ik kom uit zoetermeer woont dicht bij de locomotion.
en waar kom jij dan vandaan als ik zo vrij mag zijn.
en wat betreft de MR2 dat zit wel goed behandeld hem als of het me kind is
Ik zal me even voorstellen...
Moderator: Pieten
-
Bonzaiboom
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
@Crazygreek... Chill, dan zie ik je bij de Haaglanden tour... zag dat onze mr2's heel veel op elkaar lijken;)
@Barra... haha jaa klopt... zat even te denken, maar dat was natuurlijk van dat ongeluk... staat inderdaad nobracars op de achtergrond... Ik kom inderdaad dan uit de buurt, maar woon nu in Delft... Waar kom jij vandaan dan?
@Barra... haha jaa klopt... zat even te denken, maar dat was natuurlijk van dat ongeluk... staat inderdaad nobracars op de achtergrond... Ik kom inderdaad dan uit de buurt, maar woon nu in Delft... Waar kom jij vandaan dan?
- crazygreek
- Ik lul al aardig mee !
heeeeeeeee ik zie je dan bij de haaglanden tour ik kom oorsprongkelijk uit ROTTERDAM hee lijkt het je geen leuk idee om achter elkaar te rijden naar de haaglanden tour jij komt uit delf ik uit zoetermeer er moet toch ergens een middeweg zijn ( plaats ) waar we kunnen af spreken
-
Bonzaiboom
- Ik lul al aardig mee !
crazygreek wrote:heeeeeeeee ik zie je dan bij de haaglanden tour ik kom oorsprongkelijk uit ROTTERDAM hee lijkt het je geen leuk idee om achter elkaar te rijden naar de haaglanden tour jij komt uit delf ik uit zoetermeer er moet toch ergens een middeweg zijn ( plaats ) waar we kunnen af spreken
Jaa ik vind het prima... ik voeg je wel even toe op msn, dan spreken we wel een plaats af...
Hoe meer zielen hoe meer vreugd inderdaad.crazygreek wrote:welkom bij de club ik ben ook pas lid van deze club en komt uit zoetermeer dus zeker bij de haagland tour zal ik er bij zijn
En meetings met BBQ zijn altijd gezellig..