aangezien de zijstrips er niet meer opkomen, eerst de lijmresten maar eens verwijderd

toen maar eens bezig geweest met plamuren, met dit als resultaat

andere kant natuurlijk ook

Moderator: Pieten
Ben je niet bang dat de plamuur gaat loslaten of scheuren? Ik wil je niet ontmoedigen maar ik had dat vroeger ook al eens gedaan bij mijn mr, na een tijdje scheurde de plamuur aan de zijkanten. Nog wat later loste hij doordat er water in de scheur kon. Nu heb er een metalen strip ingelast.
Brum wrote:Zit al weer wat beweging in Gerben!
Komende zomer klaar?
Had je dat gaas beter niet na het spuiten erin kunnen zetten of wordt het gaas dezelfde kleur als de auto.
BlackMR2 wrote:er zit namelijk nog wat onder het plamuur wat ik niet heb laten zien![]()
masterpivo wrote:Spuiten als de auto compleet opgebouwd staat? De losse delen worden vantevoren toch ook wel los gespoten..?
BlackMR2 wrote:wat jullie hier neerzetten, is bij mij allang bekend![]()
ik wil iets speciaals en aparts, vandaar dat ik het ook ff iets anders doe dan anderen![]()
Veendammers maken naadloze auto's!Ewoud wrote:Dat snap ik, iedereen wil iets speciaals en aparts....
Alleen had je als sw20 rijder dan beterje auto standaard kunnen laten, dan was je meteen klaar, gezien iedere sw20rijder met kits in de weer gaat
Veendammers slopen auto'sJ_MR2 wrote:Veendammers maken naadloze auto's!