de mr2 verhuisd binnenkort naar z'n nieuwe onderkomen, meer ruimte, daar word ie weer helemaal grondig aangepakt,
gaat helemaal goedkomen.
als dat hok van jou klaar is, kom ik zeker wel ff checken Jeroen
BlackMR2's project
Moderator: Pieten
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Ik zit net ff het te koop topic door te lezen en zie daar ineens onderdelen voorbij komen van je emmer Gerben?? Je bent helemaal gestopt met het project? Hoe komt dat zo ineens als ik vragen mag? 
-
BlackMR2
klopt inderdaad, het project is ten einde
ik heb een motor gekocht, daarvoor moet de mr2 plaatsmaken, het is erg jammer maar je moet een keuze maken, ik dnek toch niet dat ik de mr2 binnen nu en 2 jaar af zou hebben, daarom heb ik nu een hele dikke knoop doorgehakt en de mr2 te koop gezet, compleet of in onderdelen.
Ooit komt er echt wel weer een mr2, het blijven schitterende auto's om te zien
ik heb een motor gekocht, daarvoor moet de mr2 plaatsmaken, het is erg jammer maar je moet een keuze maken, ik dnek toch niet dat ik de mr2 binnen nu en 2 jaar af zou hebben, daarom heb ik nu een hele dikke knoop doorgehakt en de mr2 te koop gezet, compleet of in onderdelen.
-
Nyn
idd
te lang geleden, laatste keer dat we "goed" gekletst hadden was vorig jaar met duderstadt
mja... that's history and now it's the future 
hahahaha
hahahaha
-
BlackMR2
dat word weer als vanouds lachen, gieren, brullen
we krijgen er nu al zin in, hahahha
in motorrijden dan he
we krijgen er nu al zin in, hahahha
in motorrijden dan he
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Dat is natuurlijk erg jammer (en ik ga er vanuit dat je er zelf ook zo over denkt
) Maarja ooit moet je keuzes maken he. Veel plezier met de bike natuurlijk en koop maar weer snel een emmer terug zou ik zeggen 
BlackMR2 wrote:klopt inderdaad, het project is ten einde![]()
Of doe net zoals ik en koop na twee jaar mr2-loos te zijn geweest weer een mr2!:dux-blij_thumb-up:
-
Brum
Hey Gerben, ondanks dat ik je niet mag;) en de *censuur*, gaan we gewoon volgend weekend touren.
-
BlackMR2
Brum wrote:Hey Gerben, ondanks dat ik je niet mag;) en de *censuur*, gaan we gewoon volgend weekend touren.
hahah, ik mag jullie ook niet, maar heb wel zin om motor te gaan rijden met de 2 vervelendste mensen op aarde
we komen eerst vanmiddag met de bike;)
-
BlackMR2
krijger wrote:Of doe net zoals ik en koop na twee jaar mr2-loos te zijn geweest weer een mr2!:dux-blij_thumb-up:
er komt echt wel weer een mr2, weet alleen nog niet wanneer
-
BlackMR2
ja hoor, r*tmens
ik hou ook van jou, hahahahaha
Dinnetje vind jou ook vet lief hoor, mis je nu al
ik hou ook van jou, hahahahaha
Dinnetje vind jou ook vet lief hoor, mis je nu al