MR2 --> F360 Modena
Moderator: Pieten
- Christopher
- Zere vingers van het typen..
Goed om te horen dat het maar iets kleins was!
-
franksmits
pfiew, dat zijn altijd van die kut momenten. Een ongeluk rijden met je net nieuwe bakkie!
- FreshPrince
- Ik lul al aardig mee !
Fijn om te horen dat de auto niet total loss is verklaard 
De waarde is dusdanig dat hij niet gauw total loss is.....
Het probleem was dat de neus één deel is, die in zijn geheel vervangen moest worden, en dit deel moest custom made uit de UK komen...
Duurt dus lang....
Het probleem was dat de neus één deel is, die in zijn geheel vervangen moest worden, en dit deel moest custom made uit de UK komen...
Duurt dus lang....
- masterpivo
- Type MR2: AW11
Zeker balen dat je zo gauw sinds je hem hebt al schade rijdt natuurlijk!
En zo'n front in zijn geheel vervangen zal ook niet goedkoop zijn.. Is het wel verzekeringswerk of komt het nog uit eigen zak ook?
gelukkig verzekering!!
Balen zeg! Is er in Nederland een schadehersteller die het goed kan monteren/bewerken/spuiten?
Ja, Care Tech in Zwolle heeft het netjes gedaan, duurde wel lang...
Een goed adres redelijk in de buurt is dan wel prettig.
Beter dat het wat langer duurt en goed, dan dat men snel is en het matig doet (of ze hebben het een paar keer over moeten doen).
Beter dat het wat langer duurt en goed, dan dat men snel is en het matig doet (of ze hebben het een paar keer over moeten doen).
Hij is weer klaar.
Vandaag bij de RDW geweest.
Hij staat op NL kenteken en heeft bij de RDW zijn APK gehad.
Rolde er als een eitje doorheen.
Ook gisteren even een startknop er in gezet.
Deze zit op de plaats van de aansteker.
Even een technisch verhaaltje:
Hij is geschakeld via een relais. De stuurspanning haal ik van deze aansteker en de massa haal ik achter het dashboard weg, bij het lampje van het motormanagement.
Het voordeel is dat je kunt starten (als het lampje aan is) maar niet kunt starten als de motor al draait want dan is het lampje uit....
foto's volgen wel een keertje
Vandaag bij de RDW geweest.
Hij staat op NL kenteken en heeft bij de RDW zijn APK gehad.
Rolde er als een eitje doorheen.
Ook gisteren even een startknop er in gezet.
Deze zit op de plaats van de aansteker.
Even een technisch verhaaltje:
Hij is geschakeld via een relais. De stuurspanning haal ik van deze aansteker en de massa haal ik achter het dashboard weg, bij het lampje van het motormanagement.
Het voordeel is dat je kunt starten (als het lampje aan is) maar niet kunt starten als de motor al draait want dan is het lampje uit....
foto's volgen wel een keertje
- Green Goblin
Behlave dan als je een storing hebt, dan kun je dus dan nog wel starten.....
Verder op zich handig bedacht !
Verder op zich handig bedacht !
Klopt, ik heb er aan gedacht, maar verzin eens iets beter? ik hoor het graag.Green Goblin wrote:Behlave dan als je een storing hebt, dan kun je dus dan nog wel starten.....
Alle bestaande oplossingen kun je altijd op de knop drukken en een hoop geknars horen.....
O ja, ben ook nog opzoek naar een methode om met een 2e druk de motor weer uit te zetten.....
Ik wilnietlulig doen maar deze orginele MR2 die als eerste is gepost staat bij mij in het dorp te koop : even filteren op Toyota mr2 :
http://www.autopasma.nl/
even bij ocasions en filteren op toyota en je hebt em.
Heb niet alles volledig gelezen maar hebje halverwege project andere mr gekocht ofzow?
Groeten Henk
http://www.autopasma.nl/
even bij ocasions en filteren op toyota en je hebt em.
Heb niet alles volledig gelezen maar hebje halverwege project andere mr gekocht ofzow?
Groeten Henk
Hoi Henk, klopt, en je doet niet lullig hoor....Ik had deze zo goed als gekocht, maar toch laten staan, omdat ik een andere tegenkwam.....
Hij heeft hem na een jaar dus nog steeds????
- Dokter Rob
herbie65 wrote:Klopt, ik heb er aan gedacht, maar verzin eens iets beter? ik hoor het graag.
Alle bestaande oplossingen kun je altijd op de knop drukken en een hoop geknars horen.....
O ja, ben ook nog opzoek naar een methode om met een 2e druk de motor weer uit te zetten.....
"uit" schakelaar:
bobine naar massa via de "uit" schakelaar.
was mijn 1e startonderbreker...
herbie65 wrote:Hoi Henk, klopt, en je doet niet lullig hoor....Ik had deze zo goed als gekocht, maar toch laten staan, omdat ik een andere tegenkwam.....
Ja nog steeds heb hem vorige week eens bekeken ziet er verder ok uit maar als ie al zo lang stil staat....
Wel een onwijs gaaf project dit hoor man petje af
Groeten
Even een klein updateje.
Ik heb nieuwe headers op de motorplaat gezet om de motorruimte iets realistischer te krijgen.
Hij moet echter nog aangekleed worden.
Zie mijn nieuwe post in het hoofdstuk: gevraagd

Ik heb nieuwe headers op de motorplaat gezet om de motorruimte iets realistischer te krijgen.
Hij moet echter nog aangekleed worden.
Zie mijn nieuwe post in het hoofdstuk: gevraagd

Het begint er op te lijken, ben benieuwd naar het eindresultaat!
- masterpivo
Ik blijf dit toch wel iets moois vinden op 1 of andere manier