Wide Body
Moderator: Pieten
-
Marcel748s
zo hey daar had ik ook nog niet aan gedacht, terwijl ik dagelijks m'n motor zie staan in de schuur.
ow ok, Op de foto leek hij namelijk van plastic.
De tankdop die bij mij op de motor zit is van alluminium en ziet er verder precies het zelfde uit. vandaar dat ik dit vroeg.
ik ga er ook vanuit dat er niet bezuinigd wordt op dit project en dat er van te voren goede afwegingen worden gemaakt over te gebruiken materialen e.d..
NO OFFENCE!!! MATE;)
Groetjes Ralph
De tankdop die bij mij op de motor zit is van alluminium en ziet er verder precies het zelfde uit. vandaar dat ik dit vroeg.
ik ga er ook vanuit dat er niet bezuinigd wordt op dit project en dat er van te voren goede afwegingen worden gemaakt over te gebruiken materialen e.d..
NO OFFENCE!!! MATE;)
Groetjes Ralph
Geen probleem.rmmr2 wrote:ow ok, Op de foto leek hij namelijk van plastic.
NO OFFENCE!!! MATE;)
Groetjes Ralph
Deze tankdop is ook van aluminium en hij was duur genoeg, ik heb deze zelfs nog moeten bestellen omdat ik er eentje met slot wou.
Groeten
TRD2000 (wim)
Gisteren toch nog aan wat extra grondverf geraakt en dus vandaag gespoten.
Garage gepoetst en het project ofgeplakt, klaar om te spuiten.

Witte grondverf en een controlelaag gespoten.

Nu kwam ik er achter dat ik de spiegels en he handgrepen nog vergeten ben, dus die moeten de volgende keer ook nog wat grondverf krijgen.
Eerst ga ik nog mallen maken van de t-top dakjes en deze namaken in polyester zodat ze mee gespoten kunnen worden.
Groeten
TRD2000 (wim)
Garage gepoetst en het project ofgeplakt, klaar om te spuiten.

Witte grondverf en een controlelaag gespoten.

Nu kwam ik er achter dat ik de spiegels en he handgrepen nog vergeten ben, dus die moeten de volgende keer ook nog wat grondverf krijgen.
Eerst ga ik nog mallen maken van de t-top dakjes en deze namaken in polyester zodat ze mee gespoten kunnen worden.
Groeten
TRD2000 (wim)
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Dat gaat helemaal goed komen als je zo doorgaat! Ik begrijp het dus goed dat er geen T-top raampjes meer inkomen?
Ik maak ze van polyester, dan heb ik de look van een coupe en de voordelen van een t-top.masterpivo wrote:Dat gaat helemaal goed komen als je zo doorgaat! Ik begrijp het dus goed dat er geen T-top raampjes meer inkomen?
Groeten
TRD2000 (wim)
- frankie-turbo
- Type MR2: AW11
mooi man je echt goed bezig..
Als er genoeg interesse is wil ik er wel wat extra maken, ik moet eerst eens eentje maken om te zien wat de eventuele kostprijs zal zijn.franksmits wrote:wim, kun je 2 paar maken, dan kan ik ze ook mee laten spuiten
Ik wil ze maken met de draadstukken voor de bevestiging van de slotplaat erop, dus moet ik mijn mal hiervoor aanpassen. De poly en carbon stukken die te koop zijn op ebay ed. hebben deze bevestigingen niet en zijn dus moeilijk mooi te monteren.
Groeten
TRD2000 (wim)
-
mr2eddy
Wat je ook kan doen Wim,is jouw originele glazen dakjes laten zandstralen ,zodat ze niet meer glad zijn en deze dan lakken ,scheelt een hoop werk
,maar ik denk dat je ook wel wat gewicht wil besparen .
,ik loop al een hele tijd rond met dit idee,maar nog niet de tijd gehad om het uittevoeren
Cheers Eddy
Cheers Eddy
Ik was er eerst ook over aan het denken om de ruitjes te zandstralen maar ik twijfelde erover of de lak wel echt goed zou blijven zitten en natuurlijk is gewicht een voordeel bij de poly versie. Misschien ga ik ze ooit ook van carbon maken.
Het is een heel karwei om de slotplaten los te krijgen (zitten met veel ruitenkit vast) maar het is gelukt en ik ben nu de ruitjes aan het in waxen om de mal te kunnen maken. Ik heb ook opstaande randen aan de dakjes gemaakt om hier later een beugel op te maken om de draadeintjes mooi op hun plaats vast te zetten.
Groeten
TRD2000 (wim)
Het is een heel karwei om de slotplaten los te krijgen (zitten met veel ruitenkit vast) maar het is gelukt en ik ben nu de ruitjes aan het in waxen om de mal te kunnen maken. Ik heb ook opstaande randen aan de dakjes gemaakt om hier later een beugel op te maken om de draadeintjes mooi op hun plaats vast te zetten.
Groeten
TRD2000 (wim)
"corollake" die hier vroeger ook zat met de "top secret" MR2 had de dakjes ook laten zandstralen en gespoten.
ik dacht wel dat hij een of andere 2 componenten onderlaag had gebruikt ofzo zodat de lak niet loskwam. zag er allesinds heel dik uit.
maar idd nog wat extra gewicht eruit zou leuk zijn.
goed bezig weeral
ik dacht wel dat hij een of andere 2 componenten onderlaag had gebruikt ofzo zodat de lak niet loskwam. zag er allesinds heel dik uit.
maar idd nog wat extra gewicht eruit zou leuk zijn.
goed bezig weeral
Als je ze gaat maken en ze kwa prijs niet te gek zijn heb ik ook nog wel intresse!!;D
Erg veel respect voor dit project trouwens!!
Heb nog steeds een mr2 staan die dit proces ook nog moet ondergaan...
Heb er alleen de tijd en financiele middelen op dit moment helaas gewoon ff niet voor!!
Groeten
Erg veel respect voor dit project trouwens!!
Heb nog steeds een mr2 staan die dit proces ook nog moet ondergaan...
Heb er alleen de tijd en financiele middelen op dit moment helaas gewoon ff niet voor!!
Groeten
Ik ben nog bezig met het maken van de mal, deze moet redelijk dik worden omdat de dakjes bij productie niet mogen vervormen.
Als ik het eerste setje heb gemaakt weet ik hoeveel ze zullen kosten en zal dan een topic openen in te koop.
Groeten
TRD2000 (wim)
Als ik het eerste setje heb gemaakt weet ik hoeveel ze zullen kosten en zal dan een topic openen in te koop.
Groeten
TRD2000 (wim)