BlackMR2's project

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

TRD2000
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Heb je misschien tin of lood gebruikt om de strips in de deuren weg te werken? Ik heb dat ooit ook gedaan, het bleef zeer goed zitten, maar na een paar jaar vormde er roest tussen het lood en het metaal.
Groeten
TRD2000 (wim)
BlackMR2
J_MR2 wrote:Veendammers maken naadloze auto's! :D

;D ;)
mr2PUNTfreak wrote:Veendammers slopen auto's ::)

je zal nog raar staan te kijken dat ie volgend jaar weer draait :P
TRD2000 wrote:Heb je misschien tin of lood gebruikt om de strips in de deuren weg te werken? Ik heb dat ooit ook gedaan, het bleef zeer goed zitten, maar na een paar jaar vormde er roest tussen het lood en het metaal.
Groeten
TRD2000 (wim)

nee, heb geen tin of lood gebruikt, ik heb een metalen strip erin gelast,
en daarover heb ik plamuur gekliederd ;D
hopen dat alles mooi blijft zitten de aankomende jaren, we gaan er natuurlijk wel vanuit ;)
Bijrijder
Nou je bent weer lekker bezig als je zo door gaat ben je straks nog sneller klaar dan ons:::| ::) :P ;D :kus:
Ewoud
Bijrijder wrote:Nou je bent weer lekker bezig als je zo door gaat ben je straks nog sneller klaar dan ons:::| ::) :P ;D :kus:

En daar is toch niks mis mee, zal tijd worden dan Gerben eens opschiet, duurt nu al jaren..... :P
Bijrijder
ja daar heb je weer helemaal gelijk aan Ewoud;)
masterpivo
Is idd wel mooi en apart om de body als 1 geheel te maken! Maar ja van de andere kant, praktisch is anders lijkt mij :P Maarja het is een hobby en die hoeft ook niet altijd even praktisch te zijn he ;)
Brum
BlackMR2 wrote:;D ;)

nee, heb geen tin of lood gebruikt, ik heb een metalen strip erin gelast,
en daarover heb ik plamuur gekliederd ;D

Heb je die strip er dan koud ingelast?:foto-ani: :adhd:
BlackMR2
wat denk jezelf Wouter :fryingpan: :haha:
Brum
Ik denk koud lassen.:adhd: ;D
BlackMR2
zo, gisteren een aantal gaten dichtgemaakt

Image

Image

Image

Image

Image

Image
mr2PUNTfreak
Ben je niet bang dat plamuur uit de gaten valt?
BlackMR2
wie zegt dat er alleen maar plamuur in zit ;)
Ewoud
Gaan we weer.....

Zullen we maar meteen skippen naar het koud lassen dan? ;D :P
mr2PUNTfreak
Ewoud wrote:Gaan we weer.....

Zullen we maar meteen skippen naar het koud lassen dan? ;D :P
Idd. Het is ook niet bedoeld om je de grond in te trappen, maar puur als advies, ik zal het zelf ook doodzonde van mijn geld vinden, dat je na een halfjaar barsten in de lak krijgt of gaten weer tevoorschijn komen. Want je praat toch over een paar duizend euro's aan spuitkosten. Dus dan kun je toch beter de boel van te voren goed aanpakken, het is nu nog niet te laat namelijk.

En je wilt mij nu wijsmaken dat je de gaten dichtgelast, of gesoldeerd hebt? Beetje vreemde werkwijze heb je dan, ga je eerst een gatje dichtlasse/solderen dan plamuur aanmaken, en dan het volgende gat dichtlassen/solderen, en weer plamuur aanmaken...
BlackMR2
mr2PUNTfreak wrote:Idd. Het is ook niet bedoeld om je de grond in te trappen, maar puur als advies, ik zal het zelf ook doodzonde van mijn geld vinden, dat je na een halfjaar barsten in de lak krijgt of gaten weer tevoorschijn komen. Want je praat toch over een paar duizend euro's aan spuitkosten. Dus dan kun je toch beter de boel van te voren goed aanpakken, het is nu nog niet te laat namelijk.

En je wilt mij nu wijsmaken dat je de gaten dichtgelast, of gesoldeerd hebt? Beetje vreemde werkwijze heb je dan, ga je eerst een gatje dichtlasse/solderen dan plamuur aanmaken, en dan het volgende gat dichtlassen/solderen, en weer plamuur aanmaken...

ik begrijp het volkomen Rob, maar maak je geen zorgen, ik weet wat ik doe, dit word een showwagen en die moet perfect worden.

de laatste 4 zinnen van jou snap ik niet helemaal, denk jij nou echt dat ik gaatje voor gaatje doe :-/
tuurlijk niet, eerst alles dichtlassen, dan pas plamuren ;)
Ewoud
Gelukkig maar!

Maareh, wel opschieten met je project hoor, anders zitten we straks allemaal in een bejaardentehuis dement te zijn. En dan weten we dus niks meer van je project :P
BlackMR2
Ewoud wrote:Gelukkig maar!

Maareh, wel opschieten met je project hoor, anders zitten we straks allemaal in een bejaardentehuis dement te zijn. En dan weten we dus niks meer van je project :P

geen zorgen Ewoud, hij moet deze winter gespoten worden,
volgend jaar zomer dus klaar ;)
mr2PUNTfreak
Dat zal mooi zijn!
Green Goblin
* zoekt even in dit topic naar precies dezelfde uitspraak, van vorig jaar of het jaar daarvoor *
mr2PUNTfreak
;D
Locked