BlackMR2's project

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

BlackMR2
zo, was weer een drukke week, ben weer lekker opgeschoten

aangezien de zijstrips er niet meer opkomen, eerst de lijmresten maar eens verwijderd

Image

Image

toen maar eens bezig geweest met plamuren, met dit als resultaat

Image

Image

andere kant natuurlijk ook :P

Image
krijger
Ooit komt wel eens af, het wordt nog eens wat!
BlackMR2
de bumper maar weer verwijderd om racegaas te monteren

Image

Image

voor:

Image

na:

Image

volgende week weer verder

TRD2000
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
BlackMR2 wrote:zo, was weer een drukke week, ben weer lekker opgeschoten

aangezien de zijstrips er niet meer opkomen, eerst de lijmresten maar eens verwijderd

Image

Image

toen maar eens bezig geweest met plamuren, met dit als resultaat

Image

Image

andere kant natuurlijk ook :P

Image
Ben je niet bang dat de plamuur gaat loslaten of scheuren? Ik wil je niet ontmoedigen maar ik had dat vroeger ook al eens gedaan bij mijn mr, na een tijdje scheurde de plamuur aan de zijkanten. Nog wat later loste hij doordat er water in de scheur kon. Nu heb er een metalen strip ingelast.
Wanneer denk je hem af te hebben?
Groeten
TRD2000 (wim)
Brum
Zit al weer wat beweging in Gerben!
Komende zomer klaar?

Had je dat gaas beter niet na het spuiten erin kunnen zetten of wordt het gaas dezelfde kleur als de auto.
masterpivo
Daar is in ieder geval weer iets gedaan ;) Zonder strips is zeker beter, maar wat Wim zegt over plamuur zit wel wat in.. Maar toch moet je met plamuur ook zeker wel een blijvende opvulling kunnen maken (weet niet of dat dan aan de kwaliteit van de plamuur ligt ofzo?)
Brum
Ik denk dat dat bij zo'n dikke laag toch moeilijk wordt dat het plamuur niet gaat sheuren of loslaten.
Zoals Wim ook al zei, gewoon een strip in lassen is beter.
BlackMR2
Brum wrote:Zit al weer wat beweging in Gerben!
Komende zomer klaar?

Had je dat gaas beter niet na het spuiten erin kunnen zetten of wordt het gaas dezelfde kleur als de auto.

als het zo doorgaat, moet ie deze winter gespoten worden, dat word dus weer volgend jaar zomer rijden :D

ik ben niet zo bang dat er scheurtjes in het plamuur komt, er zit namelijk nog wat onder het plamuur wat ik niet heb laten zien ;)
de reden dat ik het gaas al gemonteerd heb, is dat alles 1 strak geheel word, de bumper voor en achter, sideskirts worden strak gemaakt met de carrosserie, dus alles word op de auto gespoten, het eindresultaat zal verbluffend zijn 8)
Sander
Wel dicht lassen hoor, Zeer grote kans dat het gaat scheuren. Nu is het nog makkelijk te doen. Als het straks allemaal gespoten is en het zou scheuren is het zonde van je geld. Succes er mee.
Green Goblin
BlackMR2 wrote:er zit namelijk nog wat onder het plamuur wat ik niet heb laten zien ;)

Oude kranten ? ;D ;D ;D ;D ;D
Brum
Lucht....;D :X
Green Goblin
Of..............

Een metalen strip ? ;D
Brum
;D
masterpivo
Spuiten als de auto compleet opgebouwd staat? De losse delen worden vantevoren toch ook wel los gespoten..?
BlackMR2
masterpivo wrote:Spuiten als de auto compleet opgebouwd staat? De losse delen worden vantevoren toch ook wel los gespoten..?

de voorbumper, achterbumper en sideskirts worden strak gemaakt met de auto, dat word dus in 1 keer gespoten, de deuren, achterklep, voorklep en achterspoiler worden los gespoten ;)
Ewoud
Ben je niet bang doordat ze dat strak maken met de auto dat als je ooit er wat mee krijgt het meteen in de papieren gaat lopen doordat het niet een los deel meer is?
BlackMR2
wat jullie hier neerzetten, is bij mij allang bekend ;)

ik wil iets speciaals en aparts, vandaar dat ik het ook ff iets anders doe dan anderen ;D
Ewoud
BlackMR2 wrote:wat jullie hier neerzetten, is bij mij allang bekend ;)

ik wil iets speciaals en aparts, vandaar dat ik het ook ff iets anders doe dan anderen ;D

Dat snap ik, iedereen wil iets speciaals en aparts....

Alleen had je als sw20 rijder dan beterje auto standaard kunnen laten, dan was je meteen klaar, gezien iedere sw20rijder met kits in de weer gaat :P
J_MR2
Ewoud wrote:Dat snap ik, iedereen wil iets speciaals en aparts....

Alleen had je als sw20 rijder dan beterje auto standaard kunnen laten, dan was je meteen klaar, gezien iedere sw20rijder met kits in de weer gaat :P
Veendammers maken naadloze auto's! :D
mr2PUNTfreak
J_MR2 wrote:Veendammers maken naadloze auto's! :D
Veendammers slopen auto's ::)
Locked