Emmer sex

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

bogey
Ren0W wrote:Ja, de man onder, op de bijrijdersstoel, was ook het enigste waar ik op kon komen... maar retour afzender ben ik niet zo'n voorstander van ;D

En in een normale sedan is het niet moeilijk hoor, stoel helemaal plat, en alles gaat oké ;D

Andere 'wilde' gedachtes.. dwars door de auto, dus met haar rug over het middenconsole heen..
Of de vrouw achteruit-leunend-zittend op het middenconsole.. met rug tegen die opbergvakjes aan, moet de man alleen oppassen voor de pook ;D

Inderdaad no problemo:P , wel ffe glassex (whtat's in the name) en doekjes meenemen.
Ohh ja een badlaken tegen druipen..........kan geen kwaad:dux-blij_thumb-up: :adhd:
Ren0W
MazdaMarco wrote:Verklaart een boel: Leeftijd: 21
Vind ik nergens op slaan, maarja... een geluk dat ik niet hier ben om te flamen ...
Wiki_Maaike
denk ook niet dat de leeftijd echt een extreem grote rol speelt...

Volgens mij heeft 90% (misschien wel meer) van de automobilisten ooit wel een of ander sexuele handeling verricht in de auto... of dat nou tijdens het rijden is of ergens op een parkeerplaats...
Green Goblin
Type MR2: AW11
Boven de 21 hebben ze meestal wel een eigen huis of appartement, waar het veel gemakkelijker is....

Zo zou ik ook niet weten waarom ik een PS2 in mijn auto zou moeten bouwen, terwijl ik een bank en een flatscreen heb...;D
Wiki_Maaike
ben ik blij dat ik nog geen 21 ben... ;)
eaglez_mr2
Ik lul al aardig mee !
na 21 wordt je al oud en kun je nog net de mr2 in en uit komen laat staat wat anders;D
Dennis16v
Zere vingers van het typen..
heerlijk dit topic :clapclap: maargoed sex in n mr2.. kan er niet over mee praten, heb er nog geen ;D
Ren0W
Wie zegt dat ik niet op mezelf woon.. maargoed, los van dat.
Sex in de auto wil niet altijd zeggen dat je geen andere plek hebt... maar het geeft weer net dat beetje extra.
Om je uit de sleur te helpen zegmaar ;D
Of als een bepaalde iemand dat ontzettend g**l vindt :X

Maar het wordt een te wijd uiteenlopende discussie :(

Ik wil opties, plattegronden en blauwdrukken van de mogelijkheden, en als het even kan... foto's ;D
Dokter Rob
En daarom is de coupe zo zeldzaam...

Ben ik blij met de Chrysler station, heeft luxe, comfort en bewegingsvrijheid!...
ErikV
Ren0W wrote:en als het even kan... foto's ;D
Komt in de buurt, nietwaar. En zo te zien zijn er prijzen mee te winnen ;D En die zijn vast niet gewonnen vanwege die fantastische kleur :*(

Image
Ren0W
Mat is in ::)

Merja... die optie heb ik zelf al ondervonden :mexico-smile:
franksmits
Is dat de weduwe van die crocodile dundee?
spieker
gewoon een dome blonde ....:lach:
Mr2-wouter
meer foto's van haar? Heeft wel een prima figuurtje 8)
eaglez_mr2
Ik lul al aardig mee !
voor op je nachtkastje?;D
Dennis16v
voor in zn achteruitkijkspiegel :lach:
MR2DIE4
Ik lul al aardig mee !
leg gewoon zoals ik bij de tools in de frunk een deken !
handig als je eens pech hebt en je onder de auto moet met je nette kleren en heb je iets zachts om netjes naast de auto te gaan liggen en niet erin want dat volgens mij veel te krap.

:idea8:
eaglez_mr2
Ik lul al aardig mee !
luchtbed met 12v pompje;)
Wiki_Maaike
Gewoon in het gras kan toch ook???
... moet je alleen niet op een mierenhoop gaan liggen...
miss2
leuk topic ;D
Post Reply