ErikV wrote:Nou, ik zou het wel weten. Maar ja, ik heb geen spider
Ai, het leven is zo oneerlijk. Ruilen is dan ook al geen optieFWE wrote:Ik wel, maar geen 10000 Engelse pond
Moderator: Pieten
Surferdude wrote:Moet ik nu als MR2 eigenaar hier een S2000 gaan verdedigen?? Nee, dat doe ik niet hoor, maar dat mietje wat hiervoor geschreven heeft was zo bang (hij kwam nooit boven de 2500 rpm met zijn SW) van het geweld van de S dat ik niet verteld heb dat die bult die op de grond lag uit zijn eigen broek kwam.![]()
Een goede S2000 van na 2004 heb je niet voor minder dan 25000.
Bremo wrote:Met een turbo kan er ook van alles misgaan.
Bremo wrote:
Als je zeker wilt zijn kun je ook een V6 opsnorren en deze volledig opnieuw opbouwen. Kan je gelijk nog even wat meer vermogen eruit persen
FWE wrote: Ik heb geen zin om zelf te gaan hobby'en, ik wil gewoon mijn auto brengen, ophalen en verder geen problemen
[late reactie modus]FWE wrote:
Proefrijden in een MR2 Spider met turbo lijkt mij onwaarschijnlijk daar volgens mij niemand zoiets heeft in NL.
Ewoud wrote: Ik vond een ZZW30 met 5-bak al vrij lawaaierig tijdens de proefrit daarmee, een paar jaar terug.
Nou ben ik wellicht een rust en stilte freak, maar toch, had wel zoiets van, rijd goed, maar liever een versie met 6-bak als ik een ZZW30 zou rijden, die is gewoon ongetwijfeld een stuk stiller bij snelweg tempo