar, gaat hij wel een spuitcabine in? zo niet zou ik hem daar zo snel mogelijk weghalen voordat je een slechte laag lak op de auto heb zitten, ben je strax nog duurder uit als je hem ergens anders oppnieuw kan gaan laten spuiten omdat ze dan alle zooi uit de lak kunnen gaan schuren:-/

Enne zorg er maar voor dat die kerel niks kwijt raakt want dat is daar niet zo moeilijk:::| succes ermee!
Plaats reactie