Liefdesmailtjes via Contact Formulier op site
Moderator: Pieten
-
Melle
- Zere vingers van het typen..
De eerstvolgende die in mijn ogen, in dit topic, ook maar één zinnig woord durft neer te kalken, wordt direct, zonder een discussie aan te gaan, voor twee dagen op non actief gezet. Dit is vooralsnog geen waarschuwing maar een voldongen feit.
huh

ok!
-
Melle
- Zere vingers van het typen..
Niet alleen aan mijn klavots. Kom net regelrecht uit mijn winterslaap en zal hier weer met harde hand gaan regeren!! U zijt gewaarschuwd... tegenspraak wordt deze zomer niet meet geduld, niet eerder weer als het winter is...
-
Wiki_Maaike
@ miss, dit plaatje was niet geheel mijn vrijwillige keuze en ik geloof dat melle bij mijn teksten ook zoiets als bij het woord paard heeft verzonnen 
-
Wiki_Maaike
Haha soms is het wel fijn om meerdere persoonlijkheden te hebben ja!
Maar niemand is natuurlijk zo intellectueel aangelegd als jij, onze geweldige hoofdpiet
Maar niemand is natuurlijk zo intellectueel aangelegd als jij, onze geweldige hoofdpiet
-
bomijani
barra wrote: maar jaaaaiemand nog wat zinnigs ?
Volgens mij kun je ook niet lezen:
hoofdpiet wrote:De eerstvolgende die in mijn ogen, in dit topic, ook maar één zinnig woord durft neer te kalken, wordt direct, zonder een discussie aan te gaan, voor twee dagen op non actief gezet. Dit is vooralsnog geen waarschuwing maar een voldongen feit.
Wil je iemand op nonactief zetten???;D
Missy_Maaike wrote:@ miss, dit plaatje was niet geheel mijn vrijwillige keuze en ik geloof dat melle bij mijn teksten ook zoiets als bij het woord paard heeft verzonnen
Dat krijg je ervan als je in de clinch gaat met een Piet..
bomijani wrote:Volgens mij kun je ook niet lezen:
Wil je iemand op nonactief zetten???;D
Lezen ? wat is dat ? plaatjes kijke is het belangrijkse
-
Wiki_Maaike
het bericht van de hoofdpiet was pas geplaats na het bericht van Barra..
@ BST tja ik heb die gang van zaken ook niet meer helemaal helder op een rijtje staan
Zijn er de afgelopen tijd eigenlijk nog meer liefdesverklaringen binnengekomen??
@ BST tja ik heb die gang van zaken ook niet meer helemaal helder op een rijtje staan
Zijn er de afgelopen tijd eigenlijk nog meer liefdesverklaringen binnengekomen??