natuurlijk is het die tank waard, zelfs wel 3 tanks
johnwoo's tubby
Moderator: Pieten
-
miss2
het ging over de tank volgens mij 
het is echt heel gezellig en vooral de meeting van 18 maart is een dikke aanrader! ook voor je vriendin

-
patjuh_GTI
een beetje slaag vin k wel lekker,8) maar minder op mn gezicht... haha nee grapje hor, als k tijd heb kom k wel;D
-
Silver
johnwoo wrote:Mwoah... ten eerste, met 240 pk kwam die n/a Supra nog steeds best vooruit (0-100 net onder de 7 sec denk ik)... Ten tweede wordt hij omgebouwd naar turbo as we speakIk geloof dat z'n doel 350-400 pk is.
Hij heeft speciaal voor deze route gekozen, omdat hij nu in het voordeel is qua gewicht: een turbo targa is flink zwaar (1600kg ofzo?), maar zijn JDM hardtop n/a woog een krappe 1450 kg. Zelfs met de turbo erbij zit hij nu nog ruim onder de 1500kg.
Als ie er maar een fietsbel opzet.
Fotoshoot te Antwerpen:

- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Zitten idd een paar hele mooie foto's tussen! Ben je daar helemaal voor naar antwerpen gereden of was er iets te doen
?
Thanks, ben er ook wel tevreden mee, altijd fijn een paar mooie platen van je auto, geschoten door mensen met echte camera's (ipv een standaard compact cammetje
)
Hier een wallpaper-waardige:
4:3 aspect ratio (1600x1200 en kleinere normale resoluties)
16:10 aspect ratio (1920x1200 en kleinere widescreen resoluties)

Hier een wallpaper-waardige:
D'r was een car/foto meeting van een forum wat ik vaak bezoek (tweakers.net), op deze foto zie je een deel van de groepMr2-wouter wrote:Zitten idd een paar hele mooie foto's tussen! Ben je daar helemaal voor naar antwerpen gereden of was er iets te doen?
Ik heb 'em zelf ook als achtergrond... jammer van het blikje wat links ligt, maarja je kan niet alles hebben
-
Roland
Die 4:3 staat nu bij mij tijdelijk als achtergrond
(en dat is een hele eer, want meestal is het gewoon zwarte leegte)
weliswaar op 1024 resolutie, vanwege laptop
(en dat is een hele eer, want meestal is het gewoon zwarte leegte)
weliswaar op 1024 resolutie, vanwege laptop