Project full-turbo upgrade
Moderator: Pieten
- Eeuwige twijfelaar
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Da's wel goed dat jouw auto dan fungeert als demo.. dan weet je zeker dat je auto goed gespoten zal worden, het is immers het visitkaartje van de verf-fabrikant. 
-
franksmits
Dat klopt inderdaad! Een bedrijf heeft hier 1x in het jaar recht op en functioneerd dan ook direct als training / bijscholing.
-
franksmits
Helaaaaass..
Het zit ook echt niet mee bij mij, maar goed; Ik werd vanochtend rond een uur of 7 gebeld dat de demo spuiter ziek is. Vandaag is de tubster dus niet gespoten. Hij is verplaatst naar woensdag ochtend.
Foto's volgen!!
Het zit ook echt niet mee bij mij, maar goed; Ik werd vanochtend rond een uur of 7 gebeld dat de demo spuiter ziek is. Vandaag is de tubster dus niet gespoten. Hij is verplaatst naar woensdag ochtend.
Foto's volgen!!
-
franksmits
Vandaag weer een minder fijn telefoontje....
Ze waren mijn auto aan het afspuiten (Met lucht) voor morgen. Echter op sommige plaatsen vloog de grondverf er vanaf! Nu blijkt dat er water heeft gestaan aan de binnenkant van de targa daken, luchtroosters en voorruit. Dit hadden ze al opnieuw bewerkt, maar niet tot zo ver in de auto. Dit heeft in de tussentijd geleid tot kleine roestplekjes op de meest onmogelijke locaties! Dit betekend dus dat is gebeurd nadat hij gedemonteerd was. Waarschijnlijk is dit gekomen door dat de beun hem nat heeft gelaten (na het "nat-schuren"). Ze zijn dus met 2 man de hele dag bezig geweest om alles te verhelpen. Ik heb het gevoel dat het zo moest zijn. Ik ben nu in iedergeval overtuigd dat alles verholpen is.. Kan ook niet anders, hij is nu compleet kaal geweest.
Hij is dus vanaf heden compleet van binnen én buiten tot aan het metaal glad gemaakt en opnieuw klaar gemaakt. ... € ....
Ze waren mijn auto aan het afspuiten (Met lucht) voor morgen. Echter op sommige plaatsen vloog de grondverf er vanaf! Nu blijkt dat er water heeft gestaan aan de binnenkant van de targa daken, luchtroosters en voorruit. Dit hadden ze al opnieuw bewerkt, maar niet tot zo ver in de auto. Dit heeft in de tussentijd geleid tot kleine roestplekjes op de meest onmogelijke locaties! Dit betekend dus dat is gebeurd nadat hij gedemonteerd was. Waarschijnlijk is dit gekomen door dat de beun hem nat heeft gelaten (na het "nat-schuren"). Ze zijn dus met 2 man de hele dag bezig geweest om alles te verhelpen. Ik heb het gevoel dat het zo moest zijn. Ik ben nu in iedergeval overtuigd dat alles verholpen is.. Kan ook niet anders, hij is nu compleet kaal geweest.
Hij is dus vanaf heden compleet van binnen én buiten tot aan het metaal glad gemaakt en opnieuw klaar gemaakt. ... € ....
-
franksmits
De eerste helft zit er op. Op de bumpers zijn nog wat kleine dents gevonden, dus deze worden in de loop van deze week afgemaakt. Gaat dus nog niet lukken hem in elkaar te zetten deze week.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1695652.html
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1695652.html
- mr2PUNTfreak
Mooi blauw hoor!:dux-blij_thumb-up: Is dit een originele Toyota kleur?
-
franksmits
Nee, het is een apart samengestelde kleur. In de zon is hij Sonic blue (Van de Lexus 600) en in de schaduw is hij een soort van donkerblauwe pearl. Echter krijg ik de kleur niet goed op de foto helaas. Het is in iedergeval blauw parelmoer.
- Christopher
- Zere vingers van het typen..
Mooi hoor! Lijkt nu net alsof er een hele grote deuk zit boven je achterwiel, maar dat komt door de reflectie 
Netjes Frank. Zelf ook tevreden erover??
Ben benieuwd als ie af is....
Ben benieuwd als ie af is....
-
franksmits
ik ben erg tevreden.. Alleen staat hij in elkaar en is hij ontzettend vies van binnen. Er moet dus een hoop gebeuren voordat ik pas echt tevreden kan zijn. Maar het werk dat Auto-wz geleverd heeft is echt super. Hij zit zo goed in de lak. Deze spuiter durf ik iedereen aan te raden met een 10.
En ben je inmiddels al Paps Gidon?
En ben je inmiddels al Paps Gidon?
- mr2PUNTfreak
10 euro per deuk? Waar staat de auto?:P;Dfranksmits wrote:Dank!
Dat is inderdaad de refletie ja!... wie een deuk vindt krijgt 10 euro
-
Brum
Ziet er weer super uit.
Wat een mooie kleur, hij moet zo langzamerhand weer als nieuw zijn.
Wat een mooie kleur, hij moet zo langzamerhand weer als nieuw zijn.
Kijk dat begint erop te lijken!
Een reviewtje van de spuiter als 'ie straks klaar is, is welkom (weet ik straks mooi waar ik wel en niet moet zijn
)
Een reviewtje van de spuiter als 'ie straks klaar is, is welkom (weet ik straks mooi waar ik wel en niet moet zijn
-
franksmits
Vandaag zijn de deuren er in gehangen en de deurgrepen weer terug gezet. Ook zijn de bumpers vandaag voor de laatste keer geschuurd en zullen morgen in elkaar gezet worden.
Daarnaast zijn er wat dingen aangepast:
- Onder de voorklep alles in de carrosserie kleur laten spuiten
- De omhulsels van de koplampen in de carrosserie kleur laten spuiten
- Binnenkant motorruim mat-zwart laten spuiten
- TRD motorkruizen (V+A) in de carrosserie kleur laten spuiten
- deurruiten er uit gehaald ivm krasjes
- Nieuwe bestelling voor rubbertjes, plugjes en schroefjes origineel Toyota besteld.
Ivm drukte op mijn werk (gigantisch veel afspraken) kan ik geen dagje vrij nemen, dat is wel even balen. Dit betekend dat de koste flink op zullen lopen omdat de auto gewoon echt af moet...
Daarnaast zijn er wat dingen aangepast:
- Onder de voorklep alles in de carrosserie kleur laten spuiten
- De omhulsels van de koplampen in de carrosserie kleur laten spuiten
- Binnenkant motorruim mat-zwart laten spuiten
- TRD motorkruizen (V+A) in de carrosserie kleur laten spuiten
- deurruiten er uit gehaald ivm krasjes
- Nieuwe bestelling voor rubbertjes, plugjes en schroefjes origineel Toyota besteld.
Ivm drukte op mijn werk (gigantisch veel afspraken) kan ik geen dagje vrij nemen, dat is wel even balen. Dit betekend dat de koste flink op zullen lopen omdat de auto gewoon echt af moet...