wat zijn de eisen dan om het bij projecten neer te zetten?
Volgens mij een best ingrijpende renovatie of complete aanpassing van de MR2.
Dat houd het overzichtelijk en zorgt voor een duidelijke scheidingslijn tussen net wel en net niet.
dit is in mijn ogen gewoon een Mr2 met leuke velgen en ditjes en datjes.
mr2
Moderator: Pieten
-
franksmits
Maar het is wel jouw project. Daarnaast is het ideaal om de historie van deze mr2 bij te houden op deze gestructureerde manier.
-
Demo
ja, dat is dus lekker subjectief.
zo kan ik ook wel een project hebben omdat ik mijn bandenspanning aan het controleren ben.
je snapt mijn punt niet.
Mij maakt het niet uit, maar voor iets als dit is de projecten afdeling niet bedoelt.
zo kan ik ook wel een project hebben omdat ik mijn bandenspanning aan het controleren ben.
je snapt mijn punt niet.
Mij maakt het niet uit, maar voor iets als dit is de projecten afdeling niet bedoelt.
P-AiR wrote:Wat is dat voor een radio/scherm/nog meer? Een kenwood?
is een eonon.
Hadden we eigenlijk gekocht met zn allen voor in de auto van een vriend van ons, maar paste bij hem niet erin.
Dus maar bij mij erin gezet, wilde eigenlijk voor een pioneer gaan maar doe het voorlopig hier wel mee
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Dashboard alweer opnieuw gedaan? Was het toch niet helemaal naar je zin dan..? Voorkap is ook wel een mooi gezicht zo op de foto te zien! 
De duo's vind ik op zich wel mooi, maar ik zie toch liever een klaplamp..
De duo's vind ik op zich wel mooi, maar ik zie toch liever een klaplamp..
Helaas is mijn avond gister minder leuk geeindigt, en wel met een scootertje in mn zijkant.
Gelukkig geen persoonlijk letsel voor die jongen, maar scooter is total los en mijn deur heeft wat opgelopen.
Balen weer:-/ !

Gelukkig geen persoonlijk letsel voor die jongen, maar scooter is total los en mijn deur heeft wat opgelopen.
Balen weer:-/ !

- Surferdude
Balen, maar deuren zijn er genoeg in omloop..
Die spiegels niet in ieder geval, is dat carbon of een sticker?
Die spiegels niet in ieder geval, is dat carbon of een sticker?
- mr2PUNTfreak
Idd. mooi kl..
Kwam de scooter van rechts? Zoja dan zal het moeilijk gaan worden. Zijn beschermt door de wet.
Maar als je kan aantonen dat ie veel te hard reed, heb je misschien een zaak.
Maar gaat moeilijk worden, zelf vroeger eens een geintje met een fietser meegemaakt, en die werd volledig in haar gelijk gesteld, terwijl zij doorfietste op een kruising waar ze moest stoppen (stopbord), en ik dus op een voorangsweg reed.
Kwam de scooter van rechts? Zoja dan zal het moeilijk gaan worden. Zijn beschermt door de wet.
Maar als je kan aantonen dat ie veel te hard reed, heb je misschien een zaak.
Maar gaat moeilijk worden, zelf vroeger eens een geintje met een fietser meegemaakt, en die werd volledig in haar gelijk gesteld, terwijl zij doorfietste op een kruising waar ze moest stoppen (stopbord), en ik dus op een voorangsweg reed.
- The Elementz
- Ik lul al aardig mee !
Dat is lekker klote. Scootersbestuurders zijn zowiezo waardeloos. Ze nemen voorrang waar ze dat niet hebben. Ze schieten overal tussendoor. Ze zitten eeuwig en vlak achter je bumper. Het belangrijkste is dat ze vrijwel nooit op het overige verkeer letten.
Dit is natuurlijk niet voor elke scooterbestuurder van toepassing, maar dit geldt wel voor de meerderheid.
Van dit soort zaken krijg ik de neiging om zijn/haar nek om te draaien. Het is natuurlijk wel belangrijk dat je persoon in kwestie geen letsel heeft, maar je zit nu wel met schade. Het zal we 12 maanden duren voordat de verzekering je uit betaalt. Ik vraag me eigenlijk ook af waarom een verzekering zoveel tijd nodig heeft. Het enige wat ik kan bedenken is de rente.
