Ricardos SW20 3S-GTE Gen3
Moderator: Pieten
Druk bezig, baas!;)
- Sybren MR2
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
idd, lekker bezig hoor!
Staat strak en dik8)
Staat strak en dik8)
Hey, bedankt voor het plaatje van het relais, ik had ook al een site gevonden die ze aanbiedt, maar dan moest ik uit 2 kiezen.Ricardos wrote:Zoals:
Vandaag de knipperlichten vervangen door LED's en om er voor te zorgen deze niet te snel knipperen, het relais vervangen door een speciaal type voor LED's.
![]()
- Ricardos
- Zere vingers van het typen..
Vaseline?MMaddict wrote:Wel aardig dat ze een tube vaseline bij die headlight kit doen. Kun je groot licht seinen met die kit?
Ben wel geinteresseerd waar je die LEDS en het relais vandaan hebt.
Ebay is your best friend
Zal deze wel even opzoeken voor je.
Ricardos wrote:Vaseline?
Ebay is your best friendHeb een adresje in Hongkong, verzenden duurt wel 3/4 weken maar vanwege de prijs mag je niet klagen.
Zal deze wel even opzoeken voor je.

Ik vindt die paar weekjes wachten niet erg, voorlopig kom ik toch niet aan die leds toe
Ricardos wrote:Bedankt
Het LED relais: KLIK
Daar kan je ook genoeg LED's kopen, wordt gratis verzonden maar dan duurt het wel even.
Bedankt voor de link, meteen maar besteld!;D
- Ricardos
Let er even op dat je het beschermkapje van het oude relais af moet halen:MMaddict wrote:thnx man
Daar onder zit namelijk een metalen beugeltje die een stekkertje omzet naar de andere kant en die moet je op het nieuwe relais zetten. Dan zonder het beschermkapje monteren anders past het niet
Scheelt weer een hoop tijd, want je ziet daar onder totaal niet wat je aan het doen bent!
- Ricardos
Vandaag weer verder geknutseld, ze noemen me al mr. LED op mn werk 
Een SMD 5050 chip paneel

Het verschil

Waar is m'n zonnebril?

Ik was het rood weer zat en vond het niet fel genoeg, nu LEDS gevonden zonder hotspots en zeer vel:

En voor diegene die wilt weten welke:

Een SMD 5050 chip paneel

Het verschil

Waar is m'n zonnebril?

Ik was het rood weer zat en vond het niet fel genoeg, nu LEDS gevonden zonder hotspots en zeer vel:

En voor diegene die wilt weten welke: