Wil nog wel even melden dat het nog steeds mijn banden zijn he
Leliev's Bucket..
Moderator: Pieten
Ziet er best uit Paulus! Ben vandaag bezig geweest met mijne en die staat nu ook netjes droog ( en bijna verwarmd )..
- Quadc@msix
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Leliev wrote:Oh trouwens, over die uitlaat he..
Ik denk dat ik ook ergens achteraan moet rijden richting duderstad. Kwam een goed geluid uit.
Laat de burenruzies maar komen..
Eerlijk gezegd vond ik 'm nog behoorlijk beschaafd klinken..... Maar om gezeik te voorkomen mag je voor mij, achteraan in de rij rijden naar Duderstad, want als je achter mij zou rijden maak je grote kans dat ik je "opslurp" in die dubbele stortkoker van mij als ik het gas loslaat;D
J8) hn / Quadc@msix
- mr2PUNTfreak
Zit wel een lekker geluid in he!;DLeliev wrote:Oh trouwens, over die uitlaat he..
Ik denk dat ik ook ergens achteraan moet rijden richting duderstad. Kwam een goed geluid uit.
Laat de burenruzies maar komen..
-
Wiki_Maaike
tettjetwo wrote:Eerlijk gezegd vond ik 'm nog behoorlijk beschaafd klinken..... Maar om gezeik te voorkomen mag je voor mij, achteraan in de rij rijden naar Duderstad, want als je achter mij zou rijden maak je grote kans dat ik je "opslurp" in die dubbele stortkoker van mij als ik het gas loslaat;D
J8) hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]
Zijn we Paultje ineens kwijt... Zou best vervelend zijn...
- Surferdude
Zolang die in die schuur blijft staan wel ja...
-
bonno
Surferdude wrote:Zolang die in die schuur blijft staan wel ja...
Dat zie je verkeerd. Het feit dat ie een poging doet deze auto op te knappen is al een prestatie op zich. Ik had toch iets beters verwacht.
- Green Goblin
Maar zodra Paul hem uit de schuur rijdt loopt ie een grote kans om weer vernietigd te worden...
-
bonno
Green Goblin wrote:Maar zodra Paul hem uit de schuur rijdt loopt ie een grote kans om weer vernietigd te worden...
Wat ! ???
- Green Goblin
geloof niet dat ie het expres doet hoor....
Green Goblin wrote:geloof niet dat ie het expres doet hoor....
Het gebeurt ''zomaar'';D
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
Met alle gevolgen vandien, kenteken inleveren etc...
1 ding scheelt, hij kent de procedure...
1 ding scheelt, hij kent de procedure...
Oke, even dit recht zetten en graag nu eens over ophouden. Met die rode AW11 reed ik niet eens, en dat was uitsloverig gedrag van de bestuurder.
Toen ik die aanrijding had met die two-tone was het wel mijn eigen schuld, maar was door te weinig rijervaring en een verkeerde situatie (had toen niet moeten gaan rijden).
Ik heb nu ondertussen ruim 13000 kilometer gereden met de peugeot zonder problemen (alleen een omgewaaid bouwhek op mijn auto) en ben nu heel anders gaan rijden sinds ik zelf dat ongeluk heb gehad.
Als die AW11 op de weg is zal hij er echt wel beter vanaf komen dan de vorige 2 die ik had. Als jullie graag nou eindelijk eens op kunnen houden hierover, jullie zorgen er zo echt niet voor dat ik me lekker voel als ik eraan herinnerd word. Ik doe ook mijn best hier en het is niet alsof ik er trots op ben dat het is gebeurd.
Nu terug naar het project aub...
Toen ik die aanrijding had met die two-tone was het wel mijn eigen schuld, maar was door te weinig rijervaring en een verkeerde situatie (had toen niet moeten gaan rijden).
Ik heb nu ondertussen ruim 13000 kilometer gereden met de peugeot zonder problemen (alleen een omgewaaid bouwhek op mijn auto) en ben nu heel anders gaan rijden sinds ik zelf dat ongeluk heb gehad.
Als die AW11 op de weg is zal hij er echt wel beter vanaf komen dan de vorige 2 die ik had. Als jullie graag nou eindelijk eens op kunnen houden hierover, jullie zorgen er zo echt niet voor dat ik me lekker voel als ik eraan herinnerd word. Ik doe ook mijn best hier en het is niet alsof ik er trots op ben dat het is gebeurd.
Nu terug naar het project aub...
- Surferdude
Kom op Pollie, laat je niet zo op de kast jagen. Je hebt weer een mooi AW'tje waar je nog een flinke tijd mee vooruit kan volgens John. Zelfs gele upgrades heb je toegevoegd, je bent op de goede weg! En we menen het allemaal niet zo hoor, allemaal jaloezie is het!!
- tweakmaster
- Zere vingers van het typen..
Mensen moeten niet zo zeuren, over het algemeen heeft iedereen weleens een "ongelukje" gehad. Genoeg schades hier op t forum. Nix van aantrekken