Leliev's Bucket..

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Xhermes
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Ziet er best uit Paulus! Ben vandaag bezig geweest met mijne en die staat nu ook netjes droog ( en bijna verwarmd )..

Wil nog wel even melden dat het nog steeds mijn banden zijn he ;)
Quadc@msix
Ik lul al aardig mee !
Leliev wrote:Oh trouwens, over die uitlaat he..

Ik denk dat ik ook ergens achteraan moet rijden richting duderstad. Kwam een goed geluid uit.
Laat de burenruzies maar komen..

Eerlijk gezegd vond ik 'm nog behoorlijk beschaafd klinken..... Maar om gezeik te voorkomen mag je voor mij, achteraan in de rij rijden naar Duderstad, want als je achter mij zou rijden maak je grote kans dat ik je "opslurp" in die dubbele stortkoker van mij als ik het gas loslaat;D

J8) hn / Quadc@msix
mr2PUNTfreak
Leliev wrote:Oh trouwens, over die uitlaat he..

Ik denk dat ik ook ergens achteraan moet rijden richting duderstad. Kwam een goed geluid uit.
Laat de burenruzies maar komen..
Zit wel een lekker geluid in he!;D
Brum
ziet er goed uit paul gaat de goede kant op ga zo door;)
Wiki_Maaike
tettjetwo wrote:Eerlijk gezegd vond ik 'm nog behoorlijk beschaafd klinken..... Maar om gezeik te voorkomen mag je voor mij, achteraan in de rij rijden naar Duderstad, want als je achter mij zou rijden maak je grote kans dat ik je "opslurp" in die dubbele stortkoker van mij als ik het gas loslaat;D

J8) hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]

Zijn we Paultje ineens kwijt... Zou best vervelend zijn... ;)
Bijrijder
;D;Didd
ROB-E
pottedomme kerels!

dat gaat de goede kant op allemaal!

goed gaan!:D
bonno
Mooi projekt.
Weer een aw11 voorlopig gered.
Surferdude
Zolang die in die schuur blijft staan wel ja...;D
bonno
Surferdude wrote:Zolang die in die schuur blijft staan wel ja...;D

Dat zie je verkeerd. Het feit dat ie een poging doet deze auto op te knappen is al een prestatie op zich. Ik had toch iets beters verwacht.
Green Goblin
Maar zodra Paul hem uit de schuur rijdt loopt ie een grote kans om weer vernietigd te worden...;)
bonno
Green Goblin wrote:Maar zodra Paul hem uit de schuur rijdt loopt ie een grote kans om weer vernietigd te worden...;)

Wat ! ???
Green Goblin
geloof niet dat ie het expres doet hoor....
krijger
Green Goblin wrote:geloof niet dat ie het expres doet hoor....

Het gebeurt ''zomaar'';D
Dokter Rob
Met alle gevolgen vandien, kenteken inleveren etc...

1 ding scheelt, hij kent de procedure...
Leliev
Oke, even dit recht zetten en graag nu eens over ophouden. Met die rode AW11 reed ik niet eens, en dat was uitsloverig gedrag van de bestuurder.
Toen ik die aanrijding had met die two-tone was het wel mijn eigen schuld, maar was door te weinig rijervaring en een verkeerde situatie (had toen niet moeten gaan rijden).

Ik heb nu ondertussen ruim 13000 kilometer gereden met de peugeot zonder problemen (alleen een omgewaaid bouwhek op mijn auto) en ben nu heel anders gaan rijden sinds ik zelf dat ongeluk heb gehad.

Als die AW11 op de weg is zal hij er echt wel beter vanaf komen dan de vorige 2 die ik had. Als jullie graag nou eindelijk eens op kunnen houden hierover, jullie zorgen er zo echt niet voor dat ik me lekker voel als ik eraan herinnerd word. Ik doe ook mijn best hier en het is niet alsof ik er trots op ben dat het is gebeurd.

Nu terug naar het project aub...
Surferdude
Kom op Pollie, laat je niet zo op de kast jagen. Je hebt weer een mooi AW'tje waar je nog een flinke tijd mee vooruit kan volgens John. Zelfs gele upgrades heb je toegevoegd, je bent op de goede weg! En we menen het allemaal niet zo hoor, allemaal jaloezie is het!!
tweakmaster
Mensen moeten niet zo zeuren, over het algemeen heeft iedereen weleens een "ongelukje" gehad. Genoeg schades hier op t forum. Nix van aantrekken ;)
Kimr2tje
gaat de goeje kant op Paultje!!

wanneer komt de aw dan deze kant op??
wil hem wel eens live zien (zodra die apk gekeurd is;))
TRD2000
Mooi projectje, goed dat er weer eentje gered wordt. Je gaat er nog wel wat poetswerk aan hebben, maar dat is volgens mij geen probleem voor jou:dux-blij_thumb-up:
Groeten
TRD2000 (wim)
Post Reply