Leliev wrote:Trouwens, als de foto's niet komen kunnen jullie me altijd binnenkort nog op tv bewonderen met de emmer..
Hoezo te lui zijn om foto's te maken;D
Moderator: Pieten
Leliev wrote:Trouwens, als de foto's niet komen kunnen jullie me altijd binnenkort nog op tv bewonderen met de emmer..

Leliev wrote:Ik ben de laatste dagen weer ff bezig geweest met wat klein grut.
Ik ben namelijk bezig geweest met uitzoeken wat waar zat van de Cruise Control. Nou ben ik op advies van iemand aan gekomen bij een klein paneeltje onder het dashboard aan de passagierskant.
Paneeltje verwijderd, veel draadjes met zwarte plakkerige troep gevonden, maar nog niet het stekkertje.
Stukje beplating onder het dashboardkastje verwijderd en daar een losliggende speaker gevonden die ze hebben geprobeerd vast te kitten.. Stomme eikels ook die dat hebben geprobeerd. Die kit is dus gaan smelten en heeft er een lekker zooitje van gemaakt.
Goed, na het verwijderen van de speaker en een bal kit met het formaat van een tennisbal viel mijn oog op het gat in de verwarmingsbuis waar de lucht naar beneden zou moeten gaan (voetverwarming). Daar stak namelijk een blaadje uit.
Ik dat blaadje verwijderen, maar er zat nog een blaadje. Na dit een aantal blaadjes vol te hebben gehouden heb ik besloten om eens te voelen hoe t er aan toe was in die buis. Propvol blaadjes dus.
Ik heb toen maar die hele buis er uit gehaald en leeg gemaakt. Het is spontaan een stuk frisser in mijn auto.
Verder heb ik de targastrip even verwijderd en afgekit zodat het dak ook weer lekvrij is.
Ook heb ik de deurstrip aan de bestuurderszijde terug geplaatst zodat de bekleding daar ook weer vast zit en t er wat beter uit ziet.
Vandaag heb ik de omlijsting van de koplampen (welke nog niet geplaatst waren) mee naar huis genomen en eens goed schoon gemaakt. Ziet er wel netjes uit. Mogen morgen ook terug geplaatst worden.
Morgen ga ik ook wat bedradingswerk verrichten zodat ik aan de achterkant ook weer netjes sidemarkers heb. Ik heb de draadjes en stekkers al, nu nog netjes aansluiten.
Ik heb deze week ook een SC slotenset rondom binnen gekregen. Kan ik eindelijk alles met 1 sleutel laten werken in plaats van 5.
Aangezien er binnenkort ook mooi schone kleppendeksels aan komen, heb ik ook besloten om een inlaatspruitstuk en gasklephuis er bij te kopen. Die ga ik ook weer helemaal netjes maken van binnen en buiten, en zodra deze klaar zijn en ik de kleppendeksels binnen heb kan ik het geheel in 1 keer verwisselen wat weer zal resulteren in een mooi fris uitziend motorblok.
Goed, voor zo ver even een update. Ik weet dat er gevraagd gaat worden om foto's en ik kan alleen maar zeggen...
Ze komen er aan