Transferium Leiden a.s. vrijdag
Moderator: Pieten
-
jeroencharite
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Ik zou graag willen. Moet het weekend van de bbq helaas werken
Ga dat dus niet redden.
- Green Goblin
-
dubbeledraaideur
Van hoever ik kwam? Den Bosch 1 uurtje rijden.
Ik zal ook alleen naar Leiden komen, mits er redelijk wat mr2 leden aanwezig zijn. Niet zomaar voor een vrijdagavond vuller
Ik zal ook alleen naar Leiden komen, mits er redelijk wat mr2 leden aanwezig zijn. Niet zomaar voor een vrijdagavond vuller
als je gaat beginnen, wel ff laten weten heh als je hulp nodig hebt!shenron wrote:Strak plan, Hopelijk is me 2 dan klaar , ik heb vandaag lak bestelt;D
Begin volgende maand scheuren spuiten kit eromheen en als nieuw, kan niet wachten;D
-
tubbie_martin
- Ik lul al aardig mee !
heb de foto's eindelijk op me pc gekregen hoor het zijn er maar 3 though

heb ook nog een foto van wat er met je auto gebeurt als je last hebt van turbulentie in je pleum
maar die foto is wel erg donker maar je kan je vast bedenken hoe het uit ziet als je last hebt van turbulentie in je pleum
en volgende keer maar me echte camera meenemen want een mobiel is niet echt mooi foto's maken

heb ook nog een foto van wat er met je auto gebeurt als je last hebt van turbulentie in je pleum
maar die foto is wel erg donker maar je kan je vast bedenken hoe het uit ziet als je last hebt van turbulentie in je pleum
en volgende keer maar me echte camera meenemen want een mobiel is niet echt mooi foto's maken
-
jeroencharite
- Ik lul al aardig mee !
shenron wrote:Mooi gesproken EL Pleumo.
-
jeroencharite
- Ik lul al aardig mee !
vanavond nog mensen naar het transferium in Leiden? Tubbie Martin en ik zijn er zoiezo 
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
Ik kom misschien a.s. vrijdag wel even buurten met m'n Celica als het weer een beetje te doen is.
-
jeroencharite
- Ik lul al aardig mee !
Aankomende vrijdag zijn Martin en ik er in ieder geval ook. Ben benieuwd of er nog een paar komen 
-
dubbeledraaideur
Moet ik ff kijken, mn auto staat nu bij de spuiter. Hopelijk isdie vrijdag klaar (en kan ik hem dan ook ophalen).
-
jeroencharite
- Ik lul al aardig mee !
Nog meer mensen die morgen zin hebben om gezellig te meeten in Leiden?