Als je een fietser aanrijdt of hij/zij jouw, dan ben 9/10 keer toch schuldig. Een maat van heeft ook een keer een fietser aangereden, terwijl hij zich aan de regels hield en de fietser over hoofd zag. De fietser gaf geen voorrang (wat verplicht is)
Oftewel de fietser wordt in het gelijk gesteld, omdat de fietser zich niet aan de regels hield.
GreetZ
Dit is natuurlijk niet voor elke scooterbestuurder van toepassing, maar dit geldt wel voor de meerderheid.
Van dit soort zaken krijg ik de neiging om zijn/haar nek om te draaien. Het is natuurlijk wel belangrijk dat je persoon in kwestie geen letsel heeft, maar je zit nu wel met schade. Het zal we 12 maanden duren voordat de verzekering je uit betaalt. Ik vraag me eigenlijk ook af waarom een verzekering zoveel tijd nodig heeft. Het enige wat ik kan bedenken is de rente.
Als je een fietser aanrijdt of hij/zij jouw, dan ben 9/10 keer toch schuldig. Een maat van heeft ook een keer een fietser aangereden, terwijl hij zich aan de regels hield en de fietser over hoofd zag. De fietser gaf geen voorrang (wat verplicht is)
Oftewel de fietser wordt in het gelijk gesteld, omdat de fietser zich niet aan de regels hield.
GreetZ
- Surferdude
Is er politie aanwezig geweest voor het opmaken van een proces verbaal?
- mr2PUNTfreak
Hebben wij er toen wel bij gehad, maar wel aan het kortste eind getrokken.Surferdude wrote:Is er politie aanwezig geweest voor het opmaken van een proces verbaal?
-
Sh4d0wz
Mischien kan ik een hart onder de riem steken door te verklappen dat een goede deur, zonder ERNSTIGE schade of deuken 100,- kost. Dan moet je hem er wel zelf in zetten maar als je handig bent dan duurt dat maximaal een uurtje.
Dus dat scheelt je gigantisch, wat je met je dorpel aan moet dat ligt een beetje aan je schade. Als het gaat of laat spuiten dan zie je zowieso kleur verschil.
Succes met de afhandeling, mischien is het handig om te zeggen dat de scooter ineens uit het niets kwam en razendsnel kwam aanrijden, sneller dan een normale scooter kan gaan. Opgevoerde scooter zit altijd fout van wat ik gehoord heb.
Dus dat scheelt je gigantisch, wat je met je dorpel aan moet dat ligt een beetje aan je schade. Als het gaat of laat spuiten dan zie je zowieso kleur verschil.
Succes met de afhandeling, mischien is het handig om te zeggen dat de scooter ineens uit het niets kwam en razendsnel kwam aanrijden, sneller dan een normale scooter kan gaan. Opgevoerde scooter zit altijd fout van wat ik gehoord heb.
Ik was in deze situatie helaas de gene die fout zat, ik sloeg af en een vriend van me naast me en ik hebben de scooter allebei niet gezien.
De jongen zn scooter is total los, en hij heeft wat last van zn knie.
Het eerste waar ik me ook zorgen om maakte was om hem, auto heb ik veel later pas naar gekeken eigenlijk.
Er is ook politie aanwezig geweest. En die maken een raport op, en dat kunnen ze bij de verzekering eventueel opvragen.
De scooter reed in ieder geval dus harder dan de 30km die deze zou moeten rijden.
Maar dat is natuurlijk lastig in te schatten ook om in te vullen.
En ik betwijfel of ie zn licht wel aan had, maar dat weet ik echt niet.
Verzekeringspapieren vanmiddag rustig met zn vader ingevuld, die keek heel verbaasd toen ik vertelde dat het snorscootertje niet standaard meer was.
Dorpel kan worden gefixt door puntlassen hoorde ik, en het wordt in ieder geval een nieuwe deur.
Opzoek dus naar een deur in de juiste kleur met een rood stripje.
Pff allemaal shit waar ik net even geen zin in had maar helaas.

Ik ben wel blij trouwens dat het voorscherm onbeschadigd gebleven is!
De jongen zn scooter is total los, en hij heeft wat last van zn knie.
Het eerste waar ik me ook zorgen om maakte was om hem, auto heb ik veel later pas naar gekeken eigenlijk.
Er is ook politie aanwezig geweest. En die maken een raport op, en dat kunnen ze bij de verzekering eventueel opvragen.
De scooter reed in ieder geval dus harder dan de 30km die deze zou moeten rijden.
Maar dat is natuurlijk lastig in te schatten ook om in te vullen.
En ik betwijfel of ie zn licht wel aan had, maar dat weet ik echt niet.
Verzekeringspapieren vanmiddag rustig met zn vader ingevuld, die keek heel verbaasd toen ik vertelde dat het snorscootertje niet standaard meer was.
Dorpel kan worden gefixt door puntlassen hoorde ik, en het wordt in ieder geval een nieuwe deur.
Opzoek dus naar een deur in de juiste kleur met een rood stripje.
Pff allemaal shit waar ik net even geen zin in had maar helaas.

Ik ben wel blij trouwens dat het voorscherm onbeschadigd gebleven is!
- Sparco MR2
- Ik lul al aardig mee !
Volgens mij is het zo dat als hij opgevoerd is dat hij de gene is die aan het kortste eind trekt.
Zorg dat de politie ook naar zijn scoot gaan kijken. ( evt opgevoerd )
Want dan kan hij jou betalen om dat hij op een opgevoerde brommer reed en dus ook niet kan bewijzen dat hij de toegestaande snelheid reed. Licht is moeilijk ( niet ) te controleren. Maar opvoeren zeker wel. Kijk naar de onderdelen die er op zitten ( meestal Direct te zien aan de uitlaat )
Succes er mee !!!!
Zorg dat de politie ook naar zijn scoot gaan kijken. ( evt opgevoerd )
Want dan kan hij jou betalen om dat hij op een opgevoerde brommer reed en dus ook niet kan bewijzen dat hij de toegestaande snelheid reed. Licht is moeilijk ( niet ) te controleren. Maar opvoeren zeker wel. Kijk naar de onderdelen die er op zitten ( meestal Direct te zien aan de uitlaat )
Succes er mee !!!!
Oke zoiets had ik al van andere mensen ook gehoord.
Zijn scooter is wel gewoon door zn vader opgehaald, dus waar ik wel bang voor ben is dat ze mischien wel alles snel terugzetten ofzo.
Heb wel een getuige die er bij was toen hij zei dat de snorscooter opgevoerd is.
Dat heb ik ook gemeld op het verzekeringsformulier
Zijn scooter is wel gewoon door zn vader opgehaald, dus waar ik wel bang voor ben is dat ze mischien wel alles snel terugzetten ofzo.
Heb wel een getuige die er bij was toen hij zei dat de snorscooter opgevoerd is.
Dat heb ik ook gemeld op het verzekeringsformulier
- Green Goblin
Dacht toch niet dat het zo werkte. Volgens mij wordt jij gewoon schuldig verklaard, en krijgt hij eventueel een boete omdat zijn scooter opgevoerd is.
- Ricardos
- Zere vingers van het typen..
Verlichting is wel te controleren, al ze hadden gebrand dan moeten ze zijn doorgefikt.
Ben zelf in de scootertijd op mn 17e geschept door een auto die me niet had gezien, toen zei hij dat ik mn licht niet aan had terwijl dat wel zo was.
Uit het technisch onderzoek bleek dat de verlichting wel gebrand had en dat ze dat konden zien omdat hij was door gebrand. Vandaar
Ben zelf in de scootertijd op mn 17e geschept door een auto die me niet had gezien, toen zei hij dat ik mn licht niet aan had terwijl dat wel zo was.
Uit het technisch onderzoek bleek dat de verlichting wel gebrand had en dat ze dat konden zien omdat hij was door gebrand. Vandaar
Dat ie opgevoerd was wist ik dus al omdat ie het zelf bekent had, maar van zeer betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat de snorscooter zeker rond de 55 km gaat.
Behoorlijk wat te hard dus. Nu weet ik niet of ik hier nog wat mee kan bereiken, maar is het niet zo dat hij nu eigenlijk nietmeer verzekerd is omdat hij met zn snorscooter heeft lopen kloten
Behoorlijk wat te hard dus. Nu weet ik niet of ik hier nog wat mee kan bereiken, maar is het niet zo dat hij nu eigenlijk nietmeer verzekerd is omdat hij met zn snorscooter heeft lopen kloten