Nou dat ziet er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed uit.
Wil volgend jaar ook beginnen met mijn MR2,
maar als ik zo jouw foto's bekijkt denk ik maar dat ik het gaat later doen.
Zwarte SW20 van Vincent met nieuw, zelf gemaakt en t' nog in aanbouw zijnde interieur
Moderator: Pieten
- mister bob
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
zeer netjes gedaan zover,je mag die van mij ook doen als je klaar bent,maar ik hou het vrij simpel,beige of zwart leder,weet nog niet helemaal,stuur me 'ns een pm met wat indicaties aub,is wel goeie reclame zo he:idea8:
-
vinniespeed
Nou, ik heb de knoop doorgehakt hoor!
Er komen toch kuipen in, omdat ik in de toekomst mischien mee wil gaat doen aan wat drift-activiteiten.
Deze worden uiteraard ook in de Biscuit kleur net als het dash, en middentunnel! Ik zal deze week even wat foto's plaatsen van de stoelen en stap voor stap van het bekleden ervan. Jah!!! Ik ga het toch gewoon proberen, wie niet waagd, wie niet zit in biscuit kleur kuipen

Er komen toch kuipen in, omdat ik in de toekomst mischien mee wil gaat doen aan wat drift-activiteiten.
Deze worden uiteraard ook in de Biscuit kleur net als het dash, en middentunnel! Ik zal deze week even wat foto's plaatsen van de stoelen en stap voor stap van het bekleden ervan. Jah!!! Ik ga het toch gewoon proberen, wie niet waagd, wie niet zit in biscuit kleur kuipen
Drift activiteiten.. Shit toch verkeerde auto gekocht 
Nou, als je er ervaring mee hebt opgedaan, dan weet je wie je daarna mag mailen voor een opdrachtvinniespeed wrote:Nou, ik heb de knoop doorgehakt hoor!![]()
Er komen toch kuipen in, omdat ik in de toekomst mischien mee wil gaat doen aan wat drift-activiteiten.![]()
Deze worden uiteraard ook in de Biscuit kleur net als het dash, en middentunnel! Ik zal deze week even wat foto's plaatsen van de stoelen en stap voor stap van het bekleden ervan. Jah!!! Ik ga het toch gewoon proberen, wie niet waagd, wie niet zit in biscuit kleur kuipen![]()
- frankie-turbo
sw20 is een heerlijke drifter... het is wel fijn om wat meer vermogen te hebben als je gaat driften, dan is hij wat makkelijker in een drift te houden, bij een n/a kom je op hoge snelheids drifts al vlug adem te kort
- frankie-turbo
Btw ik weet 2 sparco pro2000 kuipstoelen te koop.. nieuwe stoelen en 100% echt leer.. met oppompbare (i know geen abn) rugkussens
- Surferdude
Dat heet lumbaal-verstelling